Автор Тема: Загадки!  (Прочетена 75290 пъти)

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Загадки!
« Отговор #75 -: 16 Юли 2010, 18:04:11 »
Цитат на: zazo link=topic=2535.msg43314#msg43314 date=1277791115

Наканил съм се лека полека да "избутам" всички машини от БДЖ, които имат чужд аналог ...


За да е съвсем коректно отрязах от цитата ''и са произведени като модел'' щото това е само аналоия на големите локомотиви.
Произведените на модел още не съм ги гледал, но както сам казваш перспективите на са много розови.

А това ~ означава подобен, или сходен, немският термин в литературата обикновенно е ''ähnlich''.

Към списъка горе след седмица две, ще добавя още един локомотив. Тая информация за съжаление липсва в книгите на Деянов, а и няма как да я има ... поне за сега ...

evrokoma

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Загадки!
« Отговор #76 -: 25 Септември 2010, 22:48:43 »
01.23 :drinks:

Жоро

  • Trade Count: (67)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1653
  • Рейтинг: 143
  • HO DR IV епоха София
    • Хоби свят
Re:Загадки!
« Отговор #77 -: 25 Септември 2010, 23:37:08 »
BR 03.10 DR :buba:

Жоро

  • Trade Count: (67)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1653
  • Рейтинг: 143
  • HO DR IV епоха София
    • Хоби свят
Re:Загадки!
« Отговор #78 -: 26 Септември 2010, 00:09:30 »
Уважаеми г-н Топалов, благодаря за :drinks:, мезето ще е от мен!
Колкото до това

дори на някой много навътре в немските серии би му било трудно да отговори. Имаше няколко много близки попадения. Верният отговор е BR 50 3518 или BR 50 3635 без пета(последна) сцепна колоос. Дори за авторът на снимката номерът е загадка. Идеята ми беше повече в посока, че не само у нас парните, а и другите не действащи локомотиви са в окаяно състояние. Мястото на събитието е депо Фланкенберг, което би трябвало да е музейно. Повече информация:http://www.volkers-eisenbahnseite.de/Berichte/LF.html

За всички дали отговор 50-ка или 14-ка - по бира :drinks: За CALIIO - две, за дето си мълча, въпреки явните подозрения :buba:

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Re:Загадки!
« Отговор #79 -: 04 Май 2011, 11:32:33 »
Айде малко раздвижим нещата. С какво е интересен за нас този локомотив?


pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Загадки!
« Отговор #80 -: 04 Май 2011, 12:14:52 »
Конкретно за този номер не знам,
 но фабриката във Флорисдорф е произвела от този модел за Австрийските железници,
които локомотиви са били продадени на БДЖ.
Годината не помня, нито бройката...но ще се сетя...
 ;D

ПП.Мда забравих да кажа, че това си е нашата серия ---> БДЖ-16.

ПП2.Струва ми се че серията съдържаше 33 броя с ванен тендер 2'2' T 30
и не бих се учудил ако горния номер е закупен от някой германски музей от нас.
« Последна редакция: 04 Май 2011, 12:21:12 от pach »

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re:Загадки!
« Отговор #81 -: 04 Май 2011, 12:24:56 »
Това е нашият 16.15!

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Re:Загадки!
« Отговор #82 -: 04 Май 2011, 12:58:29 »
Тодор не можеш го излъга ето и оригиналната снимка.  :good:




pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Загадки!
« Отговор #83 -: 04 Май 2011, 13:03:01 »
В какъв смисъл оригинална?
,,,за номера ясно, но останалото?

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re:Загадки!
« Отговор #84 -: 04 Май 2011, 13:05:54 »
Аз пък помислих, че е снимано преди да надпишат целия номер.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Загадки!
« Отговор #85 -: 04 Май 2011, 13:09:55 »
Въпросът е дали са почнали да го въстановяват и  къде?



http://www.xn--thrmann-o2a.net/

Жоро

  • Trade Count: (67)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1653
  • Рейтинг: 143
  • HO DR IV епоха София
    • Хоби свят
Re:Загадки!
« Отговор #86 -: 04 Май 2011, 13:42:05 »
42 2754 от 1952 е в БДЖ, като 16.15. 1996 е продадена в Германия, в момента е в Дойчес музеум в малко градче на име Хермескайл, източно от Люксембург.http://www.dmhk.de/
По това, как изглежда на Зазовата снимка, съдя, че са я боядисали, колкото да се покаже от халето на депото, за снимки. Едва ли ще я възстановяват, не много лесна машина.
Друга наша машина краси музея в Ньордлинген, бивша 42 2768, бивша 16.16. На нея не малко труд хвърли нашия приятел Боно. Но и тя е само за снимка. Това е първата машина след 244-ката.

http://www.bayerisches-eisenbahnmuseum.de/

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re:Загадки!
« Отговор #87 -: 04 Май 2011, 14:14:29 »
Съществена подробност е, че нашите локомотиви са взети нови от завода и независимо, че имат предвидени номера от серия 42, те никога не са били на ÖBB и не са работили там.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Загадки!
« Отговор #88 -: 04 Май 2011, 14:23:26 »
Вярно, както и че това е една от най-разбърканите немски серии!
Май нямаха даже смислова последователност при номерацията.
И  като се сложи, че под формата на трофейни и репарационни машини са "плъзнали"
почти в цяла източна европа (РКР, РЖД, DR, CFL ...) обърквацията е пълна.
Даже два са имали румънците CFR-150.1201 u 1202.
 ;D

Жоро

  • Trade Count: (67)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1653
  • Рейтинг: 143
  • HO DR IV епоха София
    • Хоби свят
Re:Загадки!
« Отговор #89 -: 04 Май 2011, 14:35:11 »
Така е Тошко, прав си. По времето на тяхното производство(1942-45) не са били в ÖBB, по простата причина, че тогава не го е имало. След войната се появава BBÖ, а ако не греша, в края на 60-те се преименува в ÖBB. Не знам защо битува мнението, че 42-ки са правени само в Австрия. Локомотивът е от така наречените Kriegslokomotiwen, локомотиви за войната, и се е сглобявал в поне още 5 фабрики, освен WLF, от части, проиведени в заводи на територията на Германия и всички окупирани държави.