Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Железопътни катастрофи и изцепки

<< < (5/248) > >>

KRAKOMOBILA:
Трудна работа..

liro4605:
http://www.vbox7.com/play:39128cb3&start=50 Несъм виждал по дълъг от тоз който съм заснел тук. :blush2:

CaLLlo:
Хубав клип е станал, музиката пасва идеално, явно те бива за тия неща!
 :good:
Навремето 18 вагона за морето и обратно беше нещо нормално, но 31 ми се виждат вече множко, въпреки нанадолнището нататъка!  :prankster:

KRAKOMOBILA:
Нанадолнище ? За тия 31 вагона - за Вакарел ще трябват 3 машини което няма да се случи на влак возещ пътници.

hristo:
Това, че вагона е бил номер 26-ти не означава, че той е 26-ти и във влака. Миналата година пътувах до Варна и номерът на вагона ми беше 21-и. Веднага попитах на гарата дали това означава, че влака има 21 вагона. Те ми отговориха, че 20-ката означава, че вагона е допълнителен, 1-цата, че е първият допълнителен. И наистина беше така. Влакът, явно по назначение, беше 8-вагона, а аз въпреки, че бях в 21-и вагон, бях в деветия-последен за влака.
Предполагам и в случая е така. 26-и вагон означава 6-ти допълнителен за влака. И ако по назначение влака е 8 вагона+6 допълнителни стават 14 вагона.
Според мен е невъзможно да са пуснали влак от 31 вагона. Най-малкото защото това са над 750м. дължина на влака и при някой гари последните поне 5 вагона ще са стъпили на входните стрелки, тъй като положението на локомотива е заковано независимо от дължината на влака. Поне така си мисля, де може и да се заблуждавам, но най-добре хората който са вътре в системата на БДЖ да кажат.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия