Автор Тема: Новости от по-неизвестни месингови фирми  (Прочетена 12778 пъти)

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK

Наща любима фирма Modellbahnmanufaktur Crottendorf освен чехски варианти на германски серии, вече произвежда и съвсем чехска серия.

Пипнах малко снимките, че тия на сайта леко нервят ...






И това, само че в ТТ



« Последна редакция: 25 Февруари 2009, 17:22:14 от CALLlO »

EMPEROR

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Новости от други фирми
« Отговор #1 -: 25 Февруари 2009, 16:20:15 »
Страхотно изглеждат наистина... само че защо не тук:
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,14.15.html ?

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Новости от по-неизвестни месингови фирми
« Отговор #2 -: 25 Февруари 2009, 21:12:17 »
Досега от тази фирма съм се заглеждал по BR83.10, BR43 и сега BR41. Интересно е, че при Bсички модели липсват  страничните ветроупорни стъкла на кабините (нещо недопустимо за модели с такава цена). Другият детайл, който буквално разваля моделите им е болчето на кривошипа- има го и при трите споменати локомотиви. Саше, защо не им изпратиш онази снимка на BR55, за да видят как трябва да изглежда един модел на парен локомотив?

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Новости от по-неизвестни месингови фирми
« Отговор #3 -: 25 Февруари 2009, 21:46:17 »
Като казах BR83.10 се сетих, че все още няма "пластмасов" производител на тази иначе симпатична серия гедерейски локомотиви. Със сигурност в скоро време ще има, но коя ли ще е фирмата?

lubomir

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Новости от по-неизвестни месингови фирми
« Отговор #4 -: 25 Февруари 2009, 22:47:13 »
Ясене, я виж тоз теснолинеен как е направен. Просто да се чудиш как нормалното НО е допуснат тоз пропуск с винта за плоска отвертка

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Новости от по-неизвестни месингови фирми
« Отговор #5 -: 25 Февруари 2009, 22:57:29 »
Не знам защо, но при теснолинейките като че ли повече се раздават фирмите! Гледам и Weinert теснолинейките по-добре ги изпипват!

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Новости от по-неизвестни месингови фирми
« Отговор #6 -: 25 Февруари 2009, 23:44:19 »
От "месинговите" фирми все по-често поглеждам тук: www.westmodel.de/Modelle/Sperre/Neuheiten2007/neuheiten2007.html
макар, че не съм виждал на "живо" техни модели, изглеждат много добре на снимки. Произвеждат няколко много интересни серии като BR37, BR72, BR90, много голям асортимент от стари електровози и други интересни нещица.

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Новости от по-неизвестни месингови фирми
« Отговор #7 -: 27 Февруари 2009, 21:53:17 »
Цитат на: Сaprycorn link=topic=1431.msg20152#msg20152 date=1235598259
От "месинговите" фирми все по-често поглеждам тук: www.westmodel.de/Modelle/Sperre/Neuheiten2007/neuheiten2007.html

Тая нахална фирма си позволява да прави 2 от най-любимите ми машини и като гледам няма да издържа дълго ...

На сайта намирам и pr. T15 (BR 9470), за която писахме наскоро - 22 бройки изчезнали между 23 и 25 г.:




« Последна редакция: 27 Февруари 2009, 22:11:23 от CALLlO »

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Новости от по-неизвестни месингови фирми
« Отговор #8 -: 27 Февруари 2009, 23:20:04 »
Както пише в дебелите книги, този T15 е изпълнен по системата HAGANS, но не знам точния принцип на действие тук. Някакво много странно преплитане на щанги, но коя как и защо?

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6709
  • Рейтинг: 1086
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re:Новости от по-неизвестни месингови фирми
« Отговор #9 -: 28 Февруари 2009, 10:08:07 »


много странен лок

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Новости от по-неизвестни месингови фирми
« Отговор #10 -: 28 Февруари 2009, 11:52:21 »
Така като гледам, това е нещо като малет, но не съвсем понеже е с 2 цилиндъра, а не с 4, та движението на задните колела се предава чрез оная дебелата релса горе и то е постъпателно-възвратно, т.е. тя се движи само напред и назад - както се вижда, цапфите и на 5-те оси са в долно положение.

Тая машина не бях я виждал никога.

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4773
  • Рейтинг: 624
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re:Новости от по-неизвестни месингови фирми
« Отговор #11 -: 28 Февруари 2009, 14:18:26 »
Цитат на: CALLlO link=topic=1431.msg20301#msg20301 date=1235814741
Така като гледам, това е нещо като малет, но не съвсем понеже е с 2 цилиндъра, а не с 4, та движението на задните колела се предава чрез оная дебелата релса горе и то е постъпателно-възвратно, т.е. тя се движи само напред и назад - както се вижда, цапфите и на 5-те оси са в долно положение.

Тая машина не бях я виждал никога.

Задвижващата щанга минава точно под червено боядисаната част от рамата.

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2385
  • Рейтинг: 970
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re:Новости от по-неизвестни месингови фирми
« Отговор #12 -: 01 Май 2012, 22:38:37 »
Цитат на: Сaprycorn link=topic=1431.msg20288#msg20288 date=1235769604
Както пише в дебелите книги, този T15 е изпълнен по системата HAGANS, но не знам точния принцип на действие тук. Някакво много странно преплитане на щанги, но коя как и защо?

Системата Hagans е стандартното Walschaert с външно пълнене. Само че са добавени доста допълнителни лостове, за да може да се задвижва задната чупеща се част от рамата, като в крива да не се нарушава съществено равномерното и синхронно  движението на задните колооси. Системата е патентована 1891 година от Christian Hagans.

Двете картинки са свалени от симулатора:




Пак там, на бутончето Notes, има обяснение на допълнителните лостове, май само на английски.

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Новости от по-неизвестни месингови фирми
« Отговор #13 -: 02 Май 2012, 00:03:17 »

Тоя хер Хаганс голям тарикат се оказа, патентовал е доста неща по производството на локомотивите, но ... накрая е изчезнал яко дим от бранша ...

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2446
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re:Новости от по-неизвестни месингови фирми
« Отговор #14 -: 02 Май 2012, 09:52:17 »
Цитат на: toniemi link=topic=1431.msg20304#msg20304 date=1235823506
Задвижващата щанга минава точно под червено боядисаната част от рамата.

А на мене ми се струва, че минава в кухина през резервоара и оттам предава движението на задните колооси.  :blink: