Това за диаметъра на колелата и ребордите обикновено малко се бърка.
NEM310 дава височина на реборда 0.6-1.2 мм
RP-25 e с различни кодове. Да не се бърка с кодовете на релсите!
RP-25 код 110 (това е масовото в Н0) е с височина 0.635 мм
най-малкият код 54 на RP-25 е с височина на реборда 0.41 мм
Proto87 е с височина на реборда също 0.41 мм.
За въпросната 94-ка при мащабен дияметър от 1350 / 87 = 15.52мм, като добавим и двата реборда диаметърът става 16.34 мм за Proto87, 16.8 мм за RP-25, и 16.7 до 17.9 мм за NEM (има доста модели на "Роко" с малък реборд, без да се хвалят че са RP-25).
Та тези всичките милиметри не могат да се хванат в междуосие от 16.67 мм, дори и за Прото87 едва ли някой ще направи осите без никакъв луфт и само с 0.3 мм резстояние между колелата. Като тук не става въпрос за радиуси на завиване и т.н., а просто за мащабно пресъздаване на BR94, което мисля че стана ясно, не е възможно дори и на теория.
За други машини, както писах преди, нещата с новите модели никак не са толкова черни - спазват си размерите за колелата и междуосията, поне хубавите фирми. Даже и на Пико могат да се намерят модели с точност около 0.1мм.