Според мен не стават за жито тези вагони. За жито си има специализирани вагони. Еаос-ите са за насипни товари, но инертни, горими и т.н. Тези специално, съдейки по страничните издължени платна са именно за дърва. Това обаче се отнася за DB. Ако имахме такива вагони в БДЖ, същите щяха да се използват за всичко, включително жито, скрап, та дори и течности в съответните резервоари, защото ние по традиция използваме всичко за всичко, независимо от конструктивните особености. Пример - 61 серия ел. локомотиви, закупени специално за маневрена дейност в района на Централна гара, сега се използват по цялата жп мрежа и най-малко за маневрена дейност; серия 46 - изключително мощни локомотиви, част от които се ползват за пътнически влакове, които се отличават с малка маса; навремето разните парни локомотиви придобили без да искат универсална употреба и т.н., и т.н. (малко се отплеснах май, ама моля да ме извините)
