Автор Тема: Възстановяване на парен локомотив 36.10  (Прочетена 21492 пъти)

refil

  • Trade Count: (14)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 550
  • Рейтинг: 43
  • Клуб BG TT
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #45 -: 31 Януари 2011, 15:13:42 »
Този метър разлика може да се избие при буферните греди.Междуосното разстояние при BR 65  e 1750 мм;При 65 10 е 1850.
При 36.xx е1800 мм.Но в крайна сметка модифицирането е възможно,макар и мнoго сложно и трудоемко. :pardon:
« Последна редакция: 31 Януари 2011, 16:03:21 от refil »

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5548
  • Рейтинг: 637
  • Красотата е в детайла!
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #46 -: 31 Януари 2011, 15:17:49 »
Бихте ли ми казали освен Bra(д)wa, кой друг я прави BR65-цата и ако е възможно пуснете и снимка на лока, че да преценя дали ще ми е по силите такова префасониране.  ::)

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6711
  • Рейтинг: 1087
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #47 -: 31 Януари 2011, 15:22:24 »


Gutzold





Brawa
« Последна редакция: 31 Януари 2011, 15:23:57 от Adrian »

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5548
  • Рейтинг: 637
  • Красотата е в детайла!
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #48 -: 31 Януари 2011, 15:25:16 »
То всъщност почти всякакво префасониране ще ми е по силите, но само като видях каква цифра е локът, се самообесих, саморазтрелях и за капак - самовризивих...  :swoon:

refil

  • Trade Count: (14)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 550
  • Рейтинг: 43
  • Клуб BG TT
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #49 -: 31 Януари 2011, 15:25:31 »
BR 65 DB


BR 65 10 DR


36 xx

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #50 -: 31 Януари 2011, 15:53:53 »
Благодаря за чертежите - търсех на 65 и 65.10  :)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5548
  • Рейтинг: 637
  • Красотата е в детайла!
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #51 -: 31 Януари 2011, 16:01:44 »
С две думи - нямам думи!  :swoon: Ник'ъв шанс, скъпи деца!  :blush2:

Засега ще я гледаме само в мащаб 1:1. Да се надяваме най-много до година време и на собствен ход.  :spiteful:

п.п. Ся да видим котелната проба какво ще покаже. Да не ни полеят со студена вода преждевременно...

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #52 -: 31 Януари 2011, 16:18:51 »
Аз съм на 99,9% сигурен, че ще е положителна. Просто няма никаква логика да е отрицателна. Дано само се вразумят и да не я режат тая проба, а да използват друг метод със сваляне на стружка.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5548
  • Рейтинг: 637
  • Красотата е в детайла!
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #53 -: 31 Януари 2011, 16:19:33 »
Е, нали после шевът е много сигурен?! Или може да има проблеми?

Tramway

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #54 -: 31 Януари 2011, 16:25:55 »
Цитат на: Vlado link=topic=2928.msg53470#msg53470 date=1296482504
С две думи - нямам думи!  :swoon: Ник'ъв шанс, скъпи деца!  :blush2:

Засега ще я гледаме само в мащаб 1:1. Да се надяваме най-много до година време и на собствен ход.  :spiteful:

п.п. Ся да видим котелната проба какво ще покаже. Да не ни полеят со студена вода преждевременно...
Владо, залагам си главата че котелната проба ще е идеална! Нито една машина досега не е показала отклонение в резултатите. С изключение на 1076, на която якостното изпитание беше добро, само металографското показа малко изменение на структурата и то много спорно.
А собственият ход, ако са работи здраво, ще са получи за два месеца. По машината има само тенекиджийска, бояджийска и дърводелска работа. Останалото е само притриване на клапани и кранове, преобличане на котела, и вадене на предната водеща колоос защото ламаринените капаци на буксовите мазилни кутии са намачкани и накъсани и трябва да са сменят.

Tramway

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #55 -: 31 Януари 2011, 16:28:04 »
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=2928.msg53474#msg53474 date=1296483531
Аз съм на 99,9% сигурен, че ще е положителна. Просто няма никаква логика да е отрицателна. Дано само се вразумят и да не я режат тая проба, а да използват друг метод със сваляне на стружка.
Все още не може да са избегне рязането защото ПЛС302 е в сила. Борим са да го променим, но кога ще стане не знам.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #56 -: 31 Януари 2011, 17:21:28 »
Да - говорихме с тебе по тоя въпрос вчера. Дано обаче да се вразумят по-навреме тъй като сам знаеш, че всяко едно променяне на цялостта на котела - съкращава неговият живот колкото и да е добра заварката след това.

TheJackal

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1705
  • Рейтинг: 158
  • ТТ 1:120 III und IV Epoch DB & DR
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #57 -: 31 Януари 2011, 18:01:26 »
Това пък е в ТТ 1:120:



Производство е на "GUETZOLD"

Tramway

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Възстановяване на парен локомотив 36.10
« Отговор #58 -: 31 Януари 2011, 19:05:18 »
Колеги, темата е за възстановяването на 36.10, ама оригинала, а не моделирането й.