Автор Тема: България!  (Прочетена 926947 пъти)

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re: България!
« Отговор #465 -: 24 Юни 2011, 13:06:16 »
Цитат на: niki link=topic=1752.msg62218#msg62218 date=1308894776
Ихаааа, това с колелата организирано ли е? /красотите не се коментират- ясно е :good: :drinks: :drinks:
http://kriva.org/bg/Перпендикулярна_Вселена_2011
Цитат на: pach link=topic=1752.msg62219#msg62219 date=1308896596
Е те такъв "ферибот" не очаквах да видя!!!    
Разкажи повече за него ...пък и за криуза в Източните Родопи, също(макар и накратко).
"Ферибота" (моторен понтон) прекарва велосипедите през яз. Кърджали, а хората отделно с лодка. Мисля че направи общо 4 курса, за да превози всичките над 100 човека с велосипеди. За тези, които чакат да се качат имаше айрян и бира. Накратко - 5 дни, 4 нощувки под небето, осигурен транспорт за багажа между лагерите, перфектна организация, интересни изненади, голямо физическо натоварване по "Родопско равно", уникални тайни пътечки, открити неизвестно как и голям кеф в един съвсем различен свят. Общо взето се върти около велосипедирането, но е много повече от това. А... и опустошихме всички видове селски магазини и кръчми.
Цитат на: pach link=topic=1752.msg62219#msg62219 date=1308896596
Тук птицата каква беше ? (или е прашинка на обектива...)
Не е прашинка, но птицата даже не я видях тогава.
Цитат на: pach link=topic=1752.msg62219#msg62219 date=1308896596
?????? (кое е калето)....
Устра.
Цитат на: pach link=topic=1752.msg62219#msg62219 date=1308896596
Това май ще го ползвам за моя макет (с твое разрешение надявам се).
Ама разбира се!
« Последна редакция: 24 Юни 2011, 13:12:21 от bdz43r »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: България!
« Отговор #466 -: 24 Юни 2011, 13:13:07 »
Мдааа, тъкмо щях да питам само подготвени хора или може и по-обикновенни.
Ама това с "Родопското равно" и твойте думи ме отказаха.
Стар съм вече за тези неща  :scratch_ones_head:, на велосипед от 10 години не съм се качвал
(изключая тази пролет два /три пъти), бих се пробвал ама едва ли бих издържал :blush2: , обаче страшно ми харесва... :yahoo:
Много и хубави снимки - благодарско!!!
 :hi: :hi: :hi:

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re: България!
« Отговор #467 -: 24 Юни 2011, 13:26:46 »
Неподготвен "по-обикновен" човек, за който карането на велосипед се изчерпва с близкия парк би издъхнал още около средата на първия ден.
Неслучайно участието в първите 4 издания на мероприятието беше възможно само с покана след препоръка от някой участвал по-рано. Тази година за пръв път беше обявен открит достъп, но всеки нов участник минава през сериозна цедка.

Tramway

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: България!
« Отговор #468 -: 24 Юни 2011, 13:40:31 »
Цитат на: bdz43r link=topic=1752.msg62240#msg62240 date=1308909976
........За тези, които чакат да се качат имаше айрян и бира......
А който пие само Фанта портокал сигурно е колабирал от жажда и са викали линейка да му я преливат венозно.
Цитат на: bdz43r link=topic=1752.msg62240#msg62240 date=1308909976
.....А... и опустошихме всички видове селски магазини и кръчми.
Дано в селските магазини освен гвоздеи, хляб, мотики, галоши, вафли, АМВ, гроздова и блажна боя да са е намерило някое и друго шише фантичка, макар и с минал годен срок...

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re: България!
« Отговор #469 -: 24 Юни 2011, 13:44:56 »
Имаше фанта, но най-често я подминавах, защото имаше и истинска лимонада.

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: България!
« Отговор #470 -: 25 Юни 2011, 12:16:06 »




Сякаш четворката на заден план възкликва:
-Българийо,Българийо,как точно тук попаднах

niki

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: България!
« Отговор #471 -: 25 Юни 2011, 14:19:45 »
Незнам , точния критерий за подготвен,аз лично навъртам около 250 км седмично. Не знам , дали е достатъчно, карам и на пресечен терен. :scratch_ones_head:

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re: България!
« Отговор #472 -: 25 Юни 2011, 18:25:16 »
Ами и аз не знам точен критерий, но на така зададения въпрос мисля, че това беше най-точния отговор, придвид мнозинството от средностатистическите велосипедисти. Когато получих покана през 2008 г, бях далече от добре подготвен по сегашните ми разбирания, но си изкарах чудесно, тъй че не е толкова страшно колкото звучи, стига да си психически подготвен за напъна... и да не очакваш легло и душ с топла вода вечерта.
На ден се изминават не повече от 30-40 км, което на пръв поглед звучи малко, но всъщност терена и денивелацията го правят често по-тежко от 100-те км от обиколката на Витоша примерно. Обикновено след втория ден претръпваш, загряваш и останалите ми се видяха много по-леки, независимо от неизбежното бутане и носене на места. Миналата година обаче имаше един, който макар с добро колело и каращ по планините, на втория ден реши, че е попаднал на грешно място и се отказа.

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2447
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re: България!
« Отговор #473 -: 25 Юни 2011, 18:30:20 »
Пичове, извинявам се, че в тази тема, но имам усещането, че тука има фенове на планинското колоездене и понеже имам проблем с една вилка 1.5, ще помоля който от вас е в час с тези неща - да ми драсне една лична, че да не спамим тука.  :hi:

niki

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: България!
« Отговор #474 -: 26 Юни 2011, 08:32:25 »
Определено си прав, ТРЯБВА ПОДГОТОВКА, но наистина важното е нагласата и желанието, да не говорим, че това, което виждаш, като природа, и цялостното настроение и преживявания са несравними и няма начин да се видят от седалката...на колата ;D :drinks:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: България!
« Отговор #475 -: 29 Юни 2011, 13:10:19 »
Нови попълнения в "Изгубена България".

http://www.lostbulgaria.com

Парни локомотиви и железничари на перона на гара Варвара, 1929 г.


Гара Пловдив, 80-те години на XIX век.


Снимка за спомен на ученици пред парен локомотив, надписана:
“За спомен от Димитровден”, 30-те години на ХХ век.


Този локомотив, :scratch_ones_head: не беше ли същия, дето чеТТник Топалов издирваше???

 ;D ;D ;D


topalov

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: България!
« Отговор #476 -: 29 Юни 2011, 16:22:23 »
Цитат на: pach link=topic=1752.msg62561#msg62561 date=1309342219
Снимка за спомен на ученици пред парен локомотив, надписана:
“За спомен от Димитровден”, 30-те години на ХХ век.

(Image removed from quote.)
Този локомотив, :scratch_ones_head: не беше ли същия, дето чеТТник Топалов издирваше???

Ей, Паце! Благодаря много!
Същият е! 2003 бъдещ 35.03!

 :drinks:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: България!
« Отговор #477 -: 30 Юни 2011, 09:58:27 »


От вестник Стандарт:
Цитат

Германци искат жп линията Септември-Добринище

Атракционни влакчета ще привличат туристи по линията Септември-Добринище

(Image removed from quote.)
ФОТО Интернет

Германски инвеститор иска да вземе на концесия теснолинейката Септември-Добринище,
 каза зам.-министърът на транспорта Камен Кичев. Кабинетът вчера се запозна с доклад на министъра на
 транспорта за намеренията на ведомството да стартира действия по предоставяне на концесия
 на единствената действаща у нас теснолинейка с междурелсие 760 mm. Целта е да бъдат модернизирани жп линията,
съоръженията и оборудването. Така ще се повиши качеството на услугите в гарите и на търговските обекти в тях.
Целта е да се увеличи броят на пътниците чрез организиране на атракционни пътувания. Поради особеностите на
трасето през планината теснолинейка Септември-Добринище е известна като Алпийската железница на Балканите.
 Гара Аврамово е на 1267 м надморска височина и е най-високата гара на Балканите.
Интересът към концесиите на летищата Горна Оряховица, Пловдив и Русе,
 както и към стопанисването на жп гари е нулев, каза още Камен Кичев.
Борислав Петров

http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2011-06-30&article=372768

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: България!
« Отговор #478 -: 05 Юли 2011, 16:58:06 »


 :clapping: :clapping: :clapping:
Втората трамвайна линия в България!

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: България!
« Отговор #479 -: 06 Юли 2011, 13:39:05 »

Стара Загора - старата гара.

Каква хубава градинка е имало пред нея...

Коя серия на БДЖ е локомотива от картичката?


И една панорамна ...


И още една...


Операта... :scratch_ones_head:


Последна панорамна...

(Топалов да си я сложи зад макета  :haha: :haha:) ;) :pleasantry: