Главен форум | Main forum > Останалият подвижен и неподвижен състав | Rest of the mobile and immobile composition
Автобуси "Икарус" - развитие през годините.
Ivo Nedkov:
Скоро и автобусите и тролейбусите ИКАРУС ще излязат от употреба.
Ще е хубаво да се възстановят по един автобус и тролейбус
в оригиналното им състояние и да останат като музейни експонати.
Обаче аз лично се съмнявам това да се случи...
По скоро ще отидат на скраб и ще изчезнат завинаги...
Някой има ли информация каква е съдбата им?!?
pavel75:
--- Цитат на: bategojko link=topic=1113.msg96212#msg96212 date=1409306019 ---Скоро и автобусите и тролейбусите ИКАРУС ще излязат от употреба.
Ще е хубаво да се възстановят по един автобус и тролейбус
в оригиналното им състояние и да останат като музейни експонати.
Обаче аз лично се съмнявам това да се случи...
По скоро ще отидат на скраб и ще изчезнат завинаги...
Някой има ли информация каква е съдбата им?!?
--- Край на цитат ---
Доколкото знам софийските тролейбуси Икарус са минали поне през една модификация при ремонтите им, така че за музеен експонат не стават. Но във Враца има 2 такива, по които не е пипано. Друг е въпроса дали има желание за такова начинание.
IKAR:
Не по една, ами по 3-4 модификации..Врачанските са четири и наистина всичко им е оригинално.
И няма да е съвсем скоро, понеже и новата доставка от 50 тролея няма да стигнат за покриване на всички линии - поне за сега люлинските 6 и 7 ще си останат с Икаруси. Същото се отнася и за автобусите - поръчаните 126 съчленени МАН-а няма да са достатъчни, понеже освен немалкото Икаруси в Малашевци, има още купища доставени по далаверски схеми дърти Мерцедеси, които в момента са в по-лошо и от Икарусите, съответно също са спешно за брак. Затова ако успеят да направят още една по-голяма доставка, каквито намерения общината има, старите бараки наистина ще изчезнат.
gzo:
Споко !
Това, което казва Бат Гойко важи само за граждани и гости на София. В провинцията икарусите остват на служба до веки веков :wild:
IKAR:
Е не е съвсем така, понеже точно в провинцията частниците лека-полека си поподмениха автобусите с що-годе читави втора употреба от Германия. В Скъпарна има все още, но след доставката на Соларисите вече практически не излизат, в Пловдив отдавна няма, в Бургас също, и там вече дефакто са само с нови автобуси, в Габрово май тоже ги спряха. На практика Икаруси все още има единствено в София, в Благоевград, въпреки че и там почнаха да идват автобуси втора ръка, и в Ямбол. В София по този начин няма как да стане, понеже превозвачът е общинска фирма и ако предположим, че бъдат намерени що-годе свестни автобуси втора употреба, трябва да се обяви обществена поръчка с предизвестен победител, което е незаконно. Всъщност основната причина за наличието в София на толкова много бараки са далаверките и комисионните, свързано с изключително скъпо струващи пишман "основни" ремонти примерно в Дупница, изразяващи се в оакване с баданарката и формалната подмяна на някое и друго чаркче, на цена от близо 100 хил. лв. :angry:
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия