Доколкото ми е известно, при цифровото управление захранването се осъществява като се пускат по релсите постоянно импулси с противоположен поляритет. Вследствие, аналоговите локомотиви бръмчат с честотата на тези импулси и лампите светят и в двете посоки. Всъщност, лампите се редуват, мигайки с честотата на импулсите (ако са светодиоди), но е твърде често, за да го виждат очите. Управлението им се осъществява като се регулира съотношението в ширините на тези импулси, при което ефективната стойност на напрежението по релсите се изменя и локомотивът реагира. Но, дори и застанал на място, през локомотива все пак тече ток и на това се дължи загряването. Дори, тъй като токът постоянно си мени посоката, двигателят вибрира на едно място, та е възможно и механично скапване на машината. Според мен, не е добре да се комбинират аналогови и цифрови машини. Купи си един декодер и си го сложи на аналоговата машина и така тя ще ти служи по-дълго време! Това е моето мнение.
Иначе ти желая успех в начинанието!