Автор Тема: Усъваршенставане на модели for dummies ( ES64U2 )  (Прочетена 18636 пъти)

ES64U2

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Усъваршенставане на модели for dummies ( ES64U2 )
« Отговор #15 -: 09 Февруари 2009, 23:26:07 »
Чакай, чакай, по-леко!!!!
http://railwaymodeling.com/gallery/displayimage.php?pos=-3850
 :) Аз лично 061 ще правя и така си ми е добре решетката над буфера.

piko1

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Усъваршенставане на модели for dummies ( ES64U2 )
« Отговор #16 -: 10 Февруари 2009, 17:01:21 »
хъм значи накрая се оказва че германците не знаят какво искат
нищо де аз тези снимки ги нямах благодаря  :dirol:

ето ти малко инфо за 061 или 049  :yes:

__.__.2004         delivered to Siemens Dispolok GmbH, München "ES 64 U2-049"
18.08.2004         in service
17.03.2005         hired to MWB - Mittelweserbahn GmbH, Bruchhausen-Vilsen "ES 64 U2-049"
__.06.2006         renumbered "ES 64 U2-061" [Ausrüstung mit Bosporus-Paket]
__.06.2006         Überführung nach Bulgarien
__.09.2007         hired to BDZ - Bâlgarski Dârzhavni Zheleznitsi EAD, Sofia [BG] "ES 64 U2-061"
18.06.2008         hired to boxXpress.de GmbH, Bad Honnef [D] "ES 64 U2-061"
[24.06.2008 i.E.]
__.__.2008         hired to CTL Logistics GmbH, Düsseldorf [D] "ES 64 U2-061"
[25.07.2008 i.E.]
__.08.2008         hired to CargoServ - Cargo Service GmbH, Linz [A] "ES 64 U2-061"
[31.08.2008 i.E.]
__.09.2008         hired to Lokomotion Gesellschaft für Schienentraktion mbH, München [D] "ES 64 U2-061" [Ersatzlok fur ES 64 U2-001]
__.12.2008         hired to DB Fernverkehr AG, Frankfurt (Main) [D] "ES 64 U2-061

ES64U2

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Усъваршенставане на модели for dummies ( ES64U2 )
« Отговор #17 -: 10 Февруари 2009, 21:19:12 »
До колкото знам, са му сменили софтуера и са му сложили 3 пантограф и е станал 061. :drinks:

piko1

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Усъваршенставане на модели for dummies ( ES64U2 )
« Отговор #18 -: 11 Февруари 2009, 17:28:29 »
what is changed/added?
From 2005 to 2008, ES64U2 038-052 have been retrofitted to extend their service domain towards Eastern Europe. These machines are officially nicknamed ‘Bosporus Sprinter’. They are retrofitted with the Hungarian EVM 120 signalling system, European train control system (ETCS) level 1, a third pantograph with 1600 mm wide contacts, software updates, multi language instruction markings outside, and new service numbers going up from ES64U2 060, so resulting in a new sub serie. With the mentioned modifications it is theoretically possible to operate the Bosporus Sprinter on 14 different networks systems in 11 different countries.

homologations
With the 2 standard pantographs with 1950 mm contacts the machines can run on the networks of the DB/Germany, ÖBB/Austria, MAV/Hungary, GySEV/Hungary, HZ/Croatia, CFR/Romania, ZS/Serbia and Montenegro, ZFBH/Bosnia-Hercegovina, MZ/Macedonia and OSE/Greece. The additional pantograph with 1600 mm wide contacts is required at a part of the CFR/Rumania network and for the BDZ/Bulgaria and TCDD/Turkey networks.


Actual homologation for all these networks of course requires more than just adding equipment. Trials have to be completed to measure the effect of modern three-phase electrics and their signalling systems on the intrastructure of every network. The Bosporus Sprinter is now in service in Germany, Austria, Hungary and Bulgaria. After retrofitting homologation for Germany, Austria and Hungary had to be done all over again. Per 02.2006 the Bosporus Sprinter has its permit for Germany, for Austra (06.2006) and Hungary (10.2006) it took a while longer. For Bulgaria no dates are known.

Budapest
Retrofitting was done in the MAV workshops in Budapest-Ferencvaros, Hungary. The ES64U2s were called in one by one, starting with the 048 and 052 in October 2005. It took four months to complete all modifications on these two prototypes and start homologation processes. After their first dynamic trials they were finally renumbered as ES64U2 060 and 064 and send back to Germany. An overview of machines that had a Bosporus make-over:
old number   in   out    new number
ES64U2 048   10.2005   02.2006    ES64U2 060
ES64U2 052   10.2005   02.2006    ES64U2 064
ES64U2 050   03.2006   05.2006    ES64U2 062
ES64U2 051   03.2006   05.2006    ES64U2 063
ES64U2 049   04.2006   06.2006    ES64U2 061
ES64U2 043   09.2006   10.2006    ES64U2 065
ES64U2 044   11.2006   12.2006    ES64U2 066
ES64U2 046   05.2007   06.2007    ES64U2 068
ES64U2 045   08.2007   09.2007    ES64U2 067
ES64U2 047   08.2007   09.2007    ES64U2 069
ES64U2 042   04.2008   04.2008    ES64U2 074
ES64U2 041   04.2008   04.2008    ES64U2 073
ES64U2 039   05.2008   05.2008    ES64U2 071
ES64U2 038   07.2008   08.2008    ES64U2 070
ES64U2 040   08.2008   08.2008    ES64U2 072

теоретчски всеки един от горе посочените локомотиви  могат да бъдат използвани в България :dirol:
« Последна редакция: 11 Февруари 2009, 17:40:02 от piko1 »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Усъваршенставане на модели for dummies ( ES64U2 )
« Отговор #19 -: 11 Февруари 2009, 17:39:03 »
Цитат на: piko1 link=topic=1386.msg19369#msg19369 date=1234366109
what is changed/added?
From 2005 to 2008, ES64U2 038-052 have been retrofitted to extend their service domain towards Eastern Europe. These machines are officially nicknamed ‘Bosporus Sprinter’. They are retrofitted with the Hungarian EVM 120 signalling system, European train control system (ETCS) level 1, a third pantograph with 1600 mm wide contacts, software updates, multi language instruction markings outside, and new service numbers going up from ES64U2 060, so resulting in a new sub serie. With the mentioned modifications it is theoretically possible to operate the Bosporus Sprinter on 14 different networks systems in 11 different countries.

homologations
With the 2 standard pantographs with 1950 mm contacts the machines can run on the networks of the DB/Germany, ÖBB/Austria, MAV/Hungary, GySEV/Hungary, HZ/Croatia, CFR/Romania, ZS/Serbia and Montenegro, ZFBH/Bosnia-Hercegovina, MZ/Macedonia and OSE/Greece. The additional pantograph with 1600 mm wide contacts is required at a part of the CFR/Rumania network and for the BDZ/Bulgaria and TCDD/Turkey networks.

Actual homologation for all these networks of course requires more than just adding equipment. Trials have to be completed to measure the effect of modern three-phase electrics and their signalling systems on the intrastructure of every network. The Bosporus Sprinter is now in service in Germany, Austria, Hungary and Bulgaria. After retrofitting homologation for Germany, Austria and Hungary had to be done all over again. Per 02.2006 the Bosporus Sprinter has its permit for Germany, for Austra (06.2006) and Hungary (10.2006) it took a while longer. For Bulgaria no dates are known.

Budapest
Retrofitting was done in the MAV workshops in Budapest-Ferencvaros, Hungary. The ES64U2s were called in one by one, starting with the 048 and 052 in October 2005. It took four months to complete all modifications on these two prototypes and start homologation processes. After their first dynamic trials they were finally renumbered as ES64U2 060 and 064 and send back to Germany. An overview of machines that had a Bosporus make-over:


Не е лошо да превеждаш пък дори и така , като си правиш техническа обоснованост в твоя тема - нали си българин в български форум!?
 :yes:

Цитат
Какво се променя / добавя?
От 2005 до 2008, ES64U2 038-052 са били на възможността да се разшири своите услуги домейн към Източна Европа. Тези машини са официално nicknamed "Босфора Sprinter". Те са на възможността на унгарския EVM 120 система за сигнализация, Европейска система за контрол на влаковете (ETCS) ниво 1, трета пантографа с 1600 mm широки контакти, софтуерни актуализации, мулти език инструкция маркировки отвън, и нова услуга номерата качвах от ES64U2 060, така което води до нови подсектори серия. Със споменатите модификации е теоретично възможно да се оперира Босфора Sprinter на 14 различни мрежи системи в 11 различни страни.

homologations
С 2 стандартни pantographs с 1950 mm контакти машините могат да се движат по мрежите на БД / Германия, ОББ / Австрия, Мав / Унгария, GySEV / Унгария, HZ / Хърватия, CFR / Румъния, ZS / Сърбия и Черна гора, ZFBH / Босна и Херцеговина, MZ / Македония и РОЗА / Гърция. Допълнителните пантографа с 1600 mm широки контакти е необходимо в част от CFR / Румъния мрежата, както и за БДЖ / България и ТХДД / Турция мрежи.

Начало homologation за всички тези мрежи, разбира се изисква повече от това просто да добавите оборудване. Проучвания трябва да бъдат завършени за измерване на ефекта от съвременни трифазни electrics и сигнални системи на intrastructure на всяка мрежа. Босфора Sprinter вече е в експлоатация в Германия, Австрия, Унгария и България. След монтиране homologation за Германия, Австрия и Унгария, трябваше да се направи всичко се повтаря. По 02,2006 Босфора Sprinter има разрешение за Германия, за Austra (06,2006) и Унгария (10,2006) тя взе едно време дълъг. За България не са известни датите.

Будапеща
Монтиране беше направено в Мав работилници-Ferencvaros в Будапеща, Унгария. В ES64U2s са наречени в един по един, като се започне с 048 и 052 през октомври 2005 година. Той взе четири месеца да завършат всички модификации на тези две прототипи и започнете homologation процеси. След първата си динамични изпитвания са били окончателно преномерирана като ES64U2 060 и 064 и изпраща обратно в Германия. Преглед на машини, които са имали Босфора направи-нагоре:

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Усъваршенставане на модели for dummies ( ES64U2 )
« Отговор #20 -: 11 Февруари 2009, 17:44:20 »
Само дето нещо са объркали - при нас се ползваха пантографите с каретки 1950мм, а не този с 1600мм.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Усъваршенставане на модели for dummies ( ES64U2 )
« Отговор #21 -: 11 Февруари 2009, 18:04:08 »
Бе аз се обърках - Босфорски бегач , унгарски железници ...
Трябва по внимателно да чета май... ;)

piko1

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Усъваршенставане на модели for dummies ( ES64U2 )
« Отговор #22 -: 11 Февруари 2009, 18:19:28 »
на някой от преработените машини липсва третия пантограф а за превода благодаря  :blush2:
утре ще се опитам да по оправя нещата  ;)

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Усъваршенставане на модели for dummies ( ES64U2 )
« Отговор #23 -: 11 Февруари 2009, 18:55:52 »
Не на мен , а на автоматичният преводач от мрежата!
 ;) :yes:
(то за това трябва да се чете по смисъл , а не дословно...)
 :pardon:

ES64U2

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Усъваршенставане на модели for dummies ( ES64U2 )
« Отговор #24 -: 11 Февруари 2009, 20:05:35 »

ES64U2

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Усъваршенставане на модели for dummies ( ES64U2 )
« Отговор #25 -: 06 Март 2009, 21:07:04 »
Приятел, къде отиде?
Да започвам ли аз? ;D

Не съм снимал подробно, защото има ръководство.

Снимка за спомен


Почна се..


Хубава кабинка..  ;D


Развивай...


чИстито ;D

ES64U2

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Усъваршенставане на модели for dummies ( ES64U2 )
« Отговор #26 -: 06 Март 2009, 21:55:06 »
До последния детайл.  :yes:

ES64U2

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Цитат на: piko1 link=topic=1386.msg19215#msg19215 date=1234173943


стъпка 2 : да си изработим дръжки и разни други джунджурии

време е за хеви метъл братя  :spiteful:
http://www.youtube.com/watch?v=3jwXQFFLSHo

необходими продукти :

1. клещи резачки
2. прави клещи
3. коаксиален кабел около 0.4/0.5 мм или кламер
4. пилички права и триъгълна
5. бързо съхнещо лепило

взимаме кламера или кабела каквото сме си избрали решем с резачките толкова колкото сметнем че ни е необходимо
след това огъваме до съответното положение и в двата края на материала след това с правата пиличка заглаждаме връхчетата
като се стараем и от двете страни да са равни и с еднаква дължина  след като сме постигнали желаното и след напасване
залепваме със лепилото
повтаряме процедурата няколкократно и така
вече сме готови със модела и ни харесва какво сме направили

значи е време за една бира и малко почивка



Не смятам, че ще стане добре с канаколит, дори няма да хване даже! Трябва да се пробият съвсеем малки дупчици, където телчето да влезе.
Pach има право! Кламера е прекалено дебел за мащаба. Аз ползвам малко по-тънка тел, която не знам от къде е изпаднала.  :good:

piko1

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Усъваршенставане на модели for dummies ( ES64U2 )
« Отговор #28 -: 12 Март 2009, 17:44:55 »
тук съмспоко просто малко работа имах   :wacko:

piko1

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Усъваршенставане на модели for dummies ( ES64U2 )
« Отговор #29 -: 09 Юни 2009, 12:09:54 »
понеже колегата бе така добър да ми дари неговия жълтурко  :pleasantry:
започвам да до правя машината оказа се че на първа кабина степенката леко я няма но това е проблем за начинаещи стендови моделсти аз нали съм кръстоска интересното е че полистерола е същия като тази на ревел и мога да я лепя със съответното лепило :spiteful:
ще си трябва и малко кит  :spiteful: оказва се че матрицата на пико е доста добра като основа за доработка
все още разучавам терена и снимковият  материал като цяло но сигурно до края на месеца ще е излязъл от ремонтния завод :sarcastic: