Автор Тема: :) За любителите на ПАРАТА ...  (Прочетена 456490 пъти)

Rado

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 151
  • Рейтинг: 89
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #660 -: 17 Юли 2012, 23:59:06 »
Цитат на: Tramway link=topic=1380.msg80007#msg80007 date=1341579068
За всички почиващи, гости и жители на Варна и околните курорти "БДЖ - Пътнически превози" ООД организира интересна атракция:
В периода 06 - 20.08.2012г се назначават ежедневни туристически влакове, обслужвани с парен локомотив 03.12 по маршрут Варна - Аспарухово - Варна. На гара Аспарухово е предвиден престой 3 часа и 40 минути, през което време пътниците имат възможност да посетят забележителния природен феномен "Чудните скали", а машината да отиде до Комунари за чистене на огън и вземане на вода.
Тоз локомотив е свързан с историята на България с факта, че през август 1943г. отвозва траурния влак с тленните останки на Н.В. цар Борис ІІІ от гара София до гара Кочериново към погребението му в Рилския монастир. Същата машина предстои да влезе още веднъж в историята с факта, че е ремонтирана и докарана до фабричен вид от световноизвестните специалисти по парни локомотиви А.И. и Е.С.

Цена на двупосочен билет 20 лв с включено запазено място.
Карти за безплатно пътуване и намаления не важат.

Билети ще се продават на касите на гара Варна.

(Image removed from quote.)


Както вече беше казано при достатъчен интерес периодът на движение ще бъде удължен до края на месеца. Очаквам ви на гара Варна!

Предложението наистина е чудесно, но помислено ли е за някакъв превоз на хората от гара Аспарухово до Чудните скали? Не че е далече - само около 3 километра са, но трябва да се премине по единият от мостовете над язовира. На моста за автомобилите на практика няма тротоар между мантнелата и парапета, а движението на пешеходци по платното там е много опасно! По железопътния мост може да се ходи по все още неизползвания път No 2, но да караш туристите да ходят по камъни и траверси, а след това да се спускат по насипа май също не е добра идея....

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #661 -: 20 Юли 2012, 03:00:59 »
Може и да е публикувано,но пък е интересно,а и повторението е маѝка на знанието
http://nauka.bg/a/%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%B8-%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D0%BA%D0%B0-0

TheJackal

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1710
  • Рейтинг: 159
  • ТТ 1:120 III und IV Epoch DB & DR
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #662 -: 21 Юли 2012, 18:34:45 »
« Последна редакция: 21 Юли 2012, 19:09:25 от TheJackal »

Saruman

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #663 -: 21 Юли 2012, 22:15:44 »
В периода 06.08. – 20.08.2012 г. включително, от БДЖ назначават извънредни атракционни влакове, по направление Варна – Аспарухово:

БВ 3692 Варна 11:15 – Синдел 11:52 – 12:17 – Аспарухово 13:05
БВ 3693 Аспарухово 16:45 – Синдел 17:33 – 17:48 – Варна 18:28

Състав на влаковете: 3 второкласни вагона, теглени от парен локомотив 03.12.

Влаковете няма да спират на други междинни гари и спирки.

Цена на билетите:

- двупосочен:   20.00 лв.

Билетите се закупуват от билетните каси в гара Варна.

mill

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #664 -: 22 Юли 2012, 08:42:10 »
Само у наше село Пловдив няма атракционни пътувания :angry:

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1933
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #665 -: 22 Юли 2012, 09:38:28 »
Ваше село има Булколекто, което бие атракционните пътувания "на квадрат"  :drinks:

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #666 -: 02 Август 2012, 21:55:22 »
Чудих се къде - ама ше пусна тука.
Модел на 15-та серия тип "Лодка" - ръчна изработка с размери 150х30 см. Имам подозрения, че модела е ръчна изработка от Боно Стефанов - не разпитвах. Разбрах ориентировъчна цена от рода на 3 хил лв.
Ето обявата
http://prodavalnik.com/maket-paren-lokomotiv-seriya-15-00-metal-rchno-proizvodstvo-i8289847

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #667 -: 02 Август 2012, 22:29:15 »
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=1380.msg80530#msg80530 date=1343933722
...
Модел на 15-та серия тип "Лодка" - ръчна изработка с размери 150х30 см. Имам подозрения, че модела е ръчна изработка от Боно Стефанов...
Имаше един машинист от Лом, мисля че се казваше Методи. Този модел е най-вероятно негова изработка. Доколкото помня беше правил и 04-ка. Тук във форума имаше линк към предаване по телевизията за него. Той беше на първата национална среща във Велико Търново заедно с Боно.

Tramway

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #668 -: 03 Август 2012, 10:36:02 »
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=1380.msg80530#msg80530 date=1343933722
Чудих се къде - ама ше пусна тука.
Модел на 15-та серия тип "Лодка" - ръчна изработка с размери 150х30 см. Имам подозрения, че модела е ръчна изработка от Боно Стефанов - не разпитвах. Разбрах ориентировъчна цена от рода на 3 хил лв.
Ето обявата
http://prodavalnik.com/maket-paren-lokomotiv-seriya-15-00-metal-rchno-proizvodstvo-i8289847
Със сигурност не е на Боно. Първо, той не е правил модел на 15-ка. Второ, и да е правил, ще е в Н0 (предпочитания от Боно мащаб), което означава дължина 264 мм. Трето, Боно посмъртно не би турил парапети на страничните площадки. Четвърто, обявеният телефон не е на Боно.

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6728
  • Рейтинг: 1096
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #669 -: 03 Август 2012, 11:58:42 »

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #670 -: 03 Август 2012, 15:42:10 »
Цитат на: Tramway link=topic=1380.msg80539#msg80539 date=1343979362
     ...
         Боно посмъртно не би турил парапети на страничните площадки.
     ...

     
Това е само единият елемент от т. н. "азиатски атрибути" 
мога да ви ги изредя всичките ... и снимки да ви закача ...

   

lubomir

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #671 -: 08 Август 2012, 11:52:47 »
Е, недей де! Стига ни, че ни дразнят от всяка снимка, която срещнем от въпросния "исторически" период

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #672 -: 08 Август 2012, 15:47:48 »
03.12 няма да пътува повече с влаковете между Варна и Аспарухово, но пък получих инфо, че скоро ще има пътуване с 01.22 във Франция.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5620
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #673 -: 08 Август 2012, 15:49:53 »
Цитат на: lubomir link=topic=1380.msg80643#msg80643 date=1344415967
Е, недей де! Стига ни, че ни дразнят от всяка снимка, която срещнем от въпросния "исторически" период
Да ви подразня ли още малко:



;)


Petko Ivanov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 353
  • Рейтинг: 110
Re: :) За любителите на ПАРАТА ...
« Отговор #674 -: 08 Август 2012, 15:57:56 »
Цитат на: lubomir link=topic=1380.msg80643#msg80643 date=1344415967
Е, недей де! Стига ни, че ни дразнят от всяка снимка, която срещнем от въпросния "исторически" период
Въпросните парапети са били доста полезни при експлоатацията на локомотивите. Много ни е лесно пред компютрите да си пишем как са станали грозни машините, но никой от нас не се е качвал на тесните площадки при мокро, кално, дъждовно или снежно време. Сигурно доста хора са се пребили, преди да се сложат оградите. В предприятието, в което работя, има парапети абсолютно на всяка пътеходна площадка, която е на височина дори 0,5 м и честно казано, много помагат когато е хлъзгаво.

Не влагам никакъв политически умисъл в написаното. Не съм и не съм бил привърженик на соц режима, даже напротив. Смятам, че здравето и живота на хората са по-важни от естетическия вид на локомотивите. А и честно казано, не намирам парапетите за толкова грозни