Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Архивни снимки черно/бели
Adrian:
pach:
Малко интересни въздушни и архивни снимки на коловозно развития:
Снимка, любезно изпратена от Кевин Блеър, е направена през 1918 г. от Уилям Гладстон Адамс и ясно показва 4 кея и обширните разпределителните гари в далечината. Най-голямата сграда в ляво е склад на кооперативно дружество Jarrow от Саут Шийлдс точно зад друга голяма сграда в дясно.
Американско пристанище за въглища.
От http://www.tynetugs.co.uk/Owner-Tyne-Dock.html
Това могат да бъдат големи въздушни снимки на пристанището на Блайт, но когато погледна към тях това ме кара да се чувстват болки в стомаха. Един път няма да има двадесет или повече кораби в пристанището, но тук - добре, вижте сами ... никой не иска въглища вече. Благодаря на г-жа Тачър! Отминаха дните, когато английското пристанище Блайт е най-голямото пристанище на въглища за износител в Европа!
От http://www.davidheyscollection.com/page76.htm
Товарна гара КАЛГАРИ.
От http://peakexperienceimagery.com/keiths-favourites/keiths-favourites-always-changing/4389989
Железопътен район Бейли е най-големият в света и разполага с този железопътен двор. Персоналът като брой, сортиране, обслужване и ремонт на локомотиви и вагони е начело в цяла Северна Америка. На снимката - един участък с вагони за течни горива.
От https://americaninfrastructuremag.com/iconic-american-infrastructure-bailey-yard/
Проект на моделен симулатор за проверка на възможностите преди да се построи железопътния район на Hinkle.
Цялата история за създаването на този макет за проверка и обучение на персонала може да п.Отчетете тук:
http://up150.com/stories/257/construction-of-hinkle-hump-yard-and-model-train-to-simulate-operations
liro4605:
liro4605:
Уникално!Като макет,на запад има такива гарички с масички на перона,просто...
liro4605:
Макар и да има някоя „шарена“снимка е добре да се обобщят нещата.
На места,където са изникнали такива https://www.infoz.bg/images/-2017-08/zhp-gara-sz.jpg грандоманщини винаги сме се питали,какво е било преди.
Малко обобщение за тази възелна гара показва следното в снимки
Да това е Търново,не е Стара Загора,но ето я и нея
Явно в следствие на това,че все пак търновската е преходна гара а старозагорската на кръстопът започват промените в годините с цел обслужване на пътникопотока и стоките
и гарата наедрява
поглед и в предгаровия площад
Ето го и прекрасен в годините
Когато в едни години хора решават.... се случва това
И после по техен начин...
Малка обобщена разходка във времето.
Дали не е редно да има отделни теми за всяка една поне по-голяма гара претърпяла такива архитектурни,че и коловозни промени.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия