Автор Тема: Железопътни катастрофи и изцепки  (Прочетена 395913 пъти)

svetljjjo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #930 -: 09 Април 2018, 18:09:37 »
като гледам в ютуб кви клипове има с индийски влакове не знам къв е капацитета на вагон
ама това 1000 пътника на 22 вагона май влака си е бил празен
гледам че само на покрива на вагоните се събират по 1000 индиеца че някой даже и спят  :lol:  :haha:

Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1538
  • Рейтинг: 384
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #931 -: 08 Май 2018, 11:08:22 »
Влакова катастрофа в Германия отне живота на двама

dir.bg

Няма информация за причината композициите да се движат по един и същи коловоз.



Товарен и регионален пътнически влак се сблъскаха в района на железопътната гара на град Айхах, в германската федерална провинция Бавария. Трагедията се разиграва вчера вечерта около 21:20 ч. местно време.

В резултат на сблъсъка двама души са починали. Единият е машинистът на пътническия влак, а другата жертва е жена, която е седяла отпред в композицията, съобщи БНТ. Още един пътник е сериозно ранен, а други 13 са с различни по-леки наранявания. Те са откарани в близките болници с линейки, а по-тежките случаи са транспортирани с хеликоптер.

Машинистът на товарния влак е невредим. Катастрофата е станала на линията между Инголщад и Аугсбург в Бавария, в участък, в който е имало само един коловоз. Към момента не е известно защо и двата влака са се оказали там. Води се разследване.

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4773
  • Рейтинг: 624
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #932 -: 17 Май 2018, 19:49:36 »
https://dnes.dir.bg/intsidenti/vlak-blasna-avtobus-kray-simeonovgrad-ima-postradali
Влак блъсна автобус с работници край Симеоновград (снимки)

emilchaushev

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1464
  • Рейтинг: 542
  • N scale 1:160- реален моделизъм
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #933 -: 18 Май 2018, 16:03:18 »
Мотрисата се е движела с ниска скорост...  па то чист седмак ...не знаех че на седмаците им викат мотриси :)

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12257
  • Рейтинг: 1308
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #934 -: 17 Август 2018, 14:53:40 »
Б.Д.Ж. през 1900 година!!!


Катастрофата
През 1899 г. през есента /бележка: 06.08.1900 г./ инж. Петров, секционен инженер Трета секция  и инж. Влахов от Главна Дирекция отивали да изпитат моста при спирка Крета и при връщането на работния влак от Сомовит, който карал и купето вагон за инженерите при пристигането му в станция Асен /Ясен?/, където от гарата са дали свободен път на работническия влак за Плевен и при местото към 189+470 сежашната спирка „Лев“ трябвало да се остави работна композиция, а машината с купето вагон с инженерите Петров и Влахов продължили за Плевен.

В същото време от станция Плевен пускат работнически влак на тогавашната Италианска Компания към Ясен и при километър 190 местността  Бабит Данин геран се ударват като купето с инженерите било карано пред машината и при удара попада между двете машини. Котела на компанската машина се спуква и врелата вода заляла купето и инеженерите Петров и Влахов починали след мъчителна агония от 24 часа.
Погребението се извършило тържествено в Плевенските гробища

Дако Иванов Влахов (06.04.1871 – 06.08.1900) е български строителен инженер,  завършил образованието си във Виена и Цюрих, станал жертва на своята професия  при строителството на жп линията Роман – Плевен – Шумен, загинал на 29 години при сблъсък на два влака между гарите Ясен и Плевен.



Биография
Дако Иванов Влахов е роден на 6 април 1871 г. в село Гложене, Тетевенско, област Ловеч, в семейството на Иван Диков Влахов, български революционер, член на местния революционен комитет на Левски в Гложене, Тетевенско, както пише Димитър Т. Страшимиров в книгата си Васил Левски – живот, дела, извори. Том II Извори, издателство Изток-Запад, 2015 г., стр. 437-440. Дако е на годинка, когато Васил Левски посещава 1872 г. къщата на Влахови в Гложене, Тетевенско. Имената на членовете на местния революционен комитет на Левски са видни в музея в Гложене, Тетевенско, „Факти, имена и други интересни материали, свързани със село Гложене (Членове на революционния комитет в село Гложене)“

Иван Диков Влахов и Пена Нинова Влахова имат две деца: Дако e кръстен на брата на Иван Влахов  – Дако Влахов (монах Данаил от Гложенския манастир) и Дона, която носи името на майката на Иван Влахов. (Дона, родена 1873 г., е пронизана от черкезки куршум 1877 г., докато  играе на верандата на Влаховата къща в Гложене, Тетевенско)



Хан, Иван Влахов

С благодарност на Читалището в Гложене, област Ловеч, и Община Тетевен за организираната конференция на 5 май 2018 г., когато получихме тези ценни снимки: къщата на Влахови и снимката на инж. Дако Влахов

Образование:
1890 г. – Дако Иванов Влахов завършва Реална гимназия в София.

1890-1891 г. – Дако Иванов Влахов записва за специалността „Строително инженерство“във Виенската политехника, днес  Техническия университет-Виена

Държи изпити по: „Приложна геометрия“, „Конструкции – Упражнения“, „Инженерна графика“. Учебната година е редовно завършена. По време на своето следване той е живял във Виена, IV зона, ул. Хехтенгасе №12  (Риньосгасе), съвсем близо до Виенската политехника /днес Технически университет/. Той е един от петте българи, които са били записани за редовни студенти 1890 г.

От октомври 1891 г. до март 1895 г. Дако Иванов Влахов е студент във Федералното политехническо висше училище в Цюрих  (Политехниката в Цюрих),   днес : Федерален технически университет Цюрих, Цюрих (Eidgenössische Technische Hochschule Zürich)

В архива на библиотеката  на Федералния технически университет в Цюрих се съхранява папка – академична стравка на студента Дако Иванов Влахов. Дако Влахов е член на Асоциацията  на завършилите Техническия университет Цюрих – G.e.P. (Gesellschaft ehemaliger Polytechnikstudierende),  т.н.  Alumni.



Matrikel, Wlachoff
ETH-Bibliothek, Hochschularchiv, EZ-Rek 1/1/7305, Studentenmatrikel Dako Wlachoff
Работа в България
От (април?)1895 г. Дако Иванов Влахов работи като инженер за проучвания на жп трасета в княжеското българско Министерство на обществените сгради, пътищата и съобщенията при министър Михаил Маджаров в третото правителство на Константин Стоилов, при когото е преодолян 10 годишния конфликт с Русия и има вътрешно-политическа либерализация за опозицията след свалянето на Стамболов на 18.05.1894 г.  (20.12.1894 г.-Петко Каравелов е освободен от затвора, на Драган Цанков е позволено да се върне от изгнание) и убийството на Стамболов на 03.07.1895 г.
Инженер Дако Иванов Влахов работи като сътрудник  на секционния инженер на жп отсечката Роман – Плевен по жп линията София – Червен бряг – Плевен – Варна.
Работен инцидент
„Дако Иванов Влахов стана жертва на своята професия“ – пишат на немски език в списание „Schweizer Bauzeitung“ – (Jahr) 35/36 (1900), Heft 14, Seite 140 – от Асоциацията на завършилите Техническия университет, Цюрих. Той умира на 6 август 1900 г. от нараняванията си след сблъсък на два влака между гарите Плевен – Ясен.



Гложене, Св.Димитрий Солунски
Снимката му в дървена рамка е поставена в църквата на село Гложене, Тетевенско.

Dako Iv. Wlachoff

Информация, предоставена от Музей на транспорта гр. Русе – с благодарност за съдействието на БДЖ „Пътнически превози“ ЕООД, ул. Иван Вазов 3, София.







Паметна книга на секционния инженер при Трета жп секция Плевен, заведена 1937 г. (с благодарност за съдействието на  Ръководител направление „Съоръжения и нормативни документи“ – Поделение „Железен път и съоръжения“- София 1233, бул. „Княгиня Мария Луиза“ №114А) – ДП Национална компания  „Железопътна инфраструктура“



Минало
Трета жп секция гара Плевен е била открита през 1899 г. с персонал: един деловодител, един наемен писар надничар. Първият секционен инженер бил инж. Петров, който загинал в катастрофата през 1899 г. /бележка: записът е направен през 1937 г. и може би затова годината на катастрофата неправилно е записана като 1899 г., вместо 1900 г./ заедно с инж. Влахов от Главна Дирекция на Железниците при следните обстоятелства:

Катастрофата
През 1899 г. през есента /бележка: 06.08.1900 г./ инж. Петров, секционен инженер Трета секция  и инж. Влахов от Главна Дирекция отивали да изпитат моста при спирка Крета и при връщането на работния влак от Сомовит, който карал и купето вагон за инженерите при пристигането му в станция Асен /Ясен?/, където от гарата са дали свободен път на работническия влак за Плевен и при местото към 189+470 сежашната спирка „Лев“ трябвало да се остави работна композиция, а машината с купето вагон с инженерите Петров и Влахов продължили за Плевен.

В същото време от станция Плевен пускат работнически влак на тогавашната Италианска Компания към Ясен и при километър 190 местността  Бабит Данин геран се ударват като купето с инженерите било карано пред машината и при удара попада между двете машини. Котела на компанската машина се спуква и врелата вода заляла купето и инеженерите Петров и Влахов починали след мъчителна агония от 24 часа.
Погребението се извършило тържествено в Плевенските гробища.



След смъртта на секционен инженер Петров Трета секция се е завеждала и ръководила от секционен инженер Никола Шаваров, а след известно време бил назначен за титуляр секционен инженер Димитър Георгиев до 1914 г. Следва след него секционни инженери Илия Протич от 1914 г. до 1918 г. ПРез 1918 г. за пръв път се дава на Трета секция помощни секционни инженери за кадвито били назначени инж. Пейчо Тодоров и инж. Гурко Самсаров. През есента на 1918 г. бил уволнен инж. Илия Протич и назначен за втори път секционен инж. Димитър Георгиев, уволнен през есента на 1920 г. На негово място назначен инж. Саламуров до 1921 г. и като помощник инж. Ст. Табаков. След Саламуров временно завеждана от инж. Скерлатов…


Извадено от сайта с родовия архив на Влахов(и)

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12257
  • Рейтинг: 1308
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #935 -: 22 Август 2018, 09:01:48 »
Чудех се къде да публикувам следния личен разказ!(?)
И понеже спокойно може да мине във втората част
на заглавието на тази тема - за изцепките, реших тук да е.

Всеки от нас вероятно е имал през различните години " премеждия" с транспортната милиция на гара Пловдив.
Който не е имал такива - да вдигне ръка :search:

Цитат
   Този филм и този епизод са свързани с най-голямото ми оскърбление и обида. Тогава едновременно снимах и в „Десет дни неплатени“ на съпруга на Лада - Януш Вазов, играех в театъра и участвах в подготовката на Новогодишната телевизионна програма. Лудница! Не знам кога спях. Действието на „Вятърът на пътешествията“ се развиваше през лятото, но бяха закъсали със сроковете и снимаха през октомври. Януш Вазов бе гарантирал пред Лада, че когато тя има нужда от мен, ще ме пусне. И аз трябваше да съчетавам всичко това. Най-после идва, о, Боже, свещеният ден, в който трябва да отида в Бургас на снимки за филма на Лада. Текстът на телеграмата, с която ме извикаха, гласеше, че ако не се явя точно на тази и тази дата, ще се наложи да платя снимачния ден, 2 хиляди лева. И те бяха упоменати.
Тръгвам, но вечерта в Пловдив е сватбата на Катя Паскалева и Георги Божилов - Слона, известният пловдивски художник. Всички са там,  просто не мога да не отида. Минавам през Пловдив и оттам ще хвана влака за Бургас. Проверил съм часа на тръгване, държа се абсолютно благоразумно и въпреки че е сватба, почти нищо не пия. От Стария град отивам до гарата пеша, имам достатъчно време. Започна да прехвърча сняг и аз си викам, о, вече идва снежното време, как ще играя утре по къси ръкави на плажа? Купувам си билет и чакам влака. Той закъснява. Между другото вече имах известна популярност, появявал се бях по телевизията, във филми. Казвам го, защото е важно за по-нататъшните събития. Влакът закъснява с един час, с час и половина, с два и тъй като е вече един през нощта, отивам на гишето да питам имат ли сведения за закъснението. Те съобщават по уредбата, но не фиксират никакъв час. На гишето ми отговарят, че нищо не знаят. Подвивам си опашката и отново чакам. Става вече близо три часа. Отново отивам на гишето, тъй като видях, че отвън пред гарата стоят таксита и някои хора се качват и заминават с тях. Решавам и аз да взема такси и искам да си върна билета. Казват ми, че не може. Как да не може, казвам аз, след като в цял свят може. Отново повтарят, че не може, който иска да си заминава с каквото си иска. В това време виждам, че някакъв милиционер стои наблизо и слуша разговора ми с продавачката на билети. По-точно разправията ми, но в никакъв случай скандал. Говоря, че не може да не може, че това навсякъде е прието, че утре, т. е. днес заранта, трябва да бъда в Бургас, поне да ми кажат този влак ще дойде ли или въобще няма да дойде. Накрая казвам: „Добре, ясно!“ и се обръщам да тръгна към такситата. Но...
милиционерът ме спира и ме вика да отидем за малко при началника му.
-        Защо, какво се е случило? - питам.
-        Той ще ти обясни.
Стигаме до огромна стая на приземното ниво, на която пише „Транспортна милиция“, влизаме. Началникът, на вид сериозен човек с бяла коса, седи зад бюрото и в момента, в който влизам, старшината се врътва, заключва вратата и дърпа всички пердета. Аз, смеейки се, питам:
-        Какво има, другарю началник? Защо старшината заключва вратата и дърпа пердетата? Защо се крием?
Започва един абсурден диалог точно като на гара, без да си давам сметка какво ме чака. Умът ми е другаде - снимал съм в телевизията, Катя сме я омъжили, отивам да свърша епизода при Лада, връщам се, продължавам снимките при Януш, който ме чака. Въобще доста зает артист и дейна фигура. Старшината обяснява как съм се разправял на гишето и съм искал да си върна билета, като навсякъде по света.
Казвам:
-        Да, защото имам командировка до Бургас. Трябва да бъда там сутринта. Парите за такси са много, поне билета да си отбия.
-        Какво си разправял, че по света връщали билетите? Че какво знаеш ти за света, бе? Какво искаш да кажеш? Кой си ти? - ме започва началникът.
-        Няма значение кой съм. Аз съм гражданин, пътуващ за Бургас.
-        Къде работиш?
-       Това няма никакво значение.
-       Какво работиш?
-       Това също няма значение.
Въобще не си давам сметка какво ще стане. Началникът казва:
-       Дай си паспорта!
И в този момент загрявам, че нямам паспорт в себе си, и то не за друго, а защото мисля, че вече съм станал известен и хората ме познават.
-       Нямам паспорт.
-       Къде живееш?
-       В София.
-       А къде си роден?
-       В Шумен.
-       Ъ-ъ-ъ. Тогава какво правиш тук?
-       Имах работа.
-       От Пловдив къде отиваш?
-       В Бургас.
-       Какво ще търсиш ти в Бургас?
-       Имам работа.
-       Като имаш работа в Бургас, значи работиш нещо. Кажи ми какво работиш!
Разбира се, аз не желая да му кажа, защото съм луд полудял, направо съм бесен. Решавам! Няма да му кажа, че съм артист.
-       Няма значение какво работя. Аз съм български гражданин, който пътува. Ето, имам билет.
-       А на какъв адрес живееш в София?
Казвам му името си, адреса си и към кое районно се намира. Той се обажда по телефона в районното да проверят има ли такова лице. В това време аз сядам на дивана. И при мене идва старшината и пита:
-       Ти защо въртиш началника? Защо не кажеш какъв си и какво работиш? В затвора бил ли си?
Моментално загрявам, че съм с доскоро бръсната глава, явно ме вземат за избягал затворник, но държа на своето:
-       Те сега ще ви се обадят да потвърдят.
А милиционерът:
-       Абе, кой ще се обажда за теб. Ти на маймуни ли ще ни правиш? - и тряс един по главата.
Обръщам се и казвам на началника с огромно спокойствие:
-       Другарю началник, видяхте ли този човек какво направи?
-       Ти не се обаждай, да не дойда и аз!
-       Къде да дойдете? Какво правите, бе хора? Какви са тези методи? Как може такова нещо? Къде се намирате вие?
-       Ти ли ще ни държиш сметка?!
Той скача през бюрото и двамата почват да ме бият, а аз стоя точно като бивш боксьор, имам опит, вдигам „гард“ и си пазя лицето, нали имам снимки! Те ме бият, бият, бият, но аз не ставам, в това положение съм много по-защитен. Съумявам да си пазя лицето и го опазвам, но не и главата. Те се уморяват и спират. Престават. А аз имам неблагоразумието съвсем спокойно да задам въпроса:
-       Е, свършихте ли? Сега пък аз искам да се обадя на едно телефонче.
След което последва отново същото:
-       Кой, бе? Ти ли, бе? Какъв телефон? На кого ще се обаждаш?
И бой, бой. Но вече знам, трябва да стоя само в седнало положение. На началника му падна шапката по време на боя, разгърди се, те полудяха, виждат пред себе си един адски спокоен човек, непукист, който понася всичко и въобще не изпитва страх. Най-после телефонът звънва. Началникът вдига и явно му казват, че лицето е регистрирано на този адрес. Той се убеди, че всичко е наред, но започна отново:
-        Живееш в София, родом си от Шумен, тази вечер си в Пловдив, а утре - в Бургас. Ще ни кажеш ли най-после какво работиш и какъв си. Срещал съм какви ли не престъпници, но такова хладнокръвие и такъв катил не съм виждал! Ти дори не се плашиш. Двама души те бием, главата ти ще счупим, а ти въобще не мърдаш. Кажи, бе братко, кой си ти?
-        Другарю началник, ти къде ще караш Нова година?
-        Вкъщи ще я карам.
-        Имаш ли семейство, виждам, че си с бяла коса. Като влязох, те помислих за умен човек, възрастен, сериозен.
-        Имам, разбира се.
-        Виж какво, другарю майор. Като седнете на новогодишната трапеза с жена си и децата си, пуснете телевизора. След девет часа започва програма, в която един човек час и половина ще стои на екрана. Като го видиш, кажи на жената и децата: „Ето този, дето ни забавлява, го бих на пловдивската гара на еди коя си дата.“ Обещаваш ли, че ще го направиш?
-        Чакай, какво искаш да кажеш? Кажи бе, двайсет пъти те питам кой си? Защо се държиш така?
-        Ако не обещаеш, в себе си имам телефончето на един пловдивчанин, няма да ти кажа кой, защото ако ти кажа ще, подскочиш от стола. Съобщя ли му къде се намирам, колко е часът и в колко трябва да бъда в Бургас... и колко сте ме били...
-        Ама кажи кой си, бе момче, чуваш ли какво ти говоря - вече удари на молба началникът.
-        Аз съм артист, казвам се Тодор Колев. Знаеш името ми, нали провери в София.
-        Не-е-е-е! Майко! Аз съм те гледал. Мислех си, че те познавам, защото си престъпник и някъде съм виждал снимката ти. Защо си остриган, бе човек?
-        Въобще не е твоя работа. Кажи на това нищожество да отвори вратата!
И започвам да псувам. Ама псувам, та псувам. А оня, старшината, като разбра каква е ситуацията, веднага изтича, дръпна пердетата, отключи вратата:
-        Заповядай! Извинявай! Аз съм виновен, другарю майор.
Излизам и тръгвам към една волга, спряла точно от другата страна на гарата. Двамата тичат след мен:
-        Чакай, моля ти се! Не си тръгвай! Чакай малко!
Влизам в колата, питам шофьора ще ме закара ли до Бургас, а той:
-        Тошко, здравей. Какво става?
Защото вижда двамата милиционери как тичат зад мен, а аз явно изнервен, луд полудял. Онези викат на шофьора да не затваря вратата:
-        Много молим, другарю Колев, излезте! Дайте да се разберем като хората!
-       Вие не сте хора, вие сте идиоти! Махни си ръката от вратата, вече съм наел таксито! 


От биографичните записки за Тодор Колев.

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4773
  • Рейтинг: 624
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6709
  • Рейтинг: 1086
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #937 -: 12 Септември 2018, 14:20:39 »


Тони , ако те направят директор на БДЖ , какво би направил срещу тези кражби ?

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6709
  • Рейтинг: 1086
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #938 -: 21 Септември 2018, 09:44:29 »
Богатите също плачат :
Преди 2 дни до Грац автобус удря влак ; 1 починал и 11 тежко ранени ; съставът не е на OBB >>
train operator Graz-Koeflacher Bahn

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12257
  • Рейтинг: 1308
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #939 -: 14 Ноември 2018, 10:44:59 »
Спокойно!
 :pleasantry:
Не е станала катастрофа, но ви предлагам
един стар документален филм (27мин) от "Железопътна романтика" заснет някъде около 1970-1980 година предполагам.
Не е нужно да знаете немски, защото кадрите са достатъчно ясни.
Каква бригада са само. Вдигат на релсите последователно,
вагон, маневрен локомотив, голям локомотив и мотрисен влак!
Без какъвто и да е било КРАН!!!!
Интересни кадри от първата
цистерна - виждат се много добре талигите и буксите какво
правят в момента на дерайлиране (3.00мин).
 А към края на филма уникални кадри от изправяне на Е44 паднал от релсите на борд!!!
Изправят то отново без никакъв кран!!! Къде сме в БДЖ дори не искам да си мисля. Добре, че поне кранове имаме:
https://youtu.be/FiIy8iAXDBo
Само не разбрах защо като изключиха мотрисата електрически,
я разкачиха цялата включително и на покрива,
при условие, че контактната мрежа е изключена на 100 % !?

Кадрите с дъното на Е44 са доста уникални!
« Последна редакция: 14 Ноември 2018, 10:49:47 от pach »

jopeto

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1339
  • Рейтинг: 206
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #940 -: 14 Ноември 2018, 15:52:00 »
            Филмчето съм го гледал, отдавна! Много е готино, цялата, поредица е супер!  Дава на моделистите представа за нещата в истинският живот. В България не е кой-знае, колко по-различно  връщането на релси на изпаднал локомотив или вагон. Тук има  едно специализирано Унимогче, което си е с хидравлики направо закрепени на него. Големите кранове се вадят само в редки случаи, като Хитрино, например.  За да се ползват се разкача контакна мрежа,  релефът и габарита на натоварване на долното строене, също трябва да позволяват това да може да се случи. Разправиите са доста.   

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12257
  • Рейтинг: 1308
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #941 -: 19 Ноември 2018, 20:12:09 »
Влак дерайлира край Симитли заради паднали скали на релсите

Ерол Емилов
19:49, 19 / 11 / 2018

Пътнически влак е дерайлирал край симитлийското село Черниче. Инцидентът е станал тази вечер около 19 часа, съобщиха от Областната дирекция на полицията в Благоевград.

Тя допълни, че на релсите са паднали камъни и при преминаването през тях локомотивът се е наклонил. При инцидента е пострадал машинистът. Към момента няма данни за това какво е състоянието му.

Според други източници, помощника и един пътник също са пострадали. Към мястото са изпратени линейки, полиция, пожарна и гражданска защита.

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4773
  • Рейтинг: 624
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #942 -: 19 Ноември 2018, 22:31:21 »
Цитат на: pach link=topic=1410.msg113566#msg113566 date=1542651129
Влак дерайлира край Симитли заради паднали скали на релсите

Ерол Емилов
19:49, 19 / 11 / 2018

Пътнически влак е дерайлирал край симитлийското село Черниче. Инцидентът е станал тази вечер около 19 часа, съобщиха от Областната дирекция на полицията в Благоевград.

Тя допълни, че на релсите са паднали камъни и при преминаването през тях локомотивът се е наклонил. При инцидента е пострадал машинистът. Към момента няма данни за това какво е състоянието му.

Според други източници, помощника и един пътник също са пострадали. Към мястото са изпратени линейки, полиция, пожарна и гражданска защита.

Ето и снимки
https://dariknews.bg/novini/bylgariia/vlak-derajlira-v-kresnenskoto-defile-chetirima-sa-postradali-2132471


toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4773
  • Рейтинг: 624
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #944 -: 06 Януари 2019, 12:54:12 »
Отново опожарен локомотив,някой знае ли колко шкоди в движение останаха,приблизително?
https://dnes.dir.bg/intsidenti/zapali-se-lokomotiv-po-liniyata-sofiya-ruse-kato-po-chudo-nyama-postradali