Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Железопътни катастрофи и изцепки
pavel75:
Аз се сещам и друго. Машинистите като са видели входния, че е за отклонение трябва да са скочили на спирачката за екстрено спиране. Това няма как да не е усетено от пътниците, а не чух никой да говори за такова нещо.
jopeto:
--- Цитат на: pavel75 link=topic=1410.msg95773#msg95773 date=1405602816 ---Тогава това е много страшно и се обезмисля предупредителния сигнал, щом не може да си сигурен в него.
--- Край на цитат ---
Примерът, който дадох не е страшен понеже, машинистът получава сигнал 40 км/ч и готовност за спиране, вече е намалил и може да реагира. Обратното е страшното. Въпросът е какво правят диспечерът или дежурнияр ръководител през това време, да не е отишъл за кафенце или нещо друго там. Относно, усещанвто за скоростта във вагоните е едно в локомотива е друго. Вaгонът вози доста по-комфортно, а в машината се усеща, всеки проблем на железният път,всяка стрелка също.
Best Ripper:
Не знам дали сте изгледали записа на предаването по НоваТВ с версията на оцелелия машинист... Който не е, хич няма да е зле да го види, както и да обърне внимание на един твърде любопитен пасаж - на 9:23 мин. Разказващият Бръснаров изнася един твърде тревожен факт - същия ден /в деня на катастрофата на Калояновец/ на гара Айтос е станала брутална грешка в управлението - два влака са приети на един и същи коловоз! :blink: И по чудо и заради адекватни реакции на машинистите всичко се е разминало без катастрофа... :dirol:
Adrian:
Nа вниманието на форумните следователи : Ново развитие около катастрофата
mitko0888:
Поредните глупости на търкалета ...
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия