Ами такава е цената - и дори е евтино в сравнение с други държави. Все пак поддръжката и разходите по една парна машина са доста скъпи като се започне от заплата на персонала по поддръжка, въглища, вода, резервни части, отделно - вагони, трасета, инфраструктурни такси и тн. и тн. Лошото е, че тези пари не отиват по предназначение за поддръжка и възстановяване на нови парни машина - парите изчезват в дън земя, а машините се чупят (15 215, 01.23, 16.01) и някой от тях се възстановяват единствено защото машинистите си обичат работата - и се грижат за машините, и със сумати зор-ове и разправий успяват да си задържат машините в движение. Както знаете - 15 215 вече никога повече няма да се движи, можеше да се случи нещо подобно и с 01.23, но успяха да се справят с проблема и тя отново е в движение.