Момчета, идеята за челна гара обаче е неосъществима по една съществена причина,
която аз открих едва като се "хвърлих да нахвърлям" на едно/две

) планчета по въпроса.
НЯМА как да се върне влак излязъл от челната гара!!!
Или трябва да влиза на заден ход в нея, или някъде да има два разменни коловоза по "овала",
за да се прави маневра и локомотива който е изкарал влака напред, да го върне в челната гара,
също теглейки този влак.
Има и още два варианта, но са още по ..."съмнителни"

или някъде да има обръщателно ухо (което е идеалното решение за челна гара, но няма място на шкафовете),
или всеки влак да се изкарва от един локомотив, но да се връща от друг, в обратната посока!
И те така...
И такаааа ...
Ето планчето което нахвърлих набързо.

- една проходна гара, но и с транзитен коловоз.
- същата гара може да е с две товарни секции, които благодарение на транзитния коловоз,
могат усилено да маневрират, тъй като имат нещо като изтеглителни коловози, непречещи на
основното движение през транзитния коловоз.
- същата гара може да остане с една товарна секция (тази към вратата и стената),
а двата глухи коловоза да са нещо като челни изходни коловози (тези до ръба на макета, с порталното кранче не чертежа)
- трите проходни коловоза дават доста богати възможности както за разменяне на композиции
от трите типа - задминаване, разминаване и обръщане посоката на движение, така и за богата маневрена дейност.

- има и така мечтания планински участък с тунел.

- има и не един ами цели (!!!) два моста (като по високия може да е и виадукт),
които са на най-подходящото място - пред вратата - тоест лесно се монтират
и демонтират (особено ако са един общ модул).

- гарата е леко в завой (дъга) както и много от истинските гари,
при това по същата причина - липса на достатъчно място.
- дъгата на коловозното развитие позволи дори на тези къси
коловози да се събират 3/4 четириосни вагона с локомотив
и светофори преди разклоненията.
- приемната сграда е достатъчна (например Burgstein) и при това е в ъгъла,
където не пречи на погледа на човеците около макета

.

- Създава се страхотна визия:
----> над главите на спящите (и от към прозореца на спалнята) е едно трасе,
"повдигнато" на насип - 50 мм над основата на шкафа.
----> съответно в ляво

----> и дясно веднага след разклоненията, задните коловози (по близо до стените),
започват изкачване до кота - 100 мм (при максимален наклон 3 на 100 ...или 3% ).
----> съответно също след тези разклонения, по близките до ръба (и наблюдателя)
коловози се спускат,
на кота 0 мм (което дава разлика от 50 мм, спрямо трасето при прозореца), като така
в точките за кръстосване на двете трасета имаме минимална разлика от цели 100 мм.
Това е напълно достатъчно и за електровозите с контактна мрежа в Н0.
----> визията на тези два участъка е дава възможност както за тревни склонове,
така и за скали или дори подпорни стени - перфектни участъци за фотосесии.

Впрочем тройният разменен коловоз (2+транзит) има и още едно предимство:
- вкарването на дори покрит перон който обслужва доста добре тази малка гара.
Ето как изглеждал би пред врата с поглед към гърловината на гарата:

А това е още една възможност, да се направи двойно трасе

Над главите на "спящите" хора (под прозореца), коет би изглеждало така...
(приблизително, щото се "разляха" ъглите на 3D-визията и не ми се оправяха...)

Задното трасе си е на 50 мм от основата, а предното е на 32 мм от нея,
тъй като на такова ниво биха били разклоненията за него. Така не само се удвоява трасето
но и дава възможност за обикаляне по "овала" без навлизане всеки път в гарата.
Също така в тунела може да се монтират един/два разменни коловоза,
в които да се "крият" още композици на "изчакване", докато бъдат пуснати по трасетата.
Това е от мен. Има доста възможности в този план ...както и в неговото префасониране,
но това ще го оставя за домакина на този бъдещ макет.

...който така и не изясни какво точно иска да има на него, в коя епоха и тяга са му предпочитанията и т.н. и т.н.
Ако има въпроси - задавайте, ще помагами и отговарям, разбира се!

Ах,да ...щях да забравя - най-малкия радиус е 483 мм, а всички наклони не превишават 3-те процента!!!
Ако иска някой, може да му прехвърля планчетата и направо във файл за WinTrack-а?