Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling
Новости от Tillig/Sachsenmodelle
KRAKOMOBILA:
Разбрахме, че всичко различно от на Марто творчеството е или китайско или мукава. Моля те да не ни го напомняш във всяка тема.
Сега по същество - някой има ли налични новият и старият кушет да направи снимки и да сравним ?
Der Hetzer:
Би трябвало да е това:
mitko0888:
--- Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=11.msg111380#msg111380 date=1524179522 ---Разбрахме, че всичко различно от на Марто творчеството е или китайско или мукава. Моля те да не ни го напомняш във всяка тема.
Сега по същество - някой има ли налични новият и старият кушет да направи снимки и да сравним ?
--- Край на цитат ---
Имам два стари - зеления и червения (физически в момента не са при мен). Както и новия. Новият е точно това от снимката на Хетцера. Номерът е същия, както на червения кушет - 51 52 80 80 717-6, но епохата и ревизията са други - новият е от 21.10.86, червеният е 6.2.2001. Старият зелен е с друг номер - 51 52 59 80 630-2 (който номер на мен хич не ми харесва) с ревизия 3.3.1993. Има сериозна разлика в шрифта на надписите.
Това, което ми направи впечетление, показах с две бързи снимки - на новия буквата Я е заменена с А, въпреки че до сега поне на това място не е имало проблеми. Освен това ми се вижда че талигата GP-200 е с нова матрица. Дръжките до вратите вече са допълнителни детайли в пликче, а до сега бяха отлети с коша. Ето за сравнение от стария зелен:
ето пак за сравнение новата талига. Вижда се разликата и в дръжките:
Долнището - дъното - е същото - по него още има емблемата на заксен. Други разлики не виждам, трябва да си взема старите при мен за да ги сравня един до друг. Определено изглежда по-различно заради надписите.
Като цяло вагончето изглежда доста добре - както и другите нови вагони на тилиг за под 100 лв. Единствената ми забележка е че колелата са по-лъскави отколкото трябва. Другото на макет или на рафт не се вижда - влакчетата в Н0 са правени да се гледат от 1 метър, а не да се взираме с допълнителна оптика и увеличение.
Нащракал съм още снимки с телефончето, но мисля че не достойни за ревю. Ако някой се интересува за нещо конкретно - да си казва.
МАШИНИСТ:
--- Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=11.msg111380#msg111380 date=1524179522 ---Разбрахме, че всичко различно от на Марто творчеството е или китайско или мукава. Моля те да не ни го напомняш във всяка тема.
Сега по същество - някой има ли налични новият и старият кушет да направи снимки и да сравним ?
--- Край на цитат ---
Колега има китайско има и много китайско.
Нали знаеш,че ако не е китайско , не е оригинално.
Разликата при вагоните е видна,както са посочили колегите,грешки в надписи,талиги и прочее.
Тук в случая са се оа ........ ли.
Нищо не напомням и нищо лично.
Споделих това което виждам , а и както разбирам цена 100 лв. не е за пренебрегване за нещо,което очевидно струва по-малко
pavlinbg:
mitko0888 е казал почти всичко по темата. Все пак, за мен е интересно да видя един и същи вагон на БДЖ (с един и същи експлоатационен номер) с две различни ливреи, респ. в две различни епохи. Този вагон (с арт.N 74907) е произведен от Tillig и в трети вариант, само че в ТТ, с арт.N 501637, със зелена ливрея, със същия номер и дата на ревизия. Разликата между тях е, че при този в ТТ, вентилационните решетки са разположени на покрива, и от едната страна на вагона, под прозорците, докато в H0, липсват вентилационни решетки на покрива. Относно грешката при изписване на една от буквите на кирилица, подобна грешка има, ако не ме лъже паметта, и на вагон-ресторанта, където е изпусната буквата Т.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия