Автор Тема: Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/  (Прочетена 196422 пъти)

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re:Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #195 -: 13 Ноември 2012, 17:09:57 »
Баварски товарни вагони :

Minitrix 15365 :



Lemke LC2566-1 :



Lemke LC2566-2 :



Lemke LC2566-3 :

« Последна редакция: 14 Ноември 2012, 06:18:01 от mgirginov »

choveka_vlak

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 107
  • Рейтинг: 8
  • човек докато е жив се учи!,...
Re:Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #196 -: 15 Ноември 2012, 08:50:01 »
Пак взе да те посещава рано рано!, Дядо Коледа, Честито!.  :lol: :pleasantry:

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re:Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #197 -: 25 Ноември 2012, 10:42:16 »
Баварски товарни вагони :

Lemke LC2562-1 :



Lemke LC2562-2 :



Lemke LC2562-3 :



Lemke LC2562-4 :


mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re:Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #198 -: 20 Януари 2013, 13:25:49 »
Баварски товарни вагони :

Lemke LC2563-1 :



Lemke LC2563-2 :



Lemke LC2563-3 :



Lemke LC2563-4 :


mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re: Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #199 -: 14 Април 2013, 14:24:04 »
76. Пътническа парна мотриса, ЖП администрация на Гросхерцогство Баден/G.Bad.Sts.E.B./, парна мотриса 121а „Kittel”/„ Кител”/– бъдещ клас DT 1-8. Още от началото на 20-ти век ЖП администрацията на Кралство Вюртемберг /K.W.St.E./, започва да използва в Кралството парни мотриси като алтернатива на пътническия транспорт с парни локомотиви по второстепенните линии в ненатоварените часове на денонощието. Това са били парни мотриси с парни котли тип „Serpollet” , произведени в Париж. Незадоволителните резултати довеждат през 1914 г. до производството в машинна фабрика Еслинген /Esslingen/ на революционно нов вертикален парен котел тип „Kittel”/„ Кител”/ – по името на тогавашния директор на фабриката. Същата година  ЖП администрацията на Гросхерцогство Баден/G.Bad.Sts.E.B./ поръчва 8 мотриси, изпълнени и внедрени до края на 1915 г Експлоатацията на мотрисите се оказва изключително успешна. Возели са тихо, ускорявали са бързо, а и са били толкова мощни, че са им прикачвали до три допълнителни вагона за да поемат повишения трафик. При тестовете са достигали скорост 70 км/ч, както и 25 км/ч нагоре по наклон 1% с два закачени вагона и 150 пътника във влака! Моделът е преработен  Arnold 2923, непроизвеждан за 1-ва епоха. Благодарение на съдействието на Gervasii и майсторлъка на Краси Гогов бяха проектирани и отпечатани декали с необходимите табели, надписи и гербове, моделът беше изцяло пребоядисан и префасониран. За еталон беше използван Märklin 37257.
Пътническа парна мотриса 121а „Kittel” 1004 - производство 1915 г., преработен модел Arnold 2923 :

« Последна редакция: 23 Декември 2015, 19:05:41 от mgirginov »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12269
  • Рейтинг: 1313
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #200 -: 15 Април 2013, 08:33:57 »
Поздравления за идеята, реализацията и снимката.
Моля те обаче, смени това гугълско "бойлер" в поста ти, с по разбираемото тук - котел.
Мотрисата много добре е станала, как разпечатахте белите декали? :hi:

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re: Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #201 -: 15 Април 2013, 19:26:27 »
Приемам забележката  :good: безусловно заради приетото за ползване в България словосъчетание "парен котел". Иначе и на немски, и на английски, и на български синонимът е "бойлер". Декалите са отпечатани при познат на Краси.

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re: Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #202 -: 14 Юли 2013, 15:39:22 »
77. Пътнически влак „Берлин – Ванзее”, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, локомотив Т 9.3 – бъдещ клас BR 91.303-1836. Този клас вече съм представял. Този локомотив е с друг експлоатационен номер, респективно друг каталожен номер. Ванзее е името на две езера /Голямо и Малко Ванзее/ по поречието на р.Хавел югозападно от Берлин в края на 19-ти век /в момента – в границите на града/. Още в края на 60-те годитни на 19 в. регионът става привлекателен за вилна зона на заможните берлинчани. Много хора на изкуството се заселват тук. Съвсем скоро хората от всички социални слоеве започват да го ползват за плаж и място за отдих извън града. Това налага и развитието на съпътстващата инфраструктура и през 1874 г. е осъществена и железопътна връзка между Берлин и Ванзее и е построена Гара Ванензее, чието име е променено на Ванзее през 1878 г. Първото приемно здание на гарата е бил дървеният Кайзеров павилион от Световното изложение във Виена през 1873 г., в който Кайзер Вилхелм І, Кайзер Франц Йосиф І и Цар Александър ІІ са закусили заедно. Чак през 1927 г. започва строеж на по-голяма сграда и дървеният павилион е премахнат. Композицията е четиривагонна : багажен вагон, комбиниран 3-2-ра класа, комбиниран 2-3-та класа, 3-та класа. Всички вагони са триосни и са декорирани с герба на Берлин. Моделът е Fleischmann 781202 :



Локомотив Т 9.3 7337 Berlin - производство 1908 г., модел Fleischmann 781202-1 :

« Последна редакция: 23 Декември 2015, 19:06:03 от mgirginov »

refil

  • Trade Count: (14)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 550
  • Рейтинг: 43
  • Клуб BG TT
Re: Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #203 -: 14 Юли 2013, 16:54:06 »
Оправи си броя на осите !!!

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re: Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #204 -: 02 Ноември 2013, 12:01:36 »
78. Товарен влак, ЖП администрация на Имперска Железница на Елзас – Лотарингия /E.L.R.E./ и ЖП администрация на Федерация Швейцария/SBB/ , локомотив Т 13 – бъдещ клас BR 92.732 -738 и SNCF 040 TC 902 - 964. Този клас вече съм представял. Този локомотив е с друг експлоатационен номер, респективно друг каталожен номер. Имперската Железница на Елзас – Лотарингия /E.L.R.E./ е първата железопътна администрация притежание на Германския Райх. След поражението на Франция във Френско – Пруската война, съгласно клаузите на подписания през 1871-ва година мирен договор, Франция отстъпва на Германия областта Елзас - Лотарингия. Собствеността на опериращата там частна Източна Железопътна Компания/ Compagnie des chemins de fer de l'Est/, с обща дължина на железопътната мрежа 740 км формално е закупена от Франция и продадена наново на Германия за сумата от 260 милиона златни марки, калкулирани като част от репарациите, изплащани от Франция. При отстъплението си френските войски откарват целия подвижен състав на частната компания и затова в първите години след войната се използва внесен от Германия подвижен състав. След това започва строежът на собствен локомотивен парк, като прототипите са главно пруски локомотиви. В управлението на железниците се ползват правилата, въведени в Прусия. До края на Първата световна война, след който Елзас – Лотарингия е върната на Франция, железопътната мрежа се развива до впечатляващите 2100 км обща линейна дължина. И сега дори, по двойните железопътни маршрути правилото е за дясно движение, за разлика от останалата част на Франция, където движението е ляво. Композицията е осемвагонна. Моделът е Minitrix 13292, ЖП администрация на Федерация Швейцария/SBB/, Fleischmann 821202-3, 834104, 8886, 820901/двувагонен сет/, ЖП администрация на Имперска Железница на Елзас – Лотарингия /E.L.R.E./, Minitrix 13291 и Minitrix 13293, ЖП администрация на Федерация Швейцария/SBB/ :



Локомотив Т 13 7920 – производство 1915 г., модел Fleischmann 709210 :

« Последна редакция: 23 Декември 2015, 19:06:27 от mgirginov »

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re: Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #205 -: 08 Декември 2013, 19:22:11 »
Любимият ми влак – за четвърти път, и всеки път различен :
79. Международен експресен влак „Ориент Експрес” /”Orient Express”/, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./ и Международна Компания за Спални Вагони /CIWL/, локомотив S 3/6 – бъдещ ЕТАТ  231-981 /репарационен локомотив/. Това е вторият произведен локомотив S 3/6 /серия а/ през 1908 г. и същата година е представен на изложението в Мюнхен, предварително боядисан в цвят охра и с месингови объчи и табели по котела. Композицията е шествагонна : багажен, спален, вагон – ресторант, вагон – ресторант, спален, багажен. Багажните  вагони са четириосни, а останалите – шестосни. Моделът е Minitrix 15714, 15711, 15712, 15713, 15710 и 15714 :



Локомотив S 3/6 3602 – производство 1908 г., модел Arnold 2457 :

« Последна редакция: 23 Декември 2015, 19:06:49 от mgirginov »

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re: Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #206 -: 19 Януари 2014, 17:44:10 »
Пет великолепни представители на чудесния баварски експресен локомотив S 3/6 – бъдещ клас BR 18.4-5 в различни ливреи :

- K.Bay.Sts.B. S 3/6 3642– бъдещ BR 18.419, в типичния за администрацията  маслено-зелен цвят, производство 1913 година, модел Minitrix 12256. Композицията е на стр.8 :



- K.Bay.Sts.B. S 3/6 3602 – бъдещ ЕТАТ  231-981 /репарационен локомотив/, боядисан в охра за представянето си на Мюнхенското изложение, производство 1908 година, модел Arnold 2457. Композицията е на стр.14 :



- Pfalzbahn S 3/6 344 - бъдещ BR 18.428, в характерен за администрацията керемиден цвят, производство 1914 година, модел Minitrix 12254. Снимката е на Callio. Композицията е на стр.1 :



- K.Bay.Sts.B. S 3/6 3618– бъдещ ЕТАТ  231-983 / репарационен локомотив/, боядисан в синьо за представянето си на Брюкселското изложение, производство 1910 година, модел Minitrix 12249. Композицията е на стр.3 :



- DRG BR 18.466, в прекрасния за влаковете ”Rheingold” виолетов цвят, производство 1917 година, модел Arnold 0318-1. Композицията е на стр.3 :


mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re: Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #207 -: 20 Юли 2014, 09:32:48 »
80. Товарен влак, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./, локомотив G 3/4 Н – бъдещ клас BR 54.1501. Този клас вече съм представял. Този локомотив е с друг експлоатационен номер, респективно друг каталожен номер. Композицията е единадесетвагонна. Моделът е Minitrix 15593, 13234, 15535, Fleischmann 8861, Minitrix 15768/тривагонен сет/, 15517, 13235, 13800 и 13445:



Локомотив G 3/4 H 7001 – производство 1919 година, модел Minitrix 12245, Снимката е на Callio :



81. Пътнически влак, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, локомотив EG507, бъдещ клас Е 70 07. За нуждите на товарния транспорт в Берлин и околностите и съобразявайки се с планираното електрифициране на градските, околовръстните и свързващите близките населени места жп линии с мрежа 15 kV/16 2/3 Hz, ЖП Дирекция Берлин паръчва 10 леки четириосни товарни локомотива на фабрика Berliner Maschinenbau AG (BMAG) в Берлин и на заводите Maffei-Schwartzkopff-Werken (MSW) във Вилдау. В началото на 1913 г. са доставени първите две машини, класифицирани като EG507 Halle и EG508 Halle. Заради нуждата от пробна експлоатация, двете машини са внедрени за редовна служба на леки пътнически и товарни влакове по електрифицираните жп отсечки в средна Германия.. Избухването на Първата световна война, както и решението след края й, захранването на Берлинската градска железница да е променливотоково преустановяват завършването на останалите осем машини, През юни 1915 г. двата локомотива са изпратени в Силезия, където, вече прекласифицирани на EG507 Breslau и EG508 Breslau, се използват главно за товарен транспорт. Заради незадоволителните им ходови качества, максималната им скорост е понижена от 70 на 50 км/ч. В началото на 1920 г. дългоочакваните нови силезийски електролокомотиви са доставени и това обезмисля ползването на двете машини. На 09.04.1923 г. са закарани в Мюнхен, където започват да ги ползват само като маневрени локомотиви. През 1928 г. Е 70 07 окончателно е изведен от експлоатация. Композицията е шествагонна : багажен вагон, 3-та класа, комбиниран 3-2-ра класа, комбиниран 2-3-та класа, 3-та класа, 3-та класа. Всички вагони са триосни. Моделът е Fleischmann 806802, 807003, 806502, 806502, 807004 и 807004 :



Локомотив EG507 Halle – производство 1913 г., модел Minitrix Fine Art 16671, ръчно изработен месингов модел със сертификат :

« Последна редакция: 23 Декември 2015, 19:07:25 от mgirginov »

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re: Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #208 -: 02 Ноември 2014, 18:19:08 »
82. Товарен влак, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, локомотив G 8.1 – бъдещ клас  BR 55.3607. Този клас вече съм представял. Този локомотив е с друг експлоатационен номер, респективно друг каталожен номер. Композицията е единадесетвагонна. Моделът е Fleischmann 8887K, 8866, 8889K, 8830, 8843, 8846K, 8814, 8842, 8815, 8832 и 8840 :



Локомотив G 8.1 4967 Osten – производство 1915 година, модел Fleischmann 781383:

« Последна редакция: 23 Декември 2015, 19:07:52 от mgirginov »

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re: Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #209 -: 25 Декември 2014, 07:52:20 »
83. Ремонтно – транспортен влак, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./, локомотив R 4/4 – бъдещ клас BR 98.2012. Товарен локомотив, проектирав за къси и средни трасета. Композицията е десетвагонна. Моделът е Minitrix 13700, 15005-5, 15000/петвагонен сет/, Fleischmann 823605/двувагонен сет/ и Minitrix 13445 :



Локомотив R 4/4 4155 - производство 1918 година, модел Minitrix 12265 :

« Последна редакция: 23 Декември 2015, 19:08:26 от mgirginov »