Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Железопътни катастрофи и изцепки

<< < (29/248) > >>

Loco-motion:
Ами то как да стане? След дългогодишната агония активно работещите хора, които са гръбнак на тези организации на запад, просто слязоха от влака. Ученици и студенти, които пътуват с намаление са прекалено заети да си дънят чалга и да крещят простотии по влаковете и не обръщат особено внимание на това, което ги заобикаля. Пенсионерите, които също приоритетно пътуват с влак веднъж на 5-6 години им идва музата да протестират за абсолютно всичко - от пенсиите до нощното напикаване. За такава гражданска позиция - не, благодаря! Да не говорим, че не малка част от тях гледат да се натряскат мъртвопияни, пътувайки докато изтрезнеят, че по обратния път да повторят процедурата, ей така, да се почувстват и те космополити, че и те, разбираш ли си правят екскурзийки - лични наблюдения. Кой остана? Мангалите? Че те са най облагодетелствани. Неведнъж съм ставал свидетел как на Полски Тръмбеш се качват 40 - 50 такива и до Горна Оряховица никой не ги закача. И после нямало натоварване на влаковете. Ами те по принцип по тази линия се движат с два вагона. Е, тогава тези 50 субекта броят ли се или не, като не си плащат билет? И 100 - 120 пътника във влак с два вагона не са ли достатъчно за издръжка на линията, ПРИ УСЛОВИЕ, че си плащат?

choveka_vlak:

--- Цитат на: pach link=topic=1410.msg65853#msg65853 date=1317988980 ---Принципно хората от Локфорума се опитват да направят нещо подобно...но за съжаление са на светлинни години от чуждестранните организации. Причините са много - от младост и липса на опит, през пари и всеотдайност, та до "глас в пустиня".
 :scratch_ones_head: Резултата ли (?)- и ти си го усетил вече точно...

--- Край на цитат ---

Би ли се пояснил!?!?, какво искаш да кажеш?.

pach:
Федя, то само да отвориш локфорума и по някои заглавия на теми почти във всички раздели има подходящи пояснения.
А това е част от устава на Сдружението:

--- Цитат ---ЦЕЛИ

Чл.4 /1/ Сдружението е доброволна организация на физически лица и се създава за защита, подпомагане и представителство на интересите на своите членове и съдействие за развитие на сътрудничеството, включително и международно в областта на ЖП транспорта и ЖП проблематиката.
/2/ Сдружението се създава със следните основни цели:
• да информира обществото за ползите от използването на железопътен транспорт;
• да поддържа спомена за богатата история на железопътния транспорт и да подпомага популяризирането му сред обществото;
• да участва в разпространението на информация относно целите и дейността на сдружението чрез разпространение на брошури, участия и по всеки друг разрешен от закона начин;
• да организира и поддържа железопътен интернет – форум, фотогалерия и електронен информационен бюлетин;
• да осъществява сътрудничество с други ЖП сайтове и организации за разпространение на фотографски материали в тази област;
• да участва в подготовката и реализацията на проекти по издирване и възстановяване на исторически подвижен състав, железопътни съоръжения;
• да осъществява съдействие при организиране на атракционни пътувания с ретро подвижен ЖП състав;
• да развива и защитава интересите на членовете си в съответствие със законите и устава на сдружението;
• да организира дискусии и форуми, кръгли маси и други подобни на тема ЖП проблематика, включително и с международно участие.
• да си сътрудничи с всички лицензирани железопътни оператори, както и с подобни организации в страната и чужбина.
--- Край на цитат ---
*** подчертаното и удебеленото е от мен в цитата.

И тези цели ако не са от приятели на железницата , то от кой тогава.
Знаеш и инициативата за съвместна работа в областта на откриване и доказване на нередности по транспорта,
 транспортна полиция и т.н. и т.н. и т.н.

В крайна сметка обаче за сега, изключая отделни "мисии" за които шапка ви свалям,
(като въстановяването на локомотивите от типа "Павчо"... ;D)
малко са още действията ви довели до някакъв по значим резултата.
Но вие поне сте започнали, а с малки стъпки се стига и доста надалеч, нали?
 :yes:

turboto:
pach мога да осветля още по въпроса какво сме направили за пътниците давам ти само няколко бързи примера:

1. влак от т. А до т. Б, миналата зима от 5 вагона 4-ти вагон кучи студ... пътниците мрънкат. Наш човек се лигитимира на кондуктора и нач. влака и му обяснява какво и как е трябвало да стане в началната гара - Империята отвръща на удара - викат полицаи и почват да го разкостват, налага се обаждане до Марио Евстатиев + още едно което вече е = на спиране на Плевен и вадене на вагона и пращането и запечатването му отзад. Следват доклади кондуктора е със солена глоба, началника е със сериозна глоба, полицаите с писмено предупреждение за възпрепятстване. Следват 2-месечни заплахи към нашия човек от полицаи и други люде.

2. една гара, както си седим и учим сигнализация преминава бърз влак... след което началника излиза потен и потресен, на таблото цветомузики... (сиреч коловозна заетост) гледа и недоумява 1-ва мисъл влака изпаднал на изходните... да ама не... няма го едно бързо звънене до съседна гара, и успокоение... ver.2 слънцето е напекло и сигурно нещо е блокирало, отидохме до там с една кирка :) и какво да видим... нанайси джонтове, болтове и т. на т. разлика във височините във настава около 10-тина см. (явно е че са откраднати защото ги няма), снимаме и се връщаме в гарата... следва звънене и спиране на движението до 2-ро нареждане. Началника на района идва на мотика (меко казано) как не падна с колата от рампата наистина не знам (пияния господ го пази), после още 4 пъти пада по релсите до там одра си раката и псува през цялото време... след като "видя" каза че нямало проблеми за кво сме спирали движението и влязоха във спор с началник гарата... финала - натоварихме го в колата и го закарах зад гарата на сянка, и го сложихме да спи (добре че беше комби) отключиха ни стаичката взехме инструменти и за около 40 минути оправихме почти всичко...

Умишлено не споменавам и не качвам снимки защото ние не сме оторизирани лица да извършваме подобни операции при задействана процедура, умишлено и не сигнализираме органите защото сме в надупена позиция на искащи от БДЖ и НКЖИ. Това което искам да кажа на останалите пишещи по тази тема е че единствено Веружан лае открито (ние от сдружението също лаем но чрез преки доклади, които остават скрити за публиката) , като се опитва по законен начин да защитава интересите на пътниците. Познавам го лично въпреки количеството хора които откровенно го мразят.

KRAKOMOBILA:
turboto - така представени нещата очакваш "Браво" ли да чуеш ? По-скоро ще изкарате белята на някого - или сами ще се вкарате в такава беля. Май не разбирате нещата колко са сериозни и се опитвате да "си играете на железница" - което е опасно. Не ви стигнаха белите дето станаха по теснолинейката.... продължавате да барникате и да се бъркате където не ви е работа вместо да си вземете поука.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия