Какво толкова има да му се реконструира, освен едно пребоядисване в зелено. А ако питате мен тия машинки като малки най вероятно са си били черни с червена рама. Ето ви едни чертежчета, които са една идея по подробни и от тези в книгите на Деянов. Има да се правят кобилиците с пружините на предпазните вентили върху парния дом, останалото са декоративни подробности - въглищарник, по тънка стойка на камбанката върху кабината, ръкохватки по кабината. Ексцентриците и съответните им щанги в тоя мащаб едва ли могат да се направят, поне аз няма да мога. От снимките на моделчето не се вижда горната част на рамата, т.е. дали са направени ресорите, на месинговия модел ги има. Пропуснах да напиша преди, че месинговият модел е на фирмата westmodel и всъщност цената от 500 Е е за баузац кит. Тези, които ги мързи да сглобяват могат да си го купят готов само за 700 Е.



Тая картинка съм я качвал и преди, тук се вижда един по елегантен въглищарник, отколкото на следващата снимка. И който може лесно да се направи от фурнир. И понеже снимката трябва да е от 30-те години все още си го има искрозадържателя центрофугален тип.

Ето снимка от последните дни на тия машини - центрофугата е премахната и е сложен мрежест тип, който е в димната камера и не се вижда. Въглищарника е надстроен до горе, за мен така е по грозно.

Относно каруците - тази най много прилича. Нищо, че е с други джамове, според мен тези са преправяни впоследствие. Но покрива е различен - този е по закръглен от моделчето. Ще трябва да замижим с едното оЧо
