Този с тръбите май - доколкото знам от Стефан Стоичков е с прогорените димогарни тръби при едно екстрено изсилване (изкачване) да спаси от обратно изпускане , композиция с два електровоза в оставащите 5-6 км преди Карлово , тъй като изключват предпазителите по контактната мрежа заради счупване на токоснемател на единият електровоз .
Парният е бил помощна машина ли ,що ли и персонала се е озорил , да не би да падне налягането на парата точно когато са на зора...
(това ми е разказано , но колко е истина друг да каже...)
А вторият , някой ми спомена , че са му направени проби на метала от котела , и вече не ставало за нищо без радикална подмяна на същият...
(пак непотвърдена пред мен информация).
При условие , че в момента май само един 4динозавър" е в движение , дали не трябва да му турим GPS проследяване , че като се движи , да узнаваме и да го причакваме , да му се радваме...
Иво , направо благородно ти завиждам , че си бил на място , да направиш тези снимки (ако са твой , че не стана ясно) и ти благодаря че ги качи тук да ги споделим и ние!!!
