Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection

Похвали се ;)

<< < (49/189) > >>

Сaprycorn:

--- Цитат на: zazo link=topic=107.msg5836#msg5836 date=1211531662 ---Айде и аз сефте да се похваля.

Ей те това на Fleischmann ми пристигна съвсем скоро и съм много впечатлен, а хем изглежда на бая годинки.

(Image removed from quote.)

Както и този дзвер, който обаче трябва да почака за релси с по-голям радиус. Това парните машини верно влекът само неприятности след себе си.

(Image removed from quote.)


--- Край на цитат ---
Недей с толкова лека ръка да "заклеймявяШ" парните маШини!!! Парната маШина е като красива жена-иска много специално внимание, грижи и поддържане!!! Само тогава радва окото, дуШата и сърцето.
В твоя слу4ай, когато маШината е тип 1_5, трябва много внимателно да се прогонят ходовата 4аст и сцепното движение. По принцип локомотиви от този тип се вписват безпроблемно в R=360mm.

Vlado:
Мно-о-о-го е скъпа тая Лилипутка (над 200 евро в "Конрад"), иначе провиждам метаморфоза в 16-ка от нея, примерно 16-01, как пори въздуха на макета... е-е-е-х, мечти!  ;D

KRAKOMOBILA:
Много красива машина, мнооого. Честита да ти е.

zazo:
За релсите не ми берете грижа. Погрижил съм се.

Каприкорн, въобще не ги заклеймявам, аз досега читава пара никаго не съм имал. Имах една 55-ца, която бях съсипал като дете и сега Христо се опитва да и вдъхне нов живот.

Този като се прибера вечер вкъщи и го вадя от кутията да го погледам 10-ина минути.  :o

За радиусите Лилипут дават минимален такъв 415мм. та едва ли ще се впише в 360. Аз я пробвах на 400 мм. и съвсем бавничко минава, но засилиш ли повече и дерейлира. Да не говорим, че изглежда някак неестествено.

Владо и мойте планове бяха за преобразуване в 16, ама сърце не ми дава до го клепам тоя хубав лок, хем е втора ръка. Виж като дойдат времена да имам по 2-3 от всяка серия мога и да се прежаля. Абе както беше казал Адри някъде с малко въображение 130-ката става седмак, та и с това така.

Vlado:
Напълно те разбирам! :)

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия