Автор Тема: Моята колекция: Fleischmann :) други ...  (Прочетена 16949 пъти)

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Моята малка колекция: Fleischmann
« Отговор #15 -: 20 Февруари 2009, 23:05:02 »
Май е време да махнеш "малка" от заглавието на темата.
Честито! 

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Моята колекция: Fleischmann
« Отговор #16 -: 26 Февруари 2009, 01:08:43 »
Иво, снимай и другите машини на Fleischmann, имаш и други интересни серии!


CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Моята колекция: Fleischmann
« Отговор #17 -: 26 Март 2009, 13:26:46 »

Товарен вагон на Brawa Best.-Nr. 2092







Това е стар вюртембергски вагон тип K(U) "Klappdeckel" - вагон с капаци и форма на къщичка на Вюртембергските Държавни Железници (K.W.St.E.). Специализиран е за превоз на сол от откритата през 1899 г. солна мина Кохендорф на “Sudwestdeutsche Salzwerke AG” (Югозападногерманска Солна фабрика АД). Това е сол добивана не от морето а вадена от мина дълбока 180 метра, при надморска виспчина 150 метра, такава сол ние наричаме - каменна сол.
На по-късен етап във 2-ра епоха и в други райони, вагоните са били изпозвани и за превоз на креда или вар, но към края на експлоатационния им живот, главно са ползвани за превоз на сгурия и шлака от парните локомотиви, естествено вече без капаци. Конкретния вагон е именно такъв,




но фррма Brawa произвежда и два варианта на вагона в 1-ва епоха - кафяв и зелен с капаци, като вторият ще е новост през второто 3-месечие на годината.
Проблемът при такива късии вагони е малката им маса, което е причина за честите им дерайлирания. Фирмата е решила проблема кардинално - отляла го е от метал. Въпреки това по външни белези по нищо не личи, че това е метална отливка, просто трябва да го вземеш в ръка за да разбереш. Останалите дребни детайли направени от пластмаса също са изпипани много добре, надписите са превъзходни,




а за колелата със спици какво да говоря - просто по-красиво нещо от това за какъвто и да е вагон - няма!




Безкомпромистното око на Васко обаче откри проблем - Облата резба за притягане на куплата не представлява спирала, а е направена от ... пръстенчета :




Най-вероятно това е забелязано от под 1% от закупилите вагона ...





























Мястото на такива вагони в макета май вече е ясно - 2-3 такива вагона някъде около депото на по-краен коловоз - това за 2-ра епоха, а ако ще е първа епоха, то непременно ще трябва да превозваме единствено възможното - сол.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Моята колекция: Fleischmann
« Отговор #18 -: 26 Март 2009, 14:42:52 »
чудесно ревю - но не стана ясно - тези вагони влезнаха ли в колекцията на Иво?
 :good:

Gervasii

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1733
  • Рейтинг: 40
  • НО DRG IIb епоха София
Re:Моята колекция: Fleischmann
« Отговор #19 -: 26 Март 2009, 15:52:43 »
що си губите времето с кофти вагони  :nyam: :nyam:

Coltrane

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Моята колекция: Fleischmann
« Отговор #20 -: 26 Март 2009, 17:09:53 »
как бе, я какви "ляти джанти" вадят....  :haha:

Gervasii

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1733
  • Рейтинг: 40
  • НО DRG IIb епоха София
Re:Моята колекция: Fleischmann
« Отговор #21 -: 26 Март 2009, 22:57:50 »
Цитат на: Smile link=topic=1389.msg21983#msg21983 date=1238080193
как бе, я какви "ляти джанти" вадят....  :haha:

не се казва ляти а ЛЕТНИ виж вятъра как някак ефирно минава, макар че повече прилича на велосипед отколкото на вагон. край на спама

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Моята колекция: Fleischmann
« Отговор #22 -: 26 Март 2009, 23:37:11 »
Баба ми рече, че навремето в 1-ва епоха, всички вагони са били само със спици, чак във втора са се появили плътните колела, но тия със спиците още дълго време са ги таралянкали ...  :dance1:

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Моята колекция: Fleischmann
« Отговор #23 -: 27 Март 2009, 08:58:50 »
Цитат на: CaLLlo link=topic=1389.msg21997#msg21997 date=1238103431
Баба ми рече, че навремето в 1-ва епоха, всички вагони са били само със спици, чак във втора са се появили плътните колела, но тия със спиците още дълго време са ги таралянкали ...  :dance1:
Извод - събирайте в 4-5-та епоха - няма спици по вагоните.  ;D

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6710
  • Рейтинг: 1086
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re:Моята колекция: Fleischmann
« Отговор #24 -: 27 Март 2009, 09:02:17 »


Само като им видях осите и ми се доповръща. Не разбирам как може човек да си губи врмето с такива грозни неща  :haha:

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6710
  • Рейтинг: 1086
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re:Моята колекция: Fleischmann
« Отговор #25 -: 27 Март 2009, 09:03:29 »


Шегичка де - Ивето да не ми се върже  :sarcastic:

br185

  • Trade Count: (19)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 533
  • Рейтинг: 4
  • HO 1:87/всички епохи без I/DB,OBB Велико Търново
Re:Моята колекция: Fleischmann
« Отговор #26 -: 27 Март 2009, 21:03:11 »
Страхотни вагони! Много детаилни!

ivo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2006
  • Рейтинг: 558
  • HO - II-III, София
Re:Моята колекция: Fleischmann :) други ...
« Отговор #27 -: 24 Април 2009, 13:31:41 »
:) Случайно преди време видях един локомотив на Ясен.В началото не му обърнах внимание " DB и с пластмасови щанги :) ". Но при 2-рия и 3-тия път направо се пристрастих към него. :) и така докато не ми попадна в ръчичките. Снимките които ще сложа не съм ги правил аз. Надявам се в близко време да направя. Локомотива е на фирма LENZ и смело мога да кажа, че е оставил много фирми назад като BRAWA, ROCO и т.н. :) Може би най-детайлния локомотив от този клас фирми. За самия лок най-добре да разкаже Ясен.










pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Моята колекция: Fleischmann :) други ...
« Отговор #28 -: 24 Април 2009, 13:46:23 »
Който и да е правил , 66-цата си е класика в жанра!!! :good:
Мойта (когато бях в НО) си беше на Пико , но и до ден днешен въздишам по нея!!!
Спомени, споменииии....

Честито !!! Със здраве да си я търкаляш!!!
 :clapping: :clapping: :clapping:

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Моята колекция: Fleischmann :) други ...
« Отговор #29 -: 25 Април 2009, 02:55:27 »
Да, по ирония на съдбата получих 66 ца на Lenz, но не съм я виждал, само съм чувал, че е много изпипана в детайли.
 За истинския локомотив мога да кажа, че е типичен представител на следвоенните DB маШини. Конструитан от Фридрих Витте (създателят на едноименните крила) през 1955 година, с идея да замени вече остарелите BR 64, BR 78, BR 93 в пътническата служба. Витте е "автор" и на BR 82 DB. BR 66 e оформен както отвътре, така и от вън с характерния за DB облик- само парен дом върху котела, "балкон" под (и пред) димната камера, заварена конструкция на водните резервоари (без нитове) и разбира се крила тип "Витте". Въпреки, че BR 66 e сполучлива маШина, тя остава само с две бройки- 66 001 и 66 002!
В онези години все оШте е съШтествувала практиката да се произвеждат първо само 2 маШини от серия за пробна двегодиШна експлоатация, и след това да се пристъпи към масовото производство. Но в края на 1957 година DB реШава ДА НЕ ДОСТАВЯ повече парни локомотиви! Така сериите 10 и 66 остават само с по 2 локомотива.