Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
:) За любителите на ПАРАТА ...
KRAKOMOBILA:
Ами такава е цената - и дори е евтино в сравнение с други държави. Все пак поддръжката и разходите по една парна машина са доста скъпи като се започне от заплата на персонала по поддръжка, въглища, вода, резервни части, отделно - вагони, трасета, инфраструктурни такси и тн. и тн. Лошото е, че тези пари не отиват по предназначение за поддръжка и възстановяване на нови парни машина - парите изчезват в дън земя, а машините се чупят (15 215, 01.23, 16.01) и някой от тях се възстановяват единствено защото машинистите си обичат работата - и се грижат за машините, и със сумати зор-ове и разправий успяват да си задържат машините в движение. Както знаете - 15 215 вече никога повече няма да се движи, можеше да се случи нещо подобно и с 01.23, но успяха да се справят с проблема и тя отново е в движение.
lubomir:
Те идват тука ние ходим там :lol: Само за сведение, от последното ми ходене във Австрия, подобно пътуване с парна машина, доста стари(но изглеждащи като нови) пътнически вагони+дизел 2050 + дизелова мотриса на края на влака отне половин ден и пътуване по няколко маршрута с различните машини, а цената за 2-ма възрастни и 1 до 2 деца(води се семеен билет), струваше 47Е.
Повече за състава:
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,1637.0.html
Почти съм убеден, че поддръжката е по-скъпа, инфраструктурните такси са по-високи, дори и горивата са по-скъпи, но семейния билет струва толкоз. Повече за този наш абсурд няма да коментирам! БДЖ дори не показва елементарно уважение към малко останалите хора в БГ, на които железницата все още им е мила и драга. ДОКОГА? Не знам, а и честно казане вече не ме интересува. След като колекцията ми е в ОВВ, след като съм жив и здрав и имам тая възможност, ще си ходя на парните пътувания във Виена и въобще не ми пука какво ще става тука. Просто се уморих от дивотии!
zazo:
Такава може да е цената за организиран тур от 4,5+ дена за групи от 15-20 човека. Иначе из цяла европа има исторически железници с цена на билетчето за единично возене 5-50 евро. Проучвал съм и едното и другото, а това за което говори Любо e че за тия пътувание по БДЖ няма никаква информация, а не мисля, че е невъзможно да се развива дейност и на местна почва, ама с тоя мозУк, няма да стане.
http://www.dbk-historische-bahn.de/
http://www.avonvalleyrailway.org/
http://www.farrail.com/
Novus:
Миналата година във фирмата, където работя имахме идея за организиране на атракционно пътуване по теснолинейката Септември - Велинград и ни поискаха следните цени:
За един ден (Септември - Велинград - Септември)
с три вагона - 3500 лв с ДДС
с четири вагона - 4206 лв с ДДС
За два дни (ден първи Септември - Велинград, ден втори Велинград - Септември)
с три вагона - 5470 лв с ДДС
с четири вагона - 6176 лв с ДДС
Разделете го на сто човека и ще получите цената на един билет.
KRAKOMOBILA:
Ето един сайт на един туроператор - правят пътувания в целия свят и всяка година идват в България - страхотни хора са, но и цените са страхотни (в лири са).
http://viewer.zmags.com/publication/4230b16d#/4230b16d/1 . Вижте страници 32/33 - Цена за 10 дена - за един човек 1995 лири. :)
И забележете - почти никъде не падат под 1800 лири.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия