Alex:
Добре дошли трамвай
Google превод отбелязва бъркотия на вашия въвеждане, но звучи интересно, особено тази част:
Заедно с инж. Д. Деянов сме основатели на дружеството по железопътно дело към ОНТД по транспорт при НТС.
Член съм на SSN - Stoom Stichting Nederland (Холандска Парна Асоциация) - Ротердам, където участвам в управлението и обслужването на парни машини при дълги пътувания.
Мога ли да обясни какво означава това, тъй като Google не може да
Tramway :
Да не се разчита много на Google tranlator.
Това означава следното:
Dipl. Eng. Димитър Деянов, най-великият български специалист по парни двигатели, и основана на железопътната общество по научно-технически съюз през 1979 година.
И все пак, аз съм член на SSN - Stoom Stichting Nederland (Парна асоциация на Холандия) - Ротердам, където взема участие в управление и обслужване на парни двигатели, особено при дълги пътувания - в цяла Германия, Белгия др=
Alex :
Благодаря за обяснението, и много хубаво ти да им помогне със своите знания.
Бил там няколко пъти в миналото, много приятни хора и хубава материал също.
Ако някой друг също се интересуват, или ще планират пътуване до Холандия, тук е мястото (на холандски, английски или немски език)
http://www.stoomstichting.nlTramway:
Можете да изтеглите това списание и погледнете страница 2:
http://www.mediafire.com/?nmji3mzylm3Alex :
Картини кажа още тогава хиляда думи.
Много хубаво трамвай.
Има ли вашата клуб също има нещо като отворен ден за обществеността?
Tramway :
Ако искаш да кажеш SSN Ротердам, на открито дни са сряда и събота от 09,00 до 17,00. Съществуват също така студено "пара ден", когато можете да видите двигатели под пара и да се върне кратко пътуване с ретро влак с парен локомотив да Gouda, Дордрехт или Den Haag. За повече подробности вижте сайта (ти го знаеш). Налице е схема на цялата парна пътувания през годината, включително и в дългосрочен такива в страната и чужбина, но е достъпна само за членове.
Alex:
Съжалявам, че не бях достатъчно ясен, но аз разбира български клуб, който държи на българските парни двигатели вървят. (ONTD гара?)
Tramway :
Дейностите, (ако има такива) на ONTD ЖП днес, са чисто теоретични. Собственикът на парни двигатели е БДЖ и тя се опитва да прави пари от пара туристически пътувания, без да инвестира нищо в поддръжката и ремонта. Примери - 1) 16,01 нужди подмяна на котли тръби, но големите босове предпочитат да го оставите така, дори и за скрап, че вместо да дава около 6000 евро за нови тръби; 2) след почти 30 години от битката с "каменни глави", най - последната заповед е издадена за възстановяване на 03,12, за които сумата от 30000 евро бе обещал. Започнахме веднага, много операции са вече готови, но ние трябваше да спре, тъй като някои материали са необходими, за да бъдат изкупени, някои части са необходими, за да бъдат произведени, а ние все още не се вижда дори и стотинка. Аз платени от джоба си за някои от спешно необходими щади, колегите ми също, но ние не може да си позволи да плати за всички ......
Alex:
Този много лоши новини, така че, ако разбере правилно тогава БДЖ разполага с тях и ги използва за генериране на пари, но нямам инвестират парите обратно в двигателите, за да могат те да бъдат възстановени и запазени за бъдещето.
Изглежда, това поведение са много на железопътните компании, дори и холандски NS имаше до не толкова отдавна също и те са все още не е лесно да се справят с.
Вие и Вашият колега "и се прави изключително добра и важна работа позволява надежда БДЖ, ще разберем, че и правят това, което обещава!
schatsi :
not something that ponapishete and BALGARSKIII ...

Alex не е наше момче и така се оправя по-лесно...

Дано горното се различава малко от превода на Гугъл , щото иначе не е съвсем точно всичко казано!
