Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Железопътни катастрофи и изцепки
mill:
http://www.blitz.bg/news/article/266131
:( :( Ужас
pach:
Намерих нещо по тази тема...за съжалени не е за хвалба, но да отдадем дължимото на хората...
ДВАМА ОТ СЛАВНАТА ГВАРДИЯ НА ДИЗЕЛИСТИТЕ . ТОДОР ПЪРВАНОВ И МИКИ -МОШЕННИКА !
--- Цитат на: Krastio Krastev link=topic=512.msg93295#msg93295 date=1390652662 ---...ТОДОР ПЪРВАНОВ ПРЕЗ 1971г.ОБГОРИ ЖЕСТОКО РЪЦЕТЕ И ЧАСТ ОТ ТЯЛОТО СИ ,ОПИТВАЙКИ ДА СПАСИ ПОМ. МАШИНИСТА СИ СЛАВЧО / ЗА СЪЖАЛЕНИЕ НЕ СИ СПОМНЯМ ФАМИЛИЯТА МУ/ ОТ 46 ВИПУСК , КОГАТО ПОРАДИ ЧУЖДА ГРЕШКА 04-11 С ТОВАРЕН ВЛАК УДРЯ РЕБРОМ ПРИ ВЛИЗАНЕ В ПДтр. ИЗТ.РАЙОН ЦИСТЕРНА С БЕНЗИН ОТ МАНЕВРЕН СЪСТАВ. УДАРЪТ Е ОТ КЪМ СТРАНАТА НА ПОМ. МАШИНИСТА. СЛАВЧО БЯГА В КЪСИЯТ КОРИДОР И ТАМ ГО ОБЛИВА БЕНЗИНА, КОЙТО СЕ ЗАПАЛВА. ТОДОР СЕ ВРЪЩА И ПРАВИ ОПИТ ДА ГО ИЗМЪКНЕ НАД ДВИГАТЕЛЯ, НО БЕЗУСПЕШНО! ВЪТРЕ Е ОГНЕН АД ОТ ИЗЛИВАЩИЯТ СЕ БЕНЗИН ОТ ЦИСТЕРНАТА. СЛАВЧО ЗАГИНА, А ТОВА СЪКРАТИ И ДНИТЕ НА ТОДОР. ПИША ТОВА , ОТДАВАЙКИ ПОЧИТ НА ВСИЧКИ ЗАГИНАЛИ ЖЕЛЕЗНИЧАРИ И НЕ МОГА ДА ВЪЗПРИЕМА ТОВА , ЧЕ НЯКОЙ КОЙТО СЕДИ ПОД КЛИМАТИКА, ИМ ОТНЕМА И МАЛКОТО ПРИВИЛЕГИИ, КОИТО ИМАТ, КАТО ТАЗИ ДА ПЪТУВАТ БЕЗПЛАТНО ВЪВ ВЛАКОВЕТЕ,КОИТО ЦЯЛ ЖИВОТ ОБСЛУЖВАТ!
--- Край на цитат ---
Krastio Krastev
През 1974г.
--- Цитат на: Krastio Krastev link=topic=512.msg93295#msg93295 date=1390652662 ---
ЛОКОМОТИВ БЕГЛЕЦ
КОГАТО ВНЕСОХА ПЪРВИТЕ ЛОК. 55 СЕРИЯ, ДИРЕКТНАТА /ЛОКОМОТИВНАТА/ СПИРАЧКА СЕ ЗАДЕЙСТВАШЕ ОТКОНТРОЛЕРА. НАПРЕД НАБИРАШ ПОЗИЦИИ, А НАЗАД СЛЕД 0 ПОЗИЦИЯ С МАЛКО ПО ГОЛЯМО УСИЛИЕ СЕ ЗАДЪРЖАШЕ СПИРАЧКАТА И КОНТРОЛЕРА ОСТАВАШЕ ЗАСТОПОРЕН ОТ МЕХАНИЗЪМ В ТОВА ПОЛОЖЕНИЕ. КОГАТО СЕ ПОЛУЧИ ИЗНОСВАНЕ, ПОД НАПОРА НА ПРУЖИНАТА КОНТРОЛЕРА НАПРАВО ОТСКАЧАШЕ НА ПЪРВИТЕ ПОЗИЦИИ И ЛОК. ПОТЕГЛЯШЕ. ТОВА СЕ ПОЛУЧИ С ЛОКОМОТИВ ЗАРЕЖДАЩ НА КАНАЛА В ДЕПО СФ. С НЕЗАТЕГНАТА РЪЧНА СПИРАЧКА, С ХОД ОБЪРНАТ НАПРЕД, И С ПОВРЕДЕНО И ИЗОЛИРАНО УБ ТРЪГВА , СКОРОСТА СЕ УВЕЛИЧАВА И НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА СЕ КАЧИ И ДА ГО СПРЕ. ИЗЛИЗА В Г.СФ И ОТ ТАМ ЗАПОЧВАТ ДА МУ ОСИГУРЯВАТ ТРАСЕ ПОСОКА СФ.СЕВЕР, ИЛ,КУРИЛО И Т.Н. КОГАТО МИНАВА ИЛИЯНЦИ ТАМ С 06 Е БИЛ ЛОК. МАШИНИСТ ДИМИТЪР ПЕТКОВ ПО ИЗВЕСТЕН КАТО МИКИ МОШЕНИКА ,ТОЙ ПРЕДЛАГА ДА ГО ПУСНАТ СЛЕД ЛОК-ВА ДА ГО ДОГОНИ , ДА ПРЕМИНЕ НА НЕГО И ДА ГО СПРЕ / НЕЩО НАПЪЛНО ВЪЗМОЖНО/ НО НЕ МУ РАЗРЕШАВАТ. 55-тата ПРОДЪЛЖАВА И РЕШАВАТ ДА Я ДЕРАЙЛИРАТ НА ЦЕРОВО С ПОЛУОБЪРНАТА СТРЕЛКА, ЗАЩОТО ВЕЧЕ НЯМА СВОБОДНО ТРАСЕ. ТА ЕТО ДО ТОВА ВОДИ НЕСПАЗВАНЕТО НА ПРАВИЛАТА , ДРАГИ ПРИЯТЕЛИ !! НЯКОЙ ДРУГ ДЕН ЩЕ ВИ РАЗКАЖА КАК ГОНИХ ВАГОН С 06-127 НА МЕЖДУГАРИЕ В ГЪРЦИЯ !
--- Край на цитат ---
И още малко от този приятел на форума ни:
Когато я видя в това състояние, старши машиниста на локомотива /04-18/ Евгени п. Дамянов започна да реве като малко дете....!!!
Удара е ...
--- Цитат на: Krastio Krastev link=topic=512.msg93295#msg93295 date=1390652662 ---...ВЪВ 04-18 С МАШ. ГАВРИЛ МИРЧЕВ СЕ УДАРИ ДРУГ ВЛАК С МАШ. СТЕФАН ЙОЛОВСКИ, КОЙТО ПОДМИНА ГАРА ПЕТЪРЧ И СЕ УДАРИХА ДВАТА ВЛАКА ОКОЛО ВХОДНИЯ СВЕТОФАР НА ПЕТЪРЧ СТРАНА КОСТИНБРОД. НЕ ПОМНЯ ГОДИНАТА, МИСЛЯ ЧЕ Е 1988 НО НЕ СЪМ СИГУРЕН. СМЕНИХА КАБИНАТА С ДРУГА И ЛОКОМОТИВА ОТНОВО БЕ В ЕКСПЛОАТАЦИЯ !
--- Край на цитат ---
А тези красавци (БДЖ-04) толкова много са легнали в сърцата на хората че даже почват да придобиват ореола на легенда
и по този начин ( ;D ;D ;D)
--- Цитат на: Pavel Parvanov link=topic=512.msg93295#msg93295 date=1390652662 ---Eeeeex,04-12 моята машина.Изкарахме с Иво Дългия(лека му пръст) 4.5 години на нея.2000г ако не ме лъже паметта имаше 10 или 11 4ки в движение,преди да решат да ги спрат и да почнат да ги режат за скрап(ГОЛЯМА ГЛУПОСТ).Говореше се че имало произведени 04-51,52,53 и били консервирани в поделението на Горна Малина,ама дали е вярно ??????
--- Край на цитат ---
И съответния опит да се потвърди ...невъзможното!!!
--- Цитат на: Bobi Apostolov link=topic=512.msg93295#msg93295 date=1390652662 ---Павка, ако в поделението имаше или е имало нещо щях да знам - там ми е вилата и голяма част от бивши вече (пенсионери) и настоящи военни ги познавам. Но ще разпитам по-конкретно.
--- Край на цитат ---
:hi:
;D ;D ;D
pavel75:
Франция закупи влакове, които са твърде големи за гарите
Ekip News - 21 Май 10:40
Френската жп компания SNCF открила, че 2000 нови влака, които поръчала на цена от 15 милиарда евро, са твърде широки за много от регионалните перони на гарите. За да се използват новите мотриси, се налага преустройството на част от гарите, съобщиха от компанията. За целта вече са изразходвани над 50 милиона евро, като експерти уточняват, че сумата може и да нарасне.
След преустройството на гарите обаче новите влакове ще имат пространство да преминават. Официални представители обаче твърдят, че все още трябва да бъдат приспособени 1000 перона. Грешката възникнала, защото националният жп оператор RFF дал грешни размери на влаковата компания SNCF. Служители на оператора измерили перони, построени преди по-малко от 30 години. Те пренебрегнали факта, че много регионални перони са били построени преди повече от 50 години, когато влаковете били с по-малки габарити. Краищата на перона са твърде близо до релсите на някои гари, което означава, че влаковете не могат да влязат, съобщават официални източници. Говорител на RFF потвърди, че проблемът е открит с малко закъснение. Министърът на транспорта Фредерик Кювилие обвини “абсурдната жп система“ за проблемите.
http://news.dir.bg/news.php?id=16731625
Best Ripper:
http://www.bild.de/regional/leipzig/blindgaenger/bombe-wird-leipzig-gesprengt-36356668.bild.html
от фейса на Локофорума... Не лоша идея за макет... :spiteful:
Boris 2-12-4:
http://www.socbg.com/2014/05/1966.html
"Осми конгрес на БКП” катастрофира
В нощта срещу 1 май 1969 г. се случва и един от най-кървавите инцидент в историята на БДЖ. Край врачанското тогава село Чомаковци пътнически вагон дерайлира от движение. Инцидентът убива на място 27 души, други 38 са ранени. По-късно от травмите умират още хора, а някои остават инвалиди до живот. Тогава започнаха да се дават имена на влаковете. Теснолинейката бе наречена „Осми конгрес на БКП”. Тя тръгва претъпкана с хора от Червен бряг към 3 часа през нощта. Преди това са се качили огромен брой пътници, бързащи да се приберат по родните си места за празника. След като потегля към Оряхово, препълненото малко влакче започва да се клати. Последният вагон се преобръща настрани, без да се откъсне от композицията. Продължава да се хлъзга по релсите. Уплашените пътници тръгват да скачат в движение, но изпочупените прозорци и стоманеният корпус на влака разкъсват телата им. Тежка участ застига и малцината, които успяват да се промушат навън. Те падат направо върху едрия чакъл, който ги раздробява на парчета. Притеклите се на помощ описват инцидента като месомелачка. Глави, ръце и крака са били пръснати из околността, жп линията е обляна в кръв. По-късно експертизата показва, че влакът се движел с 1-2 км/ч над ограничението от 30 км/ч. Катастрофата не е отразена във вестниците тогава, заради името на влака.
П.П. Ако вече е публикувано във форума, моля за извинение.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия