Общ форум | Chit-chat > Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby

България!

<< < (191/351) > >>

mill:

--- Цитат на: mitko0888 link=topic=1752.msg90581#msg90581 date=1376917040 ---Тези тролейбуси май и в момента могат да се видят в България. В Пловдив съм ги виждал не много отдавна, може би още тги има. Вярно че никога не са били в такъв вид, ама като модел си приличат.

--- Край на цитат ---
В Пловдив няма тролейбусен транспорт от 5 години :(

bdz43r:
В Пазарджик обаче има, има и няколко от горепосочените возила.

pach:
За детската железница в Пловдив:

Строителството започва на 21.04.1979г.
Проектът е изготвен от колектив на "Трансстрой" под ръководството на инж. Васил Янков.
Преодолени са наклони до 25 0/00, с радиуси на кривите от 60, 50, 30 и 25 метра.
 На гара Панорама са отнети около 1000 м3 скална маса, излети са 160 м3 бетон,
прокопан е 50 метров тунел. Въпреки големия обем стоителни дейности,
 не е отсечено нито едно дърво.





На тази снимка е останал спомена за Сотир Драганов - душата на детската железница и голям неин радетел.


Детското влакче е композирано от три двуосни пътнически вагона, построени във Вагоноремонтно депо-Пловдив.
Първият локомотив с номер 94-01 е построен в Локомотивно депо-Пловдив на базата
на минен локомотив - двуосен дизел-хидравличен локомотив. По-късно, вторият  локомотив с
номер 94-02 е построен в Локомотивно депо-Пловдив също на база на минен локомотив.
Той е с автономно захранване от акумулаторна батерия, двуосен, с два тягови електродвигателя,
задвижващи индивидуално всяка една колоос. Максималната проектна и експлоатационна
 скорост на влакчето е била 8,5 km/h.



След възстановяването:


Възстановяването е извършено то асоциация  "Приятели на железъпотния транспорт".
Ето част от стореното и отчет на похарчените средства:
  След няколко месечни задълбочени проучвания извършени от редица експерти привлечените към Инициативния комитет за действие, вече с точност разполагаме със стойностите на необходимите финансови и материални ресурси за успешния финал на кампанията “Да възстановим Детската железница на Пловдив”. В проектната документация са включени количествено-стойностните разчети на всички необходими ресурси от големите възли и агрегати до най-малките необходими елементи, както и различните допълнителни и непреки разходи и услуги.
  По-долу е представена обобщената финансова стойност на отделните лотове по проекта от A до L.

ДЕЙНОСТТИ ПО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ИНФРАСТРУКТУРАТА

ремонт на горното строителство на железния път – 46 020 лв.
ремонт на долното строителство и изграждане на укрепващите подпорни стени по трасето – 42 971 лв.
ремонт на гара ПИОНЕР – 12 336 лв.
ремонт на гара ПАНОРАМА – 13 221 лв.
ремонт на спирка СНЕЖАНКА – 4 182 лв.
ремонт на железопътния прелез – 5 306 лв.
ремонт на железопътния тунел – 2 244 лв.
ремонт на железопътната естакада – 1 055 лв.
ДЕЙНОСТИ ПО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ПОДВИЖНИЯ СЪСТАВ

ЛОКОМОТИВ 94-02

материали – 31 889 лв.
производствени разходи (транспорт, външни услуги, труд и др.) – 6 347 лв.
ПЪТНИЧЕСКИ ВАГОНИ

материали – 24 921 лв.
производствени разходи (транспорт, външни услуги, труд и др.) – 7 274 лв.
При осигуряване на първоначално финансиране, както и с подкрепата на нашите партньори от Община Пловдив и железопътната индустрия, техническата страна на ремонтно-възстановителните дейности може да бъде реализирана в срок от 4 месеца. Очакваме подкрепата на всички организации и граждани, които истински желаят успешния финал на тази обществено полезна кампания.
Материалите са цитиране от тук:
http://railfriends.org/news/news_cena_remont_DJ.htm

Сайта на детската железница в Пловдив:
http://railfriends.org/DetskaJeleznica/index.html

Още матерали по въпроса можете да намерите и тук:
http://www.railfriends.org/BG/index.htm

gzo:
От финансовите данни се вижда, че и тук всичко е направено с идеята да може накой наш човек да "крадне там едни общи пари".
Да вземем за пример "ремонт на железопътния прелез – 5 306 лв." Всеки който е виждал 2-те бариерки и семкаджийския павилион с обща площ 2 кв.м е наясно, че те няма как да струват тея пари.


Същото важи и за лока дето струвал почти 40000  :blink: и т.н.

ivo:
Класика

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия