Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Най-дългия моделен влак в НО в света

<< < (11/14) > >>

Tramway:

--- Цитат на: Сaprycorn link=topic=1321.msg20330#msg20330 date=1235932487 ---Още от далече се разпознава гедерейската 44-ка!!!
.................
--- Край на цитат ---
Хайде още едно въпросче, много лесно: не знам дали знаете, но серия 44 са едни от най-мощните немски товарни машини. На тяхна база през 1943г е разработена машина с подобни характеристики, чието производство започва в самия край на войната. Използвани са абсолютно същия котел и рама. Кои са тез машини и от кога до кога са произвеждани?

Ако ви дам жокер, по-добре направо да напиша отговора.

Сaprycorn:
Не е толкова лесен отговора!
Мисля си за BR42 (серия 16), тъй като тя се произвежда от 1944 година, но нейната рама е с по-малки междуосия- 1650мм, срещу 1700мм при BR44, а и машината е двуцилиндрова (на BR44 е трицилиндрова).
Така че направо давай отговора!

Tramway:

--- Цитат на: Сaprycorn link=topic=1321.msg20510#msg20510 date=1236259532 ---Не е толкова лесен отговора!
Мисля си за BR42 (серия 16), тъй като тя се произвежда от 1944 година, но нейната рама е с по-малки междуосия- 1650мм, срещу 1700мм при BR44, а и машината е двуцилиндрова (на BR44 е трицилиндрова).
Така че направо давай отговора!

--- Край на цитат ---
Точно туй е отговора, само че аз съм ви подвел с рамата - имах предвид еднаква по конструкция рама, междурамни връзки и дебелина на платната. Естествено че междуосията са различни защото 42 е с диаметър на сцепните колооси 1400 мм, а 44 с 1450 мм. Другата разлика е и в опорите на котела - седлото на баджата заради вътрешното министерство на 44, както и задната опора, която на 44 е с плъзгалки, а на 42 с еластичен лист както на 52.

Coltrane:
Е кво стана 42ра ли е че не можох да разбера, Ясен пак е прав май! :pleasantry:

Сaprycorn:

--- Цитат на: Tramway link=topic=1321.msg20572#msg20572 date=1236355246 ---
--- Цитат на: Сaprycorn link=topic=1321.msg20510#msg20510 date=1236259532 ---Не е толкова лесен отговора!
Мисля си за BR42 (серия 16), тъй като тя се произвежда от 1944 година, но нейната рама е с по-малки междуосия- 1650мм, срещу 1700мм при BR44, а и машината е двуцилиндрова (на BR44 е трицилиндрова).
Така че направо давай отговора!

--- Край на цитат ---
Точно туй е отговора, само че аз съм ви подвел с рамата - имах предвид еднаква по конструкция рама, междурамни връзки и дебелина на платната. Естествено че междуосията са различни защото 42 е с диаметър на сцепните колооси 1400 мм, а 44 с 1450 мм. Другата разлика е и в опорите на котела - седлото на баджата заради вътрешното министерство на 44, както и задната опора, която на 44 е с плъзгалки, а на 42 с еластичен лист както на 52.

--- Край на цитат ---
Една малка поправка:
BR44 е с диаметър на двигателните колела 1400мм, както и BR43, BR50, BR52, BR42, BR58.
Диаметърът 1450мм е стандартен за БДЖ - серия 10, серия 12 и други.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия