Автор Тема: България!  (Прочетена 932049 пъти)

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: България!
« Отговор #360 -: 15 Януари 2011, 19:08:51 »
За катастрофи незнам - ама Тодор да ви каже какво се случва като се вържат 3х32 по много единици и тръгнат да катерят Вакарел.  :pleasantry:

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re: България!
« Отговор #361 -: 16 Януари 2011, 17:57:58 »
Катастрофи са ставали единствено заради неадекватни действия на персонала след скъсване на влак.
Скачането на напрежението не може да се разглежда като пряка предпоставка за катастрофа.
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=1752.msg52451#msg52451 date=1295101514
Аз от близо 200те часа работа с Дезиро - не съм имал никакви проблеми с тях.
Аз съм имал - подминат затворен светофор по недостатъчен (нищожен) спирачен ефект и няколко заключени пантографа.
Но не е нужно да имаш проблеми. Просто не е вложена мисъл.
Защо трябва да ровиш из всички менюта, за да включиш климатика или осветлението?
Защо информацията за напрежение на КМ и процентно натоварване тяга/спиране е на различни екрани, при положение, че половината дисплей остава празен? Толкова ли е трудно да се покаже всичко наведнъж като на 46 200?
Защо няма индикация за зададена скорост на дисплея, която е по-интересна за машиниста от текущата скорост?
Защо климатика на кабината не може да се включва независимо от климатика в салона?
Защо надписите по дисплея са така бездарно измислени, че трябва да гадаеш какво точно означават?
Защо скалата за напрежение на КМ е разграфена по такъв абсурден начин (през 3750 V) и няма означение за минимално и максимално допустимо напрежение?
Защо потенциометрите за силата на светлините по пулта нямат почти никакъв ефект. И ученик в техникум по електроника трябва да може да избере подходящи потенциометри.
Защо само 3 години след доставката, цветните означения на ключа за челните светлини вече не се различават?
Защо вратата на кабината се самоотваря при тръгване и спиране, ако не си я заключил?

И още много подобни въпроси...
За проблемите със спирачките съм склонен да приема, че са нормални детски болести, макар мнението ми да е отрицателно и да се касае за сигурността на движението.
« Последна редакция: 16 Януари 2011, 18:12:26 от bdz43r »

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: България!
« Отговор #362 -: 16 Януари 2011, 19:25:12 »
т.1 - За климатика се приема, че се включва веднъж и го оставяш така и не ти е нужен постоянно, че да е проблем да ровиш из менюто - за осветлението важи същото.
т.2 - Тук честно казано нямам отговор, но си го обяснявам с това, че в Германия надали имат проблеми с ниско/високо напрежение и за това не им е нужно постоянно да го гледат от което следва, че не е проблем да е на различен екран от тягата.
т.3 - Индикация за зададена скорост на дисплея няма - но такава има на скоростомера, който пък е пред очите ти - мисля, че така е по-удобно.
т.4 - И тук нямам отговор - но това не ми пречи.
т.5 - За надписите по дисплея сме се виновни ние... такъв ни е превода.
т.6 - виж т.2
т.7 - Честно казано не ми се е налагало да ги ползвам.
т.8, т.9 - тук съгласен, че е некачествена изработката и по този повод се наблюдават тези дефекти.

Общо взето - има недомислици, но като цяло мисля, че са ок.  :)

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re: България!
« Отговор #363 -: 16 Януари 2011, 19:51:08 »
Да бяха ни харизани, нямаше да е фатално, ама тези влакове излизат твърде солено на железницата.
Преводът на надписите и на другите текстове не е правен от българи.
Тук не е Германия. Добре щеше да е, но все още сме си в България и ЕМВ изключват при напрежение над 28 kV. Иди разбери кога напрежението е толкова, като имаш означени само 22 500 V и 30 000 V с още една чертичка по средата, която би трябвало да отговаря на 26250 V.
Има обаче индикация за текуща скорост на дисплея. Защо я има, след като си я има и на скоростомера? И без друго KWR записва не скоростта от дисплея, а тази от стрелковия скоростомер (въпреки, че според машинисткия фолклор е обратното).
И още нещо - записващото устройство KWR записва скорост, активна кабина за управление, дали са затворени всички врати и команда за екстрено спиране.
Не се записва обаче никаква информация за налягане в главния въздухопровод, налягане в спирачните цилиндри и машинистът не може да свери часовника. Разследвай после произшествие...

Не, че са лоши влаковете, но не си отговарят нито на цената, нито на грижите, които създават на БДЖ. Един такъв влак на претенциозната реномирана фирма SIEMENS струва 3 млн EUR ако не се лъжа. Не може да му отказват спирачките, вратата да се самоотваря, надписите да избледняват и част от уредите на пулта да са безполезни, защото не са подбрани правилно.

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: България!
« Отговор #364 -: 16 Януари 2011, 22:25:56 »
Темата е България!Тука нещата малко взеха да странят,но понеже чувствам държавата и народа й ощетен,да напиша още нещо.
 Хвалебствия за Сименс,но не и за боклуците му!Факт е,че като има колети от Асеновград за Пловдив,те се поставят в задната кабина на машиниста или се назначава серия 32!
 И SBB поръчва от Сименс,но задава какво иска като параметри,не като "комисионни"!

Само за Sбана на Цюрих са поръчани 61бройки.И един факт,който бях споменал по-горе за CKD Прага - тези чудеса са правени с участието на чехите "хората с традиции" ,сега само че с участието на Siemens Koliva Vozila-пак чехи .В поръчката се включва и STADLER ,понеже сименсите се виждат в чудо :haha: .Самите изпитанията са на полигона Велим в чешко!

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: България!
« Отговор #365 -: 16 Януари 2011, 23:12:45 »
И извода е ? Проблема си е в нас. Както се вижда - ние сме си ги поръчали такива и такива сме си ги получили. Не мисля, че проблема е в Сименс - тъй като те са едни от водещите в ж.п. транспорта. Мисля, че много добре си спомняте ES64U2-061, който покарахме малко в България - и за локомотив на 7 години нямаше забележки.
 Общо взето си потвърждавам мнението, че каквото и да се достави - ще бъде оплюто.  :good:

j.k.kolev

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (11)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 510
  • Рейтинг: 219
  • H0, H0m, H0e IV-VI, SBB,Zb, DB София
Re: България!
« Отговор #366 -: 17 Януари 2011, 00:00:10 »
Тук повечето не казахме, че  Сименсите са лоши, а че не се използват по предназначение.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: България!
« Отговор #367 -: 17 Януари 2011, 00:28:31 »
Да разбирам, но за това не са виновни БДЖ и Дезирата. Виновни са НК"ЖИ" и техните ниски скорости. Никъде не е пуснато Дезиро на дълго разстояние - просто времепътуването е голямо заради лошата инфраструктура предоставена от НК"ЖИ". Тъй, че мисля, че не трябва да се недоволства срещу БДЖ, а срещу НК"ЖИ".

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2447
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re: България!
« Отговор #368 -: 17 Януари 2011, 06:45:33 »
Аз пък си мисля, че всичките са виновни.Едните, че предоставят лоши пътища, а другите, че се управляват некадърно и оттам си изпогубиха доста от пътниците и товарите.  :good:

evrokoma

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: България!
« Отговор #369 -: 17 Януари 2011, 10:05:42 »
 :good:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1339
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: България!
« Отговор #370 -: 17 Януари 2011, 16:17:31 »
Още една архивна наша снимка намерена някъде в мрежата:


Тук впрочем има страница посветена на БДЖ...
http://www.eisenbahnen-der-welt.de/typo/index.php?id=29
А пък страницата з анашия транспортен музей даже е с карта и доста снимки от него.
http://www.eisenbahnen-der-welt.de/typo/index.php?id=56
Пък тези е интересно кога са снимани?




Както и при чехите...
http://spz.logout.cz/album/bg/bg.html
« Последна редакция: 17 Януари 2011, 16:24:31 от pach »

evrokoma

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: България!
« Отговор #371 -: 17 Януари 2011, 16:50:22 »
Музея в Русе беше някога такъв вече не е такъв парните са в ЛВЗ за боядисване полувината от товарните и пътнически вагони ги няма.Така че вече е подобие на музей да живеят господата от  БДЖ ,че съсипаха една макар и малка част от историята на транспорта в България  :resent:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1339
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: България!
« Отговор #372 -: 17 Януари 2011, 17:00:49 »
Цитат на: evrokoma link=topic=1752.msg52618#msg52618 date=1295275822
Музея в Русе беше някога такъв вече не е такъв парните са в ЛВЗ за боядисване полувината от товарните и пътнически вагони ги няма.Така че вече е подобие на музей да живеят господата от  БДЖ ,че съсипаха една макар и малка част от историята на транспорта в България  :resent:

Предишните постове тук преляха от мрънкане...
Сега пак мрънкане и са почват коментари извън контекста на постовете ми...
Накрая или ще предизвикате горския или ще дочакате триене....
Вместо да мрънкате, се замислете какво друго правите във връзка със заглавието на цялата тема.
(мрънкането, оплюването и оплакването не се броят за нищо...)

 :angry:

...или ако ми излезнете с лафа че от вас нищо не зависи, въобще спрете да пишете тук.
Може един немец да направи страница която е в пъти повече носеща инфо за музея (до 15 09 2005 г),
а тук и това не може да се направи ...дайте ни само да рИвееееем, колко е гадно в тая страна...ми напускайте я бре...кой ви спира???

 :angry:
« Последна редакция: 17 Януари 2011, 17:03:16 от pach »

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: България!
« Отговор #373 -: 17 Януари 2011, 17:53:29 »

Понеже не се вижда много добре, ще го напиша - това е локомотив 01.01
безславно нарязан в смутните времена на '96, само преди 15 години.
А навремето за официалното откриване на най-дългия тунел в България - Козница,
именно той е бил избран да тегли първия редовен влак през тунела.


pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1339
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: България!
« Отговор #374 -: 20 Януари 2011, 10:26:27 »



И това е България (днес...):

СТроителството на "Дунав мост - 2"
Гарат във Видин.


Дунав мост Видин-Калафат и подстъпите към него





Разтоварване на баластра от баластиращи вагони


Товарна гара - Видин


Направа на фундамент за перонното покритие на жп пътническа гара


Изглед към Товарна гара и новото жп трасе


Подравняване на площадка до Товарна гара


Направа на отводнителна канавка по новото жп трасе


Строителни дейности по моста


Изграждане на перона при жп пътническа гара


Транспортиране на сегмент за моста по връхната конструкция с кран-карелон


Направа на новия перон при жп пътническа гара - Видин


Изглед към новата жп инфраструктура в района на Товарна гара


Част от новоизградената Пътническа гара във Видин


Направа на алуминиево-термични заварки по жп трасето


Общ изглед към новоизграждащата се Товарна гара


Товарна жп гара Видин


Пътническа жп гара Видин


Сградата на новата пътническа жп гара Видин - 18.01.2011г.

Дунав мост Видин-Калафат и подстъпите към него
към 14 декември 2010 г.



Повече снимки и интересна информация има тук (от където са и снимките):
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=899304&page=35
Впрочем снимките в онзи форум са с нормална (сравнително) големина и форума си има своето ...очарование!
 :hi: ;D