Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

Проект 07 серия на БДЖ

<< < (45/62) > >>

pach:
Ама обещай да не ги продаваш ...извън нашите среди!!!
 :victory: :pleasantry:

Успех Влади, като всички се надяваме, че този път ще надминеш себе си...щото твойта беше най-добрата до сега1
Остават ти още три!!! :hi:
 :lol: :good: :clapping: :clapping: :clapping: :drinks:

Vlado:
Само да отбележа, че след внимателен оглед по снимки на истинските машини (и индиректни съвети от колеги моделисти - благодаря Refil-e!) се оказа, че разликите между модела на Брава и истинските седмаци са доста повече и съществени от това, което първоначално смятах. Това автоматично усложнява моделирането, но какво пък - колкото повече предизвикателства, толкова по-голямо задоволство от крайния резултат. :)

Vlado:
Време е за повече информация по проекта!

Обща информация - за целите на моделирането и с оглед поставянето в последствие на качествен тампонен печат с Иво се спряхме на модела на Людмила (BR 132/232) на Brawa. Както повечето знаем, това е отличен модел на що годе поносима цена. С две думи - идеален за намеренията ни! За да се улесни работата, се наложи да направим и избор на подходящ модел от предлаганите от Brawa такива (а те са поне пет различни), така че рамата и талигите заводски да са боядисани в черно (какъвто цвят са и тези на 07-ма серия в пета епоха), т.е. по тях почти да няма нужда от моделиране.
След като се сдобихме с две подходящи Людмили, поех нещата в свои ръце, като после разглабянето им, основното ми внимание се насочи към коша.
Какво трябва да се прави по него? Ще се запушват прозорци, ще се видоизменя покрива, ще се правят плугове, изобщо доста неща.
 
След като поработих малко върху единия лок ето какво се получи:


Снимани са двата налични засега коша. Левият е стар мой кош, който придоби този си вид скоро след като се разделих със старата ми седмица. Десният е този, по който моделирам в момента. "Излишният" кош от едната закупена Людмила ще се ползва за пробите при настройките за тампонен печат. Но за това е още рано.


Ребрата и запушеният прозорец.


Част от покрива. Тук имаше малки вентилатори.


Средната част. Предвид особеностите на нашата седма серия, най-горната част от покрива на модела бе скъсена и оформена според вида й у нашите машини.

Материали: пластмасови парчета от покрив на Auhagen (идеално се лепи и обработва) и кит на Ревел
Инструменти: шкурка 1000, малка дрелка, лепило на Piko, увеличителни очила

Какво предстои?
1. Дооформяне на ребрата;
2. Направа на дръжки на челата на коша;
3. Направа на плугове...
и така три пъти...  :spiteful:

Следва продължение...

Vlado:
Колеги, нуждая се от помощ!

Трябват ми размерите на челните дръжки на Людмили на Роко в мащаб НО:

Дръжките да са от тези челни П-образни:

Модел:


Истинска машина:


Интересуват ме колко са широки (хоризонталната част на П-то) и дължина на отвесните пръти (двата вертикални лъча на П-то) в мм.

Моля, пишете тук или ме потърсете на телефон: 088 737 84 69

Предварително благодаря за усилията! :yes:

pach:
Влади, всички размери са ти на снимката!!!

Широчината на хоризонталната дръжка е такава, че от двете страни е по средата на колонката.
Дължината пък е на 1/3 от първата "лайсна" на гофрето от страни на борда.
Всъщност съдейки по снимката на синята Людмила, тези дръжки ти пасват изключително точно!


Всъщност по двата ориентира дето съм ти начертал,
не виждам смисъл да гониш точен размер, щото важното е визията в този мащаб.
Тоест ако въпросните држки са широки колкото колонките и дълги на същото ниво
 като на прототипа, то разликата от 0,01 мм не би се забелязвала.
...dispatcher...
:lol: :lol: :lol: :lol:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия