Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Железопътни катастрофи и изцепки
Best Ripper:
--- Цитат --- Дал е на късо силов кабел на хоризонталния вентилатор на машината. Искрата е подпалила изтичащ от трансформатора масло. “
--- Край на цитат ---
Ето къде е реалната причина.. Или е съвсем нормално да тече масло от трансформатора??? :blink:
Vlado:
Не зная кое е нормално, но ако така продължава, накрая железопътен транспорт ще ползват само търсещите силни усещания...
bdz43r:
Ако не се измисли как да се ремонтират машините качествено в завод, една по една ще изгорят всичките.
Зачестяването на пожарите е съвсем закономерно последствие от опитите за импровизиран заводски ремонт в деповски условия - лисва се една боя, а трупаният 20 години прахоляк, напоен с масло си остава по дупките, където никой не бърка. Части няма, включително уплътнителни елементи и масло се лее отвсякъде, въпреки импровизациите със силикон.
Не, че калпаво модернизираните 46 200 не се запалват също толкова често, но не пламват като факли на втората минута и всичко приключва с шише вода.
Best Ripper:
Айде и тия да не останат назад... :blink: Лъскавата теснолинейка отишла у дерето... :(
http://www.blick.ch/news/schweiz/graubuenden/erdrutsch-erfasst-rhaetische-bahn-bei-tiefencastel-zug-waggons-haengen-ueber-dem-abgrund-id3050642.html
bdz43r:
Случва се и на най-добрите... а тези са от тях, но цял ден вали и тече вода от всякъде.
Има и още едно свлачище малко по-нагоре, но там няма влак.
Организацията обаче е страшна и движението върви с пълна сила по съседната линия, а отрязаните гари се обслужват с бусчета.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия