Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Железопътни катастрофи и изцепки
Best Ripper:
https://www.facebook.com/skypicturesbulgaria/videos/1353540938012769/
https://www.facebook.com/RadioShumen/photos/?tab=album&album_id=1268548066553978
toniemi:
Според събраните досега доказателства връзката на композицията между пета и шеста цистерна се е скъсала и това е причинило катастрофата.
Поредните глупусти.......
При скъсване на връзка,влака би продължил по инерция до пълното му спиране.....
Причината е отново калпавият железен път....при дерейлиране се получава късане на влака,а не обратното! :diablo: :diablo: :angry: :angry: :angry:
Petko Ivanov:
Или влизане със 71 км/ч в отклонение при допустими 40. Такъв е записа на скоростомерната лента - инфо преди минути от НТВ.
Best Ripper:
А реално колко цистерни са се взривили? Една, две или повече?
От нета:
"Първата жп катастрофа на територията на днешна България е била преди 149 години именно в село Хитрино, където днес дерайлира влак и последва ужасяваща експлозия, която взе 7 жертви, а десетки хора бяха ранени. Първият инцидент е от месец май 1867 година. Тогава гарата се е наричала Шейтанджик, която е част от жп линията Русе - Варна, която е построена е от английска компания с главни акционери братята Хенри и Тревор Бъркли. От товарен влак се откачва последният вагон и се блъска в пътнически, който тъкмо е потеглил. За щастие няма пострадали хора, но са нанесени материални щети."
bdz43r:
Нито една цистерна не е избухнала. Възпламенил се е облакът от вече изтекъл газ, когато концентрацията му е станала достатъчна и е възникнала и най-малка искра, а падналата контактна мрежа е най-вероятен източник, ако не още при падането, то със сигурност при автоматичния опит за повторно включване на напрежението след около една минута.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия