Общ форум | Chit-chat > Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby
България!
gregary:
Кръстовище на бул. "Сливница" и бул. "Княгиня Мария Луиза" при Лъвов мост, статус: строеж през 2013г
http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=1813309
Кръгово движение на второ ниво за бул. "Ив. Гешов", превръщането на бул. "България" в градска магистрала без светофари, съобразяване с метростанция 8 от трети метродиаметър
Срокове: Идеен и технически проект до края на 2012г., строеж през 2013 г.
http://infrastructure.bg/
pavel75:
Проектът на България и Гешов нещо не го разбирам. Защо като ще има кръгово отдолу остава кръстовището, което няма как да не е със светофари?
Отделно незнам защо казват, че сега правят кръстовище на две нива на Гешов и Георги Софийски като само за пътуващите по Гешов е на две нива. Тези по Георги Софийски си минават през светофар и нямат никакви нива.
gregary:
Пък аз проектът при Лъвов мост.За кой ли път ще го изкъртат из основи и после наново асфалт и др.Но... хубавото е все пак че ще го има,ама на каква последователност и цена :yes:
pach:
Трите кръстовища само визуално са еднакви.
1.Това на Лъвов мост с транзитно преминаване по бул.Сливница от долу.
От горе т.н. кръговото движение, и е за безсветофарно преминаване с ниска скорост
в посока Ц.гара и Центъра (към Халите).
2.Бул. Българиия и бул Ив.Гешов са полутранзитни, но този път отгоре по кръговото,
докато старото кръстовище със светофарите е нискоскоростно и за навлизане
в околните квартали.
3. Бул.Ив.Гешов и ул. Софийски герой е от части транзитно отдолу,
докато отгоре където са светофарите си е локално за кварталите наоколо.
ул. Софийски герой и края на бул. Прага се водят вътрешни булеварди по радиусите
на І-ви и ІІ-ри градски рингове, а безсветофарните полутранзитни, транзитни и кръгови движения
обслужват с приоритет именно тези рингове. Радиусните булеварди и улици губят предимството си,
тоест ако ги приравним към знаците, то те от "път с предимство" - знак Б3 (квадрата),
ще получат знак Б1 - "спри и осигури предимство" (обърнатия триъгълник).
Така практически се изпълнява новата транспортна схема на града - голямото движение и
придвижването от ...Младост към Люлин, да не преминава през центъра, ами по някои от двата ринга,
тъй като там движението ще е с по-голяма скорост, макар и да заобикаля центъра (в км. не е равно)
А радиалните булеварди да са входно/изходни за центъра. Така или иначе това е още едва от мярките за разтоварване
на центъра от автомобилно движение. Мястото там не стига от 20 години, а да строим булеварди на две нива,
за движение до прозорците на вторите етажи от околните сгради е тъпо и доказано от американците - те отдавна ги рушат,
или преустройват във "висящи градини и паркове".
Спас миналата година беше показал в Ню Йорк какво правят с надземните линии на метрото.
Друг е въпроса, че типично по български у нас в София, тук се престарахме.
Фандъкова струва ми се, че ще загуби изборите, щото целия център на града и е обиден
от рестриктивните и едностранни мерки за паркирането. Практически ние в центъра освен данъците които
плащат тези в Младост и Люлин, почнахме да плащаме допълнителен такъв, за да нямаме никаква гаранция,
че можем да паркираме пред дома си...и то заради тези дошли все пак от Младост в центъра...
Освен това ако се отдалеча от дома ми, но паркирам пак в някоя от зоните,
плащам на равно с тези дошли от Младости Люлин например!!!!!!!!!!
Беше иделното предложение - плащаме допълнително по 150 лв, за това че живеем в центъра,
но пък цяла година имаме право да паркираме в двете зони , зелено и синя където можем или искаме.
Тогава всички които живеят в центъра ще преглътнат тези 150 (за вори автомобиле е 450!!!) лева.
Но вместо именно по този начин да ни гарантират някакво нормално статукво в центъра,
те предпочетоха да ни събират парите без гаранции. Само че вместо да "изпишат вежди - извадиха очи!",
защото ние отказахме при тези условия да се правим на "по-големи" от околните квартали
и така самата Фандъкова се увери - от платените зони в центъра им намаляха 5 (пет) пъти приходите още първата седмица.
А беше толкова просто ако бяха приели горното предложение. Вместо това те - общинските съветници, а това значи и всички кметски служители не с еотказаха от привилегията за безплатно паркирани в същия този център.
В центъра в момент е полу празно по улиците - на нашата има през деня не повече от 4/5 автомобила за 200 метра,
а начертаните паркоместа (дори през дупки и ями "софиянки" са чертали) стоят празни на 75 %!!!
При условие, че все пак е зелената зона (на границата сме)!!!
Но веднага след зелената зона, е пълен абсурд да се намери
празно паркомясто не само през деня, но и през нощта. Всички съседи си паркират колите на 4 преки
(толкова е от нас до границата на зелената зона) и не желаят да плащат допълнителен данък,
без да има възможност и гаранция да паркират пред дома си.
От престараване стана някакъкв абсурд - улиците в зоните са полупразни, но не от липсата на желаещи да паркират
през деня на тях, ами защото никой не желае да плаща допълнителен данък в повече, от останалите жители в града.
И още нещо...Твърдят, че ние в центъра не сме били виждали тротоарите си от години.
Това е най-голямата и опашата лъжа напоследък в града, защото още преди 3/4 години
всички тротоари в центъра ги заградиха с колчета и още от тогава си ги "видяхме" и си ги ползваме по предназначение (стана много добре).
Но как иначе ще събират пари ("Центъра за градска мобилност" или по друг начин казано "парконги и гаражи"
е фирмата с най-голям дневен оборот в България) без да са построили и един паркинг или нещо подобно.
В софия (по стечение на обстоятелствата работя с тях) има
пет фирми предлагащи строителство на високотехнологични паркинги във височина (с асансьори),
които позволяват на строително петно с размери 20 х 20 метра, да събират по 8 автомобила на етаж.
При пет етажен гараж на мястото на една салфетка, щото 20 м х 20 м си е "салфетка в града"
е колкото двора на една двуетажна къща в центъра на София от старото строителство,
и там ще се събират по 40 автомобила едновременно. И това е вместо 7 на платен паркинг, до бордюра - тоест кота "0".
Без копаене и без да са толкова скъпи като всяко останало строителство (особено подземно) щото са
на основата на носещи метални конструкции в кръг!!!
Мдаааа....и това е часто от съвременна България!!!!
TheJackal:
Някой помни ли ги тези автобуси? Аз лично да! Помня, че на малките закачаха ремаркета. Беше приключение да се возиш в ремаркето! Снимката е от Бургас, спирката на ж.п. гарата:
Ж.П. Гара Бургас - Първи перон:
Карта на Бургас:
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия