Общ форум | Chit-chat > Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby
България!
pach:
bg&flag Така е, ама имали дълги електробуси?!?
От тази фирма и на такава цена...
IKAR:
Пламене, недей, че....имаме 120 автобуса от същия доставчик, излязоха пълен боклук. И въпреки това - пак вземат такива, защото ги внася правилната фирма - тази на Григор Ганчев. А цената хич не е ниска.
dred77:
Като чета последния пост на IKAR , темата трябва да не е "България ", а "Китай".
Един китаец продал душата си на Дявола, и след 2 седмици тя се счупила.
И защо китайците са толкова много? Отговор- щото правят секс с китайски презервативи!. :pleasantry:
pach:
Икар, китайските "боклуци" ли....ми ползвам ги всеки ден
и не бих казал, че са боклук.
Бързи, повратливи, с климатици като междуградски,
сиреч индивидуални и по седалките. Не знам колко и какво
горят, но до сега освен запалилите се ...май два (ама дали от тях бяха) всичките са всеки ден на линия. Ползвах всеки ден
и пробните два електробуса, като по доволен бях пак от същата марка. Оня " парижанин" не беше лош, но китаеца ( те и двата бяха такива, но от различни фирми) ми по-хареса. Двата сега
май са совалки м/у двата терминала на летището.
Предпочитам ги, пред старите ...например от линия 604,
които са сменени и пратени по крайните квартали.
Те имат ограничен скоростен лимит от 60 км. повече не съм
видял са вдигат скоростните им кутии.
А в София все още се движат и т.н. "кубчета"!!!!
Мерцедес О302, които са толкова стари ( нищо че оня ла**ар Крусев са твърди че няма стари автобуси), че вероятно
от Мерцедес са забравили, че са ги произвели.
По-големи бараки са от соц."друсачите" дори!!!
Ой ах, ама си на майната си от нашето ежедневие,
така че да не си посмял да гласуваш от там, за него...егеднението!
Надявам се да не ти звучат думите ми остро,
а да осъзнаеш какво ти казвам най-приягелски Павле!
Святам, че и админите няма да ме порежат за това ми мнение!
:hi: ;D
IKAR:
Външно изглеждат добре, обаче...няма да ти кажа колко от тях седят със седмици в сервиза на ДАФ (там се извършва гаранционната поддръжка) я за скорости, я за двигатели. Ами като им изтече гаранцията що ще правим? Още при първоначалните огледи на канал се оказа, че изпълнението на огромната част от карантията е на ниво "гаражна работилница". Лятото шофьорите масово не пускат климатика, понеже разходът на гориво на тези играчки е направо чудовищен (50-60 на сто), има горивни норми и при надвишаване си плащат преразхода на нафта от джоба. При метановите също има такива норми, но там преразхода не се санкционира. Даже имаше изказвания - на кораба и обратно в Китай.
БМЦ-тата (старите) също са порнография. Двигателят им е същия, като на китайците, само че те са Евро-3, а на китайците - Евро 6(уж).
За кубчетата съм съгласен - още с идването бяха бетер Чавдарка - оказа се че са произведени май за Ирак, Египет или нещо от тоя род, но са върнати по рекламация и Янчулев ги е купил. Те са си модел 67-а година и общо взето нищо по тях не се е модернизирало от тогава.
Ето ти оригинално "кубче" 67-и набор, нашето е абсолютно идентично, само с кубчеста каросерия, иначе всичко - двигател, скоростна кутия, мостове, вътр. обзавеждане, си му е същото. За Крусев две мнения по въпроса няма. За никого няма да гласувам, докато не се изринат до един тия от бившата ДС, дето дърпат конците.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия