Автор Тема: Железопътни катастрофи и изцепки  (Прочетена 403617 пъти)

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1012
  • Рейтинг: 257
    • bgrail.info
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #840 -: 17 Декември 2016, 08:58:06 »
GPS е безполезен за влака с цел контрол на скоростта. Максималната скорост на влака на дадено място по пътя маже да се променя и GPS устройството не може да знае каква е тя в този момент и за този влак.
В железницата топлата вода е открита преди 80 години и се затопля все повече с все по-съвършени системи за контрол. Ако някой у нас го интересуваше да няма такива катастрофи, проблемът отдавна щеше да е решен. Но никой не го интересува.
Следващия път разните шефове, министри и т. н. пак ще се вайкат и пак нищо няма да се промени.

Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1538
  • Рейтинг: 384
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #841 -: 17 Декември 2016, 15:08:25 »
Малко за разведряване: Какво се случва когато Чък Норис кара влака и нещо в ходовата част се счупи? Ми нищо особенно - сменя талигите и продължава  ;D




CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #842 -: 17 Декември 2016, 18:32:27 »
Цитат на: bdz43r link=topic=1410.msg105781#msg105781 date=1481957886
GPS е безполезен за влака с цел контрол на скоростта. Максималната скорост на влака на дадено място по пътя маже да се променя и GPS устройството не може да знае каква е тя в този момент и за този влак.
...

GPS измерване на скорост, го има повече от 10 години, информацията се опреснява поне на всяка секунда,
а какво ще правиш после с нея е отделен въпрос, най-малкото можеш да я записваш някъде.

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1012
  • Рейтинг: 257
    • bgrail.info
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #843 -: 17 Декември 2016, 18:40:36 »
Ти можеш да мериш скоростта и да я записваш, но това не ти помага с нищо.
Скоростта и тук е измерена и записана и от това не ни става по-добре. Тя дори е незначително по-висока от максималната за участъка, така че дори някой да следи дистанционно скоростта, нямаше да има проблем.

mite

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #844 -: 18 Декември 2016, 02:59:15 »
добре де bdz.. ако твой работник кара с двойно лимита запалими вещества и ти знаеш, нищо ли няма да направиш?

ти явно никога не си работил в контролирани обстоятелства, или просто искаш да ги умаловажиш за да пориваш правилата както ти хрумне. това е най честата причина хора да казват че надзора не работи.

всяка модерна релсова система се контролира от диспач и се знае кой къде е и с колко се движи. я да видим 80 в 40 дали няма да донесе едно много бързо викане по радиото какво става... следвано от уволнение.

Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1538
  • Рейтинг: 384
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #845 -: 20 Декември 2016, 14:19:45 »
Кука на теглич е пробила цистерната в Хитрино

Кука от теглич е пробила цистерната на гарата в Хитрино, съобщи транспортният министър Ивайло Московски в Народното събрание, цитиран от БТА.
Той участва на съвместно заседание на вътрешната и транспортната комисия в парламента.

Ивайло Московски обясни, че влакът е тръгнал в 0.10 от бургаската гара Дружба,  така както е бил заявен. Композицията е била с 26 вагона с общо тегло над 1000 тона. Влакът е потеглил със закъснение от 13 минути.

На гарата в Карнобат е имало смяна на локомотиви. Така е станало и на гарата в Синдел. На гарата в Хитрино е подаден сигнал за влизане в отклонение. Това означава, че скоростта е трябвало да бъде около 40 км/ч.

Композицията е минала през първата стрелка с 80 км/ч. Екстремно спиране на влака не е имало, както и не е установено понижаване на налягането във въздухопровода.

Първите пет цистерни и локомотивът минават през стрелката. След това започва дерайлирането. Куката на деветия вагон пробива десетата цистерна и така започва изтичането на опасния товар.

"До два дни ще бъде възстановено движението през гарата в Хитрино. Това ще става само през един коловоз. Иначе повече от месец ще отнеме възстановяването на жп инфраструктурата", каза още Московски.

от dir.bg

schatsi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 583
  • Рейтинг: 52
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #846 -: 03 Януари 2017, 22:23:45 »
Нов кошмар с влак! Дерайлира пътнически трен в Своге

http://www.blitz.bg/obshtestvo/nov-koshmar-s-vlak-deraylira-ptnicheski-tren-v-svoge-snimki_news476234.html

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12273
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #847 -: 04 Януари 2017, 08:06:06 »
Гоооооолям кошмар...Няма що. Та това си е ежедневие.
Важното е, че никой не е пострадал, освен търпението на всички...
 :fool:

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6710
  • Рейтинг: 1086
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #848 -: 13 Януари 2017, 14:46:32 »
https://vesti.bg/bulgaria/obshtestvo/pytnici-spriaha-vlak-bdzh-na-kosym-ot-bezumna-tragediia-6064095


дали скоро няма да ги военизират БДЖ-то  :bb:

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #849 -: 13 Януари 2017, 16:04:58 »
Що не си вземеш с тия твой мъдри и премъдри изказвания все, една йоника или по-добре един орган и да го поставиш на мястото в теб,което одавна го желае.
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,1410.msg105701.html#msg105701
Голям експерт си все,а всъщност заемал ли си някога мъжка позиция.Освен да гониш хората от хобито с търгашкото си безумие друго нещо сторил ли си.

Ако нямаш под ръка орган ела има доста хора дето ще ти услужат.

Благодаря за бама


bg&flag

Написаното по-горе е в нарушение на т. 1.4. от правилата, за което потребителят liro ще бъде поставен под модерация за 30 дни. При допуснати повторни нарушения в този период, потребителят ще бъде отстранен от форума.

Mixy

Администратор на Railwaypassion.com
« Последна редакция: 13 Януари 2017, 18:19:02 от Mixy »

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6710
  • Рейтинг: 1086
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #850 -: 13 Януари 2017, 18:26:53 »
Мани го бана , Миро , ами брой до 10 и  се извини . Никак , ама никак не ми е спокойно хора като теб да карат влаковете ! Само ниско интелигентен човек може да напише такива глупости .

Индиректните обидни квалификации също се броят, особено когато са в отговор на директни такива. Моля въздържайте се от подобни изказвания или си пишете ЛС за да се разберете. Следващи подобни постове направо ще бъдат изтривани.

Mixy

Администратор на Railwaypassion.com
« Последна редакция: 13 Януари 2017, 18:43:36 от Mixy »

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #851 -: 13 Януари 2017, 21:52:53 »
Така загубихме една нужна на форума личност 
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php?action=profile;u=55

Щом един търгаш е по нужен то нека е така
« Последна редакция: 13 Януари 2017, 22:13:46 от liro »

Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1538
  • Рейтинг: 384
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #852 -: 13 Януари 2017, 23:15:35 »
Qui quaerit, reperit. В превод: който търси, намира.

Mixy,

Администратор на Railwaypassion.com

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12273
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #853 -: 14 Януари 2017, 12:35:37 »
В подкрепа на г-н Колев (и за детинщините, и за мъжките момчета) да вмъкна още нещо свързано с този случай,
за спирането в гара Илиянци.
Персонала на гарата Е ЗНАЕЛ, ЧЕ НА РЕЛСИТЕ ИМА ПРОТЕСТИРАЩИ, И НЕ Е ПРЕДПРИЕЛ НИЩО
ПО ПРЕДОТВРАТЯВАНЕТО НА ПРЕДСТОЯЩА КАТАСТРОФА!!!!!!!
Локомотивния машинист е видял сигнал "стоп", подаван
от железничар в извънработно време (прибиращ се у дома),
със светлинен сигнал, който е застанал на линията пред протестиращите!!! Вероятно със светодиодна фенерче или
запалка със светодиод. За това е успял да спре на 2 метра
от хората. Иначе гаровата сигнализация е светела за транзитно преминаване и е бил с ~60 км/час!!!


Поне това каза машиниста вчера...

Ако имаше истински рицари в ръководството на НКЖИ и БДЖ,
щяха на часа да уволнят целия персонал от гарата дисциплинарно и
да наградят железничаря и машиниста...
Па макар и символично!!!
Но там понеже са само "рицари на портфейла си" ,
обвиняват единствено "превъртелите" пътници в тероризъм¡!!!!!!!!!!!!!!

Хайде стига, вече с разединението и караниците по между ни.
Докато всеки един тук не разбере къде са истинските виновници
за това ....продължавайте да си ръмжите един на друг докато ви
яхат и яздят!!!!

jopeto

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1343
  • Рейтинг: 208
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #854 -: 14 Януари 2017, 23:31:52 »
Не разбрах, само БДЖ-то, като форумът ли трябва да бъде военизирано или малко ще е  по-лабаво от казармата!? Между другото, от това мнение,  АЗ СЪМ лично обиден !!! (в качеството си на какъв,как и защо ще обясня единствено на модератор!)  :angry: