Абе не исках да влизам в подробности, ама май е наложително. Проблемът се крие именно в това, че Тилиг не са си написали домашното. Абстрахираме се от това, че локомотивът им въобще не отговаря конструкционно на българската версия. Разглеждаме само цветовата схема.Това което те ни предлагат е избелял от слънцето локомотив, но без никакви белези на състаряване т.е. абсолютен нонсенс. Локомотивите произведени от завода са с цветовете, които посочи Иво по - горе. Видно е от снимката не 52-17 от Лайпцигския панаир, която постна Митко. Така е редно да го боядисат, ако искат да ни презентират новопроизведена от завода машина. Боите остаряват различно и по различен начин им действа слънчевото греене. На някои от снимките рамите синеят, защото дълго време са били изложени на ултравиолетовото лъчение на Слънцето и просто синият пигмент съдържащ се в боята е бил по - устойчив и се е запазил по - дълго. Същото се отнася и за други серии локомотиви. Например 04 - та или 55 - та. Обърнете внимание и на дръжките и на гривните на фаровете и на бялото крило на БДЖ отпред. Нито един от тези елементи не е с правилния цвят. Табелката с надпис София също не изглежда така. Единствено верен е чрният номер. Ако Тилиг искат да направят читава бълтарска 52 - ка, просто няма да стане от този модел.