Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Железопътни катастрофи и изцепки

<< < (19/248) > >>

pach:



 :sarcastic:
До тук с риализЪмЪ - при нас като паднат вагони да ровят по траверсите, не оставят такива следи... :sarcastic:
 :pleasantry: :drinks: :lol: :lol: :lol:

bdz43r:
Аз запалена спирачка не съм виждал.
Пушещи, светещи и т. н. - да, но горящи никога.
На никое Дезиро не може да му прегрее спирачката при екстрено спиране, ако ще от максималната скорост, камо ли да пуши и да се пали.
Калодките пушат само, когато са нови или композиционни и то след голямо презорване по дълъг стръмен наклон. Това се наблюдава с пълна сила при турските вагони с тръби, които идват от Турция с нови композиционни калодки и Вакарел е първото им сериозно спускане - дори при пълно задържане с реостатна спирачка и преосигурена спирачна маса, целият влак започва да пуши и да смърди на бакелит.

Случаите на изпушили дискови спирачки на пътнически вагони са изключително след спускане по стръмно надолнище с влакове, чиято маса доближава тази на локомотива (локомотивите) и локомотивната бригада не спазва на инструкцията за работа с автоматичната влакова спирачка (задържане и на локомотива и употреба на електродинамична спирачка). Ясно е, че при 200 тона влак и 87 тона локомотив (или даже 174 тона при два локомотива) е трудно вагоните да не изпушат с 80 км/ч от Владая надолу, ако трябва да удържат и локомотивите. Добре е да се знае, че разсейваната от спирачките енергия е пропорционална на скоростта.

За заклинване на калодки и накладки може да се говори само при локомотивите, но при вагоните най-често се среща самозадържане на функционния вентил, което е проблем в пневматичната част. Това се отнася и за дисковите спирачки.

liro4605:
Имаше някакво дерайлиране на гара Вакарел ,но хванах само влака когато си заминаваше в посока местодомуване.

D2:
Здрасти Миро! Вчера бях на работа.На  г.Вакарел имаше невероятен случай.Знаеш,че на Вакарел всеки товарен влак се спира за съкратена проба на автоматичната спирачка и при огледа на влака,ревизора забелязва,че на двуосен вагон на една от колоосите  ЛИПСВА БУКСА!!! Аз нямам обяснение как може да стане това чудо,но факта си е факт!Вагона не е изпаднал, но ''гробара''-50 тонния идва да го повдигне за да бьде отремонтиран!

bdz43r:
 :swoon: :swoon: А буксата къде е?
Шииката къде е търкала?
Снимки?

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия