Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection
Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
mgirginov:
Любимият ми влак – за четвърти път, и всеки път различен :
79. Международен експресен влак „Ориент Експрес” /”Orient Express”/, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./ и Международна Компания за Спални Вагони /CIWL/, локомотив S 3/6 – бъдещ ЕТАТ 231-981 /репарационен локомотив/. Това е вторият произведен локомотив S 3/6 /серия а/ през 1908 г. и същата година е представен на изложението в Мюнхен, предварително боядисан в цвят охра и с месингови объчи и табели по котела. Композицията е шествагонна : багажен, спален, вагон – ресторант, вагон – ресторант, спален, багажен. Багажните вагони са четириосни, а останалите – шестосни. Моделът е Minitrix 15714, 15711, 15712, 15713, 15710 и 15714 :
Локомотив S 3/6 3602 – производство 1908 г., модел Arnold 2457 :
mgirginov:
Пет великолепни представители на чудесния баварски експресен локомотив S 3/6 – бъдещ клас BR 18.4-5 в различни ливреи :
- K.Bay.Sts.B. S 3/6 3642– бъдещ BR 18.419, в типичния за администрацията маслено-зелен цвят, производство 1913 година, модел Minitrix 12256. Композицията е на стр.8 :
- K.Bay.Sts.B. S 3/6 3602 – бъдещ ЕТАТ 231-981 /репарационен локомотив/, боядисан в охра за представянето си на Мюнхенското изложение, производство 1908 година, модел Arnold 2457. Композицията е на стр.14 :
- Pfalzbahn S 3/6 344 - бъдещ BR 18.428, в характерен за администрацията керемиден цвят, производство 1914 година, модел Minitrix 12254. Снимката е на Callio. Композицията е на стр.1 :
- K.Bay.Sts.B. S 3/6 3618– бъдещ ЕТАТ 231-983 / репарационен локомотив/, боядисан в синьо за представянето си на Брюкселското изложение, производство 1910 година, модел Minitrix 12249. Композицията е на стр.3 :
- DRG BR 18.466, в прекрасния за влаковете ”Rheingold” виолетов цвят, производство 1917 година, модел Arnold 0318-1. Композицията е на стр.3 :
mgirginov:
80. Товарен влак, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./, локомотив G 3/4 Н – бъдещ клас BR 54.1501. Този клас вече съм представял. Този локомотив е с друг експлоатационен номер, респективно друг каталожен номер. Композицията е единадесетвагонна. Моделът е Minitrix 15593, 13234, 15535, Fleischmann 8861, Minitrix 15768/тривагонен сет/, 15517, 13235, 13800 и 13445:
Локомотив G 3/4 H 7001 – производство 1919 година, модел Minitrix 12245, Снимката е на Callio :
81. Пътнически влак, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, локомотив EG507, бъдещ клас Е 70 07. За нуждите на товарния транспорт в Берлин и околностите и съобразявайки се с планираното електрифициране на градските, околовръстните и свързващите близките населени места жп линии с мрежа 15 kV/16 2/3 Hz, ЖП Дирекция Берлин паръчва 10 леки четириосни товарни локомотива на фабрика Berliner Maschinenbau AG (BMAG) в Берлин и на заводите Maffei-Schwartzkopff-Werken (MSW) във Вилдау. В началото на 1913 г. са доставени първите две машини, класифицирани като EG507 Halle и EG508 Halle. Заради нуждата от пробна експлоатация, двете машини са внедрени за редовна служба на леки пътнически и товарни влакове по електрифицираните жп отсечки в средна Германия.. Избухването на Първата световна война, както и решението след края й, захранването на Берлинската градска железница да е променливотоково преустановяват завършването на останалите осем машини, През юни 1915 г. двата локомотива са изпратени в Силезия, където, вече прекласифицирани на EG507 Breslau и EG508 Breslau, се използват главно за товарен транспорт. Заради незадоволителните им ходови качества, максималната им скорост е понижена от 70 на 50 км/ч. В началото на 1920 г. дългоочакваните нови силезийски електролокомотиви са доставени и това обезмисля ползването на двете машини. На 09.04.1923 г. са закарани в Мюнхен, където започват да ги ползват само като маневрени локомотиви. През 1928 г. Е 70 07 окончателно е изведен от експлоатация. Композицията е шествагонна : багажен вагон, 3-та класа, комбиниран 3-2-ра класа, комбиниран 2-3-та класа, 3-та класа, 3-та класа. Всички вагони са триосни. Моделът е Fleischmann 806802, 807003, 806502, 806502, 807004 и 807004 :
Локомотив EG507 Halle – производство 1913 г., модел Minitrix Fine Art 16671, ръчно изработен месингов модел със сертификат :
mgirginov:
82. Товарен влак, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, локомотив G 8.1 – бъдещ клас BR 55.3607. Този клас вече съм представял. Този локомотив е с друг експлоатационен номер, респективно друг каталожен номер. Композицията е единадесетвагонна. Моделът е Fleischmann 8887K, 8866, 8889K, 8830, 8843, 8846K, 8814, 8842, 8815, 8832 и 8840 :
Локомотив G 8.1 4967 Osten – производство 1915 година, модел Fleischmann 781383:
mgirginov:
83. Ремонтно – транспортен влак, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./, локомотив R 4/4 – бъдещ клас BR 98.2012. Товарен локомотив, проектирав за къси и средни трасета. Композицията е десетвагонна. Моделът е Minitrix 13700, 15005-5, 15000/петвагонен сет/, Fleischmann 823605/двувагонен сет/ и Minitrix 13445 :
Локомотив R 4/4 4155 - производство 1918 година, модел Minitrix 12265 :
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия