Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Устройство на парния локомотив

<< < (2/16) > >>

pach:
Чудесно и най-после!!! :good: :good: :good:
Първи въпрос - може би трябва да се обясни защо "шлеп-тендерните" имат ограничение при движението си с тендера напред и не е само поради влошената видимост!
Втори въпрос - само по този начин ли се означават колоосните формули - 2`С или има нещо от сорта 1-3-0 , или пък "пасифик".Как е при различните администрации ?По години?
 ;D ;D ;D

zazo:

--- Цитат на: pach link=topic=1557.msg22441#msg22441 date=1238651707 ---Втори въпрос - само по този начин ли се означават колоосните формули - 2`С или има нещо от сорта 1-3-0 , или пък "пасифик".Как е при различните администрации ?По години?
 ;D ;D ;D

--- Край на цитат ---

А така кой не е внимавал. Питах и аз същото, никой не пощя да каже, та сам трябваше да си отговарям.

http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,312.msg17582.html#msg17582

pach:
Зазо , това там е отделна част , която съм си я дори разпечатал , ама нали тук ще се събере всичко за парният локомотив , та за това... :yes:

lubomir:
Това за ограничението на скоростта на машините с отделните тендери при движение назад не е меродавно за всички машини с отделни тендери. Някои от тях си се движат и в двете посоки с една и съща максимална скорост. Всичко е в зависимост от конструкцията на машината и тендера, каква е била идеята на конструктора, и накрая,  как се държи колата на машината в криви при движение в едната и другата посока. Кенгуруто например не се държи особенно добре при движение назад може би защото е с обща рамна конструкция. Затова и машините с такива тенедери обикновенно са с ограничение при движение назад, докато същите машини но с тендер тип лодка си се движат с еднакви макс. скорости. За ползващите цифрови управления, този въпрос е лесно разрешим, понеже в декодерите обикновенно може да се задава дали да има или не ограничение при движение назад(обикновенно 65% от максим. скорост при движение напред). За налоговите машини, въпросът може да се реши евентуално с поставянето на диодни ограничители примерно, до създаване на асиметрия на захранващото напрежение при движение в двете посоки.

CaLLlo:
  Германско 
  означение    Англо-Американско 
  означение  Американско
наименование
ИзгледA10-2-2Oo1A2-2-0PlanetoO1A12-2-2PatenteeoOo2'A4-2-0Crampton, NorrisooO3A6-2-0CramptonoooOB0-4-0Four-Wheel-SwitcherOO1'B2-4-0HanscomoOO1'B1'2-4-2ColumbiaoOOo2'B4-4-0American, Eight-WheelerooOO2'B1'4-4-2AtlanticooOOo2'B2'4-4-4JubileeooOOooC0-6-0Six-Wheel-SwitcherOOO1'C2-6-0MoguloOOO2'C4-6-0Ten-WheelerooOOO1'C1'2-6-2PrairieoOOOo2'C1'4-6-2PacificooOOOo1'C2'2-6-4AdriaticoOOOoo2'C2'4-6-4Hudson, BalticooOOOooD0-8-0Eight-Wheel-SwitcherOOOO1'D2-8-0ConsolidationoOOOO1'D1'2-8-2Mikado, Mac ArthuroOOOOo1'D2'2-8-4BerkshireoOOOOoo2'D4-8-0Twelve-Wheeler, MastodonooOOOO2'D1'4-8-2Mountain, Mohawk (NYC)ooOOOOo2'D2'4-8-4Northern, Niagara (NYC), WyomingooOOOOooE0-10-0Ten-Wheel SwitcherOOOOOE1'0-10-2UnionOOOOOo1'E2-10-0DecapodoOOOOO2'E4-10-0MastodonooOOOOO1'E1'2-10-2Santa FeoOOOOOo1'E2'2-10-4TexasoOOOOOoo2'E1'4-10-2Texas, Southern Pacific, OverlandooOOOOOo1'F2-12-0CentipedeoOOOOOO1'F1'2-12-2JavanicoOOOOOOo2'F1'4-12-2Union PacificooOOOOOOoC'C0-6-6-0Erie (Mallet-Lok)OOO OOO(1'C)C2-6-6-0namenlos (Mallet-Lok)oOOO OOO(1'C)C1'2-6-6-2Mallet Mogul (SP), Prairie Mallet (ATSF)oOOO OOOo(1'C)C2'2-6-6-4namenlos (Mallet-Lok)oOOO OOOoo(2'C)C2'4-6-6-4Challenger (Mallet-Lok)ooOOO OOOoo(1'C)C3'2-6-6-6Allegheny (Mallet-Lok)oOOO OOOoooD'D0-8-8-0namenlos (Mallet-Lok)OOOO OOOO(1'D)D1'2-8-8-2Chesapeake (Mallet-Lok)oOOOO OOOOo(1'D)D2'2-8-8-4Yellowstone (Mallet-Lok)oOOOO OOOOoo(2'D)D2'4-8-8-4Big Boy (Mallet-Lok)ooOOOO OOOOoo(1'E)E1'2-10-10-2Virginian (Mallet-Lok)oOOOOO OOOOOo(2'C1')(1'C2')4-6-2 + 2-6-4Double Pacific (Garratt-Lok)ooOOOo oOOOoo(2'D1')(1'D2')4-8-2 + 2-8-4Double Mountain (Garratt-Lok)ooOOOOo oOOOOoohttp://de.wikipedia.org/

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия