Кита за кола , си е за кола ...не че не става но е груб , тежък и само големите майстори от стендовият моделизъм го ползват (но в по едрите мащаби

) , на теб ти препоръчвам кита (
не пастата - тя е за шлайфане на други неща) на HUMBROL или REVELL ,но Жоро не знам от кой има (май и двата) , те са си точно за нещата които искаш да правиш.Има и тъй нареченият сърфейс - тоест кит на флакон за шприцване - те той си е направо върхът , и е желателно преди боя да се мине коша с една ръка от спрея - веднага се виждат недоизкусуряваното (цвета му е такъв че подчертава всичко!!!) и се оправя овреме пак чрез кит и шлайфане..
Нещо много важно , преди употреба с тънка и дълга клечка разбъркай много добре вътре в тубата защото колкото е по-стояло , толкова по разделени са "пълнителя" от "втвърдителя" макар да се водят готови за употреба.Някой направо разтварят тубите отзад , разбъркват и затварят, като при употреба си изстискват от стандартното гърло само толкова колкото им трябва .
След нанасяне със шпатула или подходяща "шпакла" се заглажда криво-ляво , но винаги трябва да е в повече и се оставя 24 часа да дръпне добре . След това с водна шкурка , гъба напоена с вода (за шкурката) и мерак ,

се шлайфа до нужният размер и форма (ако е изпъкнало) и в зависимост от резултата , или се китва пак , и пак шлайфа , или е готово за обезмасляване и боя.
Ясно че след подсушаването при обезмасляването , вече се пипа само от вътре или със специални памучни (памука не пуска власинки от тях) ръкавици.
за това се сещам на първо четене ...

Инак то и кит за дърво си има , ама е за дърводелците !!!
