Автор Тема: Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/  (Прочетена 195556 пъти)

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re:Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #180 -: 26 Август 2011, 21:01:29 »
Ех, Ясене...Не може така, бе човек :fie: Не бива така :nono: Как човек да избере от всичките си любими композиции, най- любимите три? Ти можеш ли? Не можеш ! А, за представяне на епохата и администрацията, задачата не е по-малко трудна - в 1-ва епоха. При теб това условие е по-лесно. В 1-ва епоха всяка администрация има уникални постижения - как да избереш без да пренебрегнеш ?! А, при теб има ли композиция, която да не разказва за времето и за гениалната инженерна мисъл ? Ами, времето на "великденските яйца" само с един ICE ли ще го характеризираш ?
Ех, ти...
Вече шеста бира пия, гледайки с тъжен поглед шкафа с любимците ми  :cray:

vlado1

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (6)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 248
  • Рейтинг: 23
  • TT - III,IV еп. DR - АЕЦ/БСлатина/София
Re:Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #181 -: 26 Август 2011, 21:03:50 »
Цитат на: Сaprycorn link=topic=1772.msg64458#msg64458 date=1314357007
Mарио, имам следния въпрос:
Ако поради някаква причина се наложи да редуцираш колекцията само до три композиции, кои ще са те?
Същият въпрос бих отправил и към другите колеги с по-големи колекции- Можем ли само с три композиции да покажем представителна извадка на определена администрация и епоха?
Яско, това си заслужава да се отдели в отделна тема. Мисля че за много хора ще е интересно.

П.П. Изпревариха ме ...
« Последна редакция: 26 Август 2011, 21:05:34 от vlado1 »

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re:Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #182 -: 18 Септември 2011, 10:01:57 »
72. Товарен влак, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, локомотив Т 13 – бъдещ клас BR 92.501-584. Товарен локомотив, използван главно за маневрена дейност и совалкови мисии на къси разстояния. Композицията е десетвагонна. Моделът е Fleischmann 8867,8810K,8845K, 8812,8811K,8847,85-8827,Minitrix 15060/двувагонен сет/ и Fleischmann 8840 :



Локомотив Т 13 7923 Berlin – производство 1912 година, модел Fleischmann 781503-1 :

« Последна редакция: 10 Януари 2016, 14:58:00 от mgirginov »

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #183 -: 18 Септември 2011, 14:53:46 »

Hanomag 6413 1912
D n2t
1912 - 7923 Berlin T13
1916 - 7933 Cassel T13
1923 - DRG 92 606
1925 - DRG 92 601
1945 - DB 92 601
1964 - +

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re:Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #184 -: 18 Септември 2011, 16:03:02 »
Цитат на: CaLLlo link=topic=1772.msg65140#msg65140 date=1316346826

Hanomag 6413 1912
D n2t
1912 - 7923 Berlin T13
1916 - 7933 Cassel T13
1923 - DRG 92 606
1925 - DRG 92 601
1945 - DB 92 601
1964 - +

Thanks :thank_you:

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re:Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #185 -: 06 Ноември 2011, 10:39:23 »
73. Бърз влак, ЖП администрация на Кралство Вюртемберг /K.W.St.E./, локомотив C - бъдещ клас BR 18.101-137. Създаването на този локомотив е свързано с необходимостта от ускоряване на пътническия трафик по главната линия  Бретен – Щутгарт – Улм и невъзможността на съществуващите локомотиви клас D да се справят с нарастващото тегло на пътническите влакове. Било е и икономичски неизгодно да се продължи развитието на клас AD/ADh. От друга страна топографските особености на Кралство Вюртемберг, респективно на ЖП трасетата/стръмни наклони и малки радиуси на кривите/позволяват, като бързо решение, скъсяване на транспортното време само чрез увеличаване на скоросттта. Това налага построяването на конструктивно нов локомотив за тежки бързи влакове. През 1907 година са поръчани първите пет локомотива от новата серия. Независимо, че е най-малкият в Германската империя локомотив с колоосна формула 2 С 1/Пасифик/ и с диаметър на двигателните колела само 1800 мм, това е била и мощна, и икономична четирицилиндрова машина. Необичайната външност на локомотива му спечелва прякора „Красивата Вюртембергчанка”/ „Die schöne Württembergerin“ – в немския език „локомотив” е от женски род/. Композицията е шествагонна : багажен, комбиниран 3-2-ра класа, комбиниран 3-2-1-ва класа, комбиниран 1-2-3-та класа, 3-та класа, 3-та класа. Всички вагони са четириосни. Моделът е Arnold 3357K, 3354K, 3355K, 3355K, 3356K и 3356K :



Локомотив С 2025 – производство 1915 година, модел Hobbytrain H4030 :


« Последна редакция: 23 Декември 2015, 19:03:47 от mgirginov »

Heksi

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #186 -: 01 Декември 2011, 10:50:51 »
Е това си е един от най-красивите локомотиви! Хвала на собственика, а що се касае до вагоните са си класика. Някъде обаче бях видял същата 18-ка да тегли композиция Реинголд има ли нещо вярно в това ?

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #187 -: 01 Декември 2011, 11:20:12 »
Цитат на: Heksi link=topic=1772.msg68279#msg68279 date=1322729451
Е това си е един от най-красивите локомотиви! Хвала на собственика, а що се касае до вагоните са си класика. Някъде обаче бях видял същата 18-ка да тегли композиция Реинголд има ли нещо вярно в това ?
Не е била тази 18-ка. Вероятно е била 18.3 или 18.4-5, те са обслужвали Реинголда.

nilfe

  • Trade Count: (75)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 955
  • Рейтинг: 15
  • H0 Епоха 1, 2, K.P.E.V. DRG - ВАРНА
Re:Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #188 -: 01 Декември 2011, 17:38:21 »
18.3 според Трикс и Мерклин е теглела Рейнголд експрес.

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re:Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #190 -: 22 Януари 2012, 11:47:42 »
Баденски товарни вагони :

Minitrix 15063-2 :



Fleischmann 823604-1 :



Arnold 0231-1:



Arnold HN6074 :



mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re:Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #191 -: 04 Март 2012, 08:17:10 »
74. Още една няколкогодишна сбъдната мечта и поредно изключение : юбилеен сет „90 години Митропа” – международен бърз влак, ЖП администрация на Пруските държавни железници/P.St.E.V./, локомотив T 18 – бъдещ клас BR 78.001-330. Този клас вече съм представял. Този локомотив е с друг експлоатационен номер, респективно друг каталожен номер и ЖП администрация. На 24 ноември 1916 г. е  основана компания „MITROPA”/ „Митропа” / за обслужване на вагон-ресторанти и спални вагони. Името на компанията е акроним от пълното й име  „Средноевропейско акционерно дружество спални вагони и вагон-ресторанти”/„MITteleuROPäische Schlaf- und Speisewagen Aktiengesellschaft“/. Целта е била да се атакува доминиращата роля на френско-белгийската „Международна Компания за Спални Вагони”/CIWL/. Сред основателите са и ЖП администрациите на Германия, Австрия и Унгария. Влиянието на компанията през годините е променливо и е в силна зависимост от резултатите от двете световни войни. Въпреки всичко компанията е обслужвала и дестинации в Швейцария и Холандия, освен традиционните си ареали. Композицията е петвагонна : багажен вагон, спален вагон, вагон-ресторант, спален вагон, спален вагон. Вагон-ресторантът и два от спалните вагони са шестосни. Моделът е Fleischmann 7913/четиривагонен сет/ и Fleischmann 86 8874 :



Локомотив Т 18 8428 Stettin - производство 1922 г., модел Fleischmann 7913-1 :

« Последна редакция: 23 Декември 2015, 19:04:19 от mgirginov »

atanas72

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #192 -: 13 Март 2012, 19:47:11 »
Енциклопедия!!!Нямам думи!!!! :clapping: :clapping: :clapping:

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re:Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #193 -: 01 Април 2012, 09:12:33 »
Цитат на: atanas72 link=topic=1772.msg74884#msg74884 date=1331660831
Енциклопедия!!!Нямам думи!!!! :clapping: :clapping: :clapping:

Благодаря!

Пътнически вагони на MITROPA, използвани във влаковите състави през 20-те години на ХХ – ти век на териториите на Австрия, Германия, Унгария, Холандия и Швейцария :

Fleischmann 7913-3 :



Fleischmann 7913-4 :



Fleischmann 7913-5 :



Fleischmann 86 8874 :



mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1930
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re:Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
« Отговор #194 -: 20 Май 2012, 09:41:01 »
75. Товарен влак, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./, локомотив G 3/4 Н – бъдещ клас BR 54.1501-1665. Този клас вече съм представял. Този локомотив е с друг експлоатационен номер, респективно друг каталожен номер. Композицията е десетвагонна. Моделът е Minitrix 13415K, 15365, Marks Metallmodellclassic's M4403, Minitrix 15028, 13406, 15042-2, 15135 и 13445:



Локомотив G 3/4 H 7059 – производство 1920 година, модел Minitrix 12348 :

« Последна редакция: 23 Декември 2015, 19:04:52 от mgirginov »