Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Основни похвати в макетирането | Basic steps in creating a layout
Разглобяем (модулен) макет
G_GROZ:
Ако сравнявате цените между Тилиг и Пико от каталозите, сигурно са в полза на Тилиг. Има нещо което не сте забелязали. Пико предлагат "глайссетове" A,B,C,D и Е, които са главно комбинация от стрелки и прави релси, както и "тапи" за глухи коловози. При това положение ценообразуването става съвсем различно. Освен това, сложи и 10% задължителна отстъпка, която прави Тихомир от малкия ЦУМ. И още нещо. Не заглеждай ЕЛИТ на ТИЛИГ, защото тя е с по-нисък профил 2.3мм, а не 2.5 както е на ПИКО и на някои от по старите модели "влакчета" им закачат ребордите в траверсите.
pach:
То ако караш старите влакчета, има ли смисъл да слагаш съвременният "Т" профил???
Карай си всичко на старите "греди" от 2,5 мм "П" профил и "пей сърце"!
;D ;D ;D
zazo:
Може би не е общовалидно, но по модулите са пускани, стари локомотиви и вагони и стъпване по траверсите е имало само по модула който е с роковски релси 2,1 mm. По останалите, които са точно с Тилиг Елит, няма такова нещо. Т.е. Тилиг са се постарали дори и при профила им с код 83 (2,1 mm.) в максимална степен да се избегне този проблем. За мен това остава най-добрия избор ако човек е готов да плати цената.
XRISTO:
Ами аз също имам от старите локове "Гутзолд"(някой ми каза, че само те опират) и затова съм избрал "Стандарт" - нали са по-височки.Май и само това им е разликата от "Елит" - а.
pavel75:
На моя модул пътя е от този дето релсите се нанизват на траверсите. Единият коловоз беше с един вид, другия с друг. На южния коловоз тракаше като картечница. Смених траверсите и сега няма проблем. Иначе е код 83.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия