Не ме разбирай грешно - не искам да ти оспорвам мнението, но според мен истината е в "дребномащабните" модели,
защото при тях е истинско предизвикателство. На модел в 1/24 може да се направи всичко, защото и "баба го вижда"
(в смиъсъл без очилата да сложи дори) а и детайлите могат да се изработят къде по-лесно и прецизно.
Бих казал, че дори да се направи миниатюрен двигател с вътрешно горене не е трудно в тези размери,
но тогава ще си е предизвикателство. Друг е въпроса, че при едромащабните модели, визията е максимално
близка до истинската, детайлността (ако я няма си е чисто кощунство) е на много високо ниво по презумция.
На въпросния модел (RC при това), бих бил още по-очарован, ако бяха направени вратите автоматични.
В шасито на модела има място и за електромагнити или дори сервомашинки. Тогава в комбинация
със светодиодното осветление би бил наистина уникален. Ако си огледал останалите линкове около клипа,
си видял колко други подобни (по-лоши и по-добри) модели има.
Не знам, може би аз прекалено се "втилясвам" но обичам да има някакво "предизвикателство" в модела,
като нещо повече от осветлението в салона - например осветено табло в кабината и автоматични врати.
Като цяло модела обаче ме изкефи достатъчно много!
И тъй като темата е за Икарусите през годините, съвсем наскоро попаднах на скици/чертежи които
дръпнах от едни (от многото вече) сайтове за платени векторни чертежи. Макар да не си падам по градския
транспрорт чак толкова, но все пак това е част от нашия моделизъм, свалих демонстрационните снимки
на тези чертежи и ...ами ето ги...за всички които биха искали да си направят нещо подобно на показаното от теб:
IKARUS typ 180
IKARUS typ 250
IKARUS typ 260
IKARUS typ 280
(за големи снимки кликнете на тях)
Приятно моделиране в любим мащаб!
