Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Железопътни катастрофи и изцепки

<< < (166/248) > >>

j.k.kolev:
Не виждам нищо лошо да се пише по тема, свързана с жп транспорта и  вълнуваща България вече от дни насам. За неспазващите добрия тон и създаващите дрязги  - има санкции според правилата на форума.

Best Ripper:
Та понеже темата още съществува, има няколко конкретни въпроса:
1. Колко тона тежат самите цистерни /празни/?
2. Колко кубика/тона имат обем/товароносимост?
3. Под какво налягане вътре се превозват газовете? В течно или в газообразно състояние?
4. Прави ли се връзка между отделните цистерни по съдържание на товара? Не говоря за спирачки, а за тръбопроводи между товарните им съдове?
5. Машинистът има ли право по своя преценка и усмотрение да намали скоростта в даден участък, когато това не е описано в инструкцията и таблиците за скоростта, след като е минавал нееднократно през дадено място и знае, че има проблем с линията /примерно изкривяване на линиите или пропадане/? Или трябва да минава с максимална /но неосъобразена/ скорост, независимо от трасето?

Искрено се надявам да ми се отговори по същество от знаещи хора, а не ала-балистики и ощипани моми...

liro4605:

--- Цитат на: Best Ripper link=topic=1410.msg105751#msg105751 date=1481735393 ---Та понеже темата още съществува, има няколко конкретни въпроса:
1. Колко тона тежат самите цистерни /празни/?
2. Колко кубика/тона имат обем/товароносимост?
3. Под какво налягане вътре се превозват газовете? В течно или в газообразно състояние?
4. Прави ли се връзка между отделните цистерни по съдържание на товара? Не говоря за спирачки, а за тръбопроводи между товарните им съдове?
5. Машинистът има ли право по своя преценка и усмотрение да намали скоростта в даден участък, когато това не е описано в инструкцията и таблиците за скоростта, след като е минавал нееднократно през дадено място и знае, че има проблем с линията /примерно изкривяване на линиите или пропадане/? Или трябва да минава с максимална /но неосъобразена/ скорост, независимо от трасето?

Искрено се надявам да ми се отговори по същество от знаещи хора, а не ала-балистики и ощипани моми...

--- Край на цитат ---
6.Машиниста като се пенсионира,що не си гледа пенсията след като се предполага,че е взимал прилична заплата от там и пенсия.Що не се наслади на „утрото без аларма“ както се пее в една песен?

На въпрос номер 6 мога да отговоря,за другите нямам компетенция,нито литература,нито наредби,нищичкооо.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Да не се взима поста под внимание моля

bdz43r:
1. 32,5 т;
2. 84.7 м3 / 42.3 т;
3. Течно състояние. Втечнява се при 8 bar;
4. Няма връзка;
5. Има право разбира се, но злоупотребяване с това право, водещо до смущаване на движението и закъснения, може и трябва да бъде санкционирано. Ако има проблем с линията, трябва да се уведомят съответните служби, които да преценят дали скоростта трябва да се намали, а не някой на своя глава да намалява, да закъснява и да подпира цялото движение, защото му друса или клати повече, отколкото му е комфортно. Съответно в железницата няма понятие "несъобразена скорост" - всяка скорост под максималната трябва да е безопасна.

Best Ripper:
Не става въпрос за хронично влачене по трасето, а при знайни и неотстранени повреди /типично по нашенски/, като тази:

https://www.facebook.com/express.service.ood/videos/10154046141552050/

Гара Образцов чифлик, зад базата на "Експрес сервиз", същата линия Русе - Варна. Трябва ли да се преминава с такава скорост, дори когато е в рамките на допустимата? Или всеки път да се разчита, че "и тоя път ще мине"... Ами ако не мине? Абсурд е машинистът да не знае за тази повреда, сигурно десетки пъти е минал през мястото...

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия