Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection
Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
XRISTO:
Колекцийката вРъХтЪ, ама умната, защото ДАНС не спи, а Кушлев дебне изотзадзе. :lol: :lol: :lol:
mgirginov:
Искрено ви благодаря пичове, за хубавите думи. И най-искрено ви желая да имате всичко, което Душата ви хобистка поиска!!!
36. Бърз влак, ЖП администрация на Кралство Бавария/ K.Bay.Sts.B./, локомотив S 3/6 – бъдещ ЕТАТ 231-983 / репарационен локомотив/. Експресен локомотив, разработен на базата на първия Германски „Пасифик” – Баденският IVf, който е бил малко по-малък. Локомотивът е от серията а-с. Локомотивите от тази серия са с диаметър на двигателните колела 1870 мм, което е позволявало да бъдат ползвани с успех и по равнинни, и по хълмисти трасета. Разрешената им скорост е била 120 км/h. Конкретно този локомотив е представен през 1910 г. на международното изложение в Брюксел, това е причината да бъде боядисан в тъмно син цвят. Композицията е шествагонна : багажен вагон, 3-та класа, комбиниран 2-1-ва класа, вагон-ресторант, спален вагон, 3-та класа. Вагон-ресторантът и спалният вагон са шестосни, останалите вагони са четириосни. Моделът е Minitrix 15800/шествагонен сет/ :
Локомотив S 3/6 3618 серия а-с – производство 1910 година, модел Minitrix 12249 :
37. Второто ми изключение. Товарен влак, ЖП администрация на Групово управление Бавария /Gruppenverwaltung Bayern./ и Кралство Бавария/ K.Bay.Sts.B./, локомотив R 3/3 – бъдещ клас BR 89.801-890. На 01.04.1920 година/почти година и половина след рухването на Германската Империя и обявяването на Ваймарската република/ е създадено държавно ведомство на железопътния транспорт/Deutsche Reichsbahn – DR/, обединило провинциалните жп администрации в две групови жп управления : Групово управление Бавария /Gruppenverwaltung Bayern - Bayern./ и Пруска държавна железница/Preussische Staats Bahn – P.Sts.B./.Двете управления се обединяват на 30.08.1924 година и се създава Германско държавно жп дружество/Deutscche Reichsbahn Geselschaft – DRG/. Товарен локомотив, предвиден за къси курсове по главни и второстепенн трасета. Той е от така наречената 2-ра конструктивна серия. Композицията е осемвагонна. Всички вагони са администрация K.Bay.Sts.B. Моделът е Minitrix 13416, 13233, 13802, 13405, 13204, 13237, 13801 и 13425 :
Локомотив R 3/3 4782 – производство 1921 година, администрация Bayern, модел Minitrix 12604 :
TheJackal:
Каквото и човек да каже, все е малко за колекцията на Марио! Красоти! :good: :hi:
mgirginov:
38. Пътнически влак, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, локомотив Т 3 – бъдещ клас BR 89.7001-7456. Заедно с Т 2, това е първият локомотив, конструиран и произведен според железопътните норми/стандарти/, приети в Кралство Прусия през 1878 година. Многофункционален локомотив, ползван за пътнически и товарни превози, както и за маневрена дейност, а дори и като индустриален/вътрешно-ведомствен/ локомотив. Претърпявал е няколко основни конструктивни изменения. Локомотив дълголетник, свален е от експлоатация през 1968 година – цели 86 години след началото на производството си. Композицията е четиривагонна : комбиниран пощенско-багажен, комбиниран 3-2-ра класа, 4-та класа, 4-та класа. Всички вагони са четириосни. Моделът е Arnold 0261/четиривагонен сет/ :
Локомотив Т 3 6120 - производство 1899 година, модел Arnold 0261-1 :
39. Товарен влак, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, локомотив G 8.1 – бъдещ клас BR 55.2501-3366,3368-5665. Този клас вече съм представял. Този локомотив е с друг експлоатационен номер, респективно друг каталожен номер. Композицията е единадесетвагонна. Моделът е Fleischmann 780901/петвагонен сет/, 8830, 8841 и 880903/четиривагонен сет/
Локомотив G 8.1 4914 Hannover – производство 1913 година, модел Fleischmann 780901-1 :
mgirginov:
40. Третото ми изключение от времевия сегмент, в който колекционирам. Международен експресен влак „Рейнско злато”/”Rheingold”/, ЖП администрация на Германското държавно ЖП дружество/DRG/, локомотив BR 18.466. Този локомотив е един от последните 35 броя локомотиви S 3/6, произведени за ЖП администрацията на Кралство Бавария/ K.Bay.Sts.B/ между 1914 и 1918 година, когато са произведени сериите h и i. През 1926 година го класифицират в DRG с номер 18.466. На 15 май 1928 година потегля първият „Rheingold” – луксозен експресен влак, свързващ по поречието на река Рейн Хук ван Холанд/ близо до Амстердам/ на Северно море, от където е имало фериботна връзка с Хоруич/респективно Лондон/, и Люцерн в Алпите. Наречен е така, по едноименната опера на Вагнер, описваща по романтичен начин река Рейн. Пътешествието, включващо ферибота е продължавало 24 часа. Влакът се е състоял само от вагон-ресторанти първа и втора класа, като една кухня е обслужвала по два вагона. През Холандия е теглен от парни NS 3700, 3800 или 3900. В Германия, между Емерих и Манхайм е теглен от BR 18.4-5/Баварски S 3/6/, а между Манхайм и Базел е теглен от BR 18.3/Баденски IV h/. В Швейцария е теглен от електролокомотиви Ae 4/7. През 1965 година влакът става Транс Европейски Експрес/ТЕЕ/. На 30 май 1987 година, цели 59 години и 15 дни след началото, е преустановена експлоатацията на този маршрут. Композицията е петвагонна : багажен вагон, вагон-ресторант с кухня 1-ва класа, вагон-ресторант 1-ва класа, вагон-ресторант 2-ра класа, вагон-ресторант с кухня 2-ра класа. Всички вагони са четириосни. Моделът е Arnold 0318/петвагонен сет/, юбилеен сет със сертификат :
Локомотив BR 18.466 – производство 1917 година, модел Arnold 0318-1 :
41. Товарен влак, ЖП администрация на Кралство Вюртемберг/K.W.St.E./, локомотив G 12 – бъдещ клас BR 58.501-543. Този клас вече съм представял. Между 1917 и 1921 година, когато този клас локомотиви се произвежда в Прусия, няколко от другите провинции правят поръчки за своите ЖП администрации. Кралство Вюртемберг поръчва 42 броя. Композицията е осемвагонна. Моделът е Minitrix 15054/петвагонен сет/, Arnold 50-001/двувагонен сет/, Arnold 0290/двувагонен сет/ и 13407/тривагонен сет/ :
Локомотив G 12 1922 – производство 1919 година, модел Minitrix 12240 :
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия