Имало е договорка между Бай Тошо и Чаушеско за изчистване на огромния румънски дълг към България. Част от тази договорка е и доставката на бараките серия 46. Тогавашните умни хора в БДЖ са категорично против, тъй като това вече е изключително остаряла конструкция с контакторно управление и куп други дефекти. Главният приемчик на БДЖ Георги Стайков дори е казал, че докато той е на тази длъжност, тези бракми няма да стъпят в България. Но по време на изпитанията в Румъния е проведена съвместна "операция" между Секуритате и нашата престъпна комунистическа държавна сигурност, при която "случайно" срещу един от трошляците, движещ се със 160, е пуснат друг румънски локомотив също с доста висока скорост. Резултатът е всички, возещи се в двата локомотива, в това число и Стайков, загиват. И сега нито един от тези криминални "кадри" на държавна сигурност не рови по кофите за боклук - всичките са или началници, или фирмаджии. Във форума също си имаме хора, работещи в подобни дерибейски фирми и подчинени на такива "шефове" - кадри на ДС. Аз за себе си първо проверявам в търговския регистър фирмите, с които ще работя, и ако се окаже, че фирма Х е комунистическа, каквито са 90% от "фирмите" у нас, или цъфне някой шеф, свързан с едновремешните "служби", просто я отсвирвам.