Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Железопътни катастрофи и изцепки

<< < (111/249) > >>

mitko0888:

--- Цитат на: bdz43r link=topic=1410.msg96691#msg96691 date=1412094201 ---Крумово - Димитровград пък оборудването е на Thales и стават вече три различни фирми.

--- Край на цитат ---

Преди няколко години целият отдел за ОТ на Алкател премина към Талес, т.е. в момента Алкател не се занимава с тези работи. Естествено за Пловдив - Свиленград би трябвало да е по-нова версия, надявям се че са я поръчали съвместима със съществуващите бализи от двата типа. Или трябва да се преоборудват всички локомотиви с Ериксон.
По интересно ми е как Ериксонът се оправя с Алкателските бализи (съществуващите, не новите)? Дали в тях в една кутия са сложили и двете карантии? Не виждам друг начин съществуващото на много локомотиви Ериксонско оборудване изведнъж да е започнало да разбира от ETCS, освен в съндъците по земята да има и двата протокола.

bdz43r:
Локомотивното оборудване на Ериксон не е съвместимо с ETCS бализите (независимо дали са Алкател или други).
Локомотивите са преоборудвани с ETCS карантия на Алкател с добавена съвместимост с Ериксон бализите. От Ериксона са запазени само пулта и регистриращото устройство. Не съм проучвал дали новите локомотиви из Европа също поддържат Ериксона, който e малко екзотичен.
Пловдив - Свиленград бализите са ETCS, съответно би трябвало всички локомотиви с Алкател да ги четат. Почти съм сигурен обаче, че не е пробвано до сега.

mitko0888:

--- Цитат на: bdz43r link=topic=1410.msg96694#msg96694 date=1412101141 ---От Ериксона са запазени само пулта и регистриращото устройство.

--- Край на цитат ---

Сигурен ли си че с пулта от Ериксона да може да се управлява карантията на Алкатела и да се индицират неговите показания?
Мисля че съндъка с Алкатела го слагаха само на локомотиви, които нямаха Ериксон. Все си мисля че преди 10 години резултатът беше: локомотиви с Ериксон, кото си четат само Ериксонски бализи, локомотиви с новия тогава Алкател, които четат и двата типа бализи, както и необорудвани локомотиви (пък мотрисите дойдоха по-късно). А ако наистина можеш да стигнеш до Бургас с Ериксон, не виждам друг начин освен в това парче след Стара Загора?новите бализи да имат и двете карантии.
За новите трасета би трябвало ETCS-а на Талес (бивш Алкател) да е по "европейски стандарт", т.е. да е някоя настояща версия на протокола. Едва ли по-раншната версия на нашите Алкатели ще могат да ги четат без ъпгрейд на софтуера.

bdz43r:
И стария Алкател, и новия Thales са по един и същ ETCS стандарт, поне на теория. И да има новости в протоколите, оборудването трябва да има обратна съвместимост, защото е ясно, че няма половин Европа да сменя софтуера при всяка промяна.

За другото, да, сигурен съм. Сандъка на Алкател го има на всички локомотиви, които бяха преди с Ериксон и старото сандъче на Ериксон липсва. Алкатела чете всичко и го показва на ериксонския пулт. Естествено липсват показанията за текуща скорост и целево разстояние, защото няма къде да бъдат показани. Чист Ериксон остана само на софийските ЕМВ серия 32, които си работеха с него до Пловдив, освен две, които бяха с Алкател като локомотивите.
Бургаските и пловдивските ЕМВ 32 и локомотивите серия 46 получиха чист Алкател с голям пулт.
А сега се гласи и някакъв нов модел локомотивно оборудване. Уж щяха да го слагат на 46 211, ама остана за по-нататък. Само упътването съм му виждал, ама не съм го прочел цялото все още и не знам дали ще чете Ериксон бализите.

mitko0888:
Благодаря за поясненията. Нещата ми се вързаха и ще спя спокойно ... Ще плесна и едно плюсче.

А за стария Алкател - бях чувал че не е съвсем стандартен, ама явно са приказки от жените на пазара.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия