Общ форум | Chit-chat > Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby
България!
CaLLlo:
И още една наша снимка от същия сайт:
Bulgarian prototype no.21, built in 1912 by Cockerill, Belgium, for hauling the Orient-Express.
This only known original picture was damaged during war (coll. J.B. Kronawitter)
pach:
Нямах време да го огледам целия сайт вчера, щото е доста интересен.
горната снимка я знаем и от албума на инж.Деянов, ама другите са (сега де) по-интересни,
щото са и от "екзотични" дати и "екзотични" влакове през България и на БДЖ от 80-те години.
А пък тая от музея в Русе от 1970 г. е и със задоволително качество!!!
Макар темата да е България... :scratch_ones_head:
И на мен любимите български локомотиви са БДЖ-04 и БДЖ-42!!!!
На снимката окраската на БДЖ-42 серия, ми говори че явно отзад не е 44-ка, а БДЖ-43р!!!
Но не съм сигурен...
...ама темата си е България!!!
liro4605:
http://bgphoto.net/photos/37794/o634433847930625000.jpg
Колегата Гичев явно не е запознат че пловдивския вагон не е нарязан все още, но натам е тръгнал. http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,1752.msg64323.html#msg64323
pach:
Нови интересни снимки видяни от Васята в сайта "Изгубена България":
Старата сграда на Централна гара в София, началото на ХХ век.
Изглед към Велико Търново и железопътния мост, 20-те години на ХХ век.
Впрочем този мотив е изключително подходящ за нашите макети...
На тясно място, висок мост над река и тунел под градче.
Може и на един квадрат метър на метър да се събере,
в някой от ъглите на макета. Страхотно и за снимки би станало! ;)
Ято самолети ДАР Узунов 1 в небето над София, в центъра се различават Двореца,
Градската градина и Народния музей, снимка от борда на същия самолет, 1926 г.
София, панорамна снимка от въздуха на височина 500 метра на Захарна фабрика, август 1929 г.
Снимка за спомен пред самолет КБ-5 “Чучулига” (Капрони Български-5 ),
поставен на площад Руски паметник, София, юли 1947 г.
Група военни лекари и кавалерийски офицери на разходка до летище Божурище,
пред самолет Юнкерс А-20 “Кума Лиса” (Junkers A-20), март 1938 г.
Рила планина, панорама от връх Мусала - 2925 метра надморска височина, 2008 г.Панорама.
На път към Тетевен с автомобил Форд модел А (Ford A), септември 1935 г.
pach:
И още:
Офицери и подофицери с траурни ленти по повод смъртта на цар Борис III,
пред разузнавателен самолет Фоке-Вулф 189 “Око” (Focke-Wulf-189). Септември 1943 г.
Подофицери и войници пред военен камион Рено, 40-те години на ХХ век.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия