Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout
Макета в НО на Иво Недков
Ivo Nedkov:
Да, точно такава е сградата - на ПИКО.
Ето и няколко снимки от тестовете на трасето след ремонта.
Ползвал съм старите локомотиви и една 4-осна цистерна.
Тя е с доста капризно окачване на осите и ако има проблем веднага ще се разбере.
68 - V100 & BR 110 - test test a new railway line - 03 by ivosn
68 - V100 & BR 110 - test test a new railway line - 04 by ivosn
68 - V100 & BR 110 - test test a new railway line - 05 by ivosn
68 - V100 & BR 110 - test test a new railway line - 06 by ivosn
68 - V100 & BR 110 - test test a new railway line - 07 by ivosn
Заснел съм и кратко клипче, което ще публикувам в скоро време. :yes:
Ivo Nedkov:
Ето го и обещаното клипче с тестовете по ремонтираното трасе: :yes:
https://www.youtube.com/watch?v=oV2YLyCukxY
Във видеото все още стои стрелочния пост на Пико,
но скоро ще бъде преместен на по подходящо място. :)
pavlinbg:
Добре се е получило! :hi: :good:
Имаш ли възможност да тестваш и с няколко по-дълъги четириосни вагона?
Ivo Nedkov:
pavlinbg, Благодаря за оценката.
Ако имаш в предвид пътнически 4-осни вагони - такива нямам.
На малък макет като моя, не изглежат добре на завоите.
На перона на гарата ще се побират само по 2 вагона.
Затова и не съм си купувал такива дълги вагони.
Ползвам предимно 2-осни с изключение на няколко 4-осни цистерни.
Повече за моята колекция тук:
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,1795.msg93803.html#msg93803
Ivo Nedkov:
Тази година моя макет чества кръгла 10 годишнина.
Чак не мога да повярвам, че преди 10 години, по това време кипеше довършителната работа.
Снимките бях качвал на различни сървъри и днес те не се виждат в постовете.
Но краткото видео, което направих все може да се види тук:
https://youtu.be/-AKyIjqdObg
Единствената разлика е премахването на планината.
Това стана миналата година:
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,1889.msg115116.html#msg115116
През последните години получавах различни съвети за промени по макета.
Някои от тях, за козметични поправки, други за по големи промени.
Едно от предложенията беше за подмяна на цялото трасе с новите релси и стрелки.
Тази задача е възможна, но е свързана с големи проблеми:
1. трябва да изкъртя и премахна цялото трасе;
2. да положа ново трасе, което няма да пасне на 100% върху старото;
3. да коригирам тези разлики;
4. да положа наново баласт;
5. да монтирам машинки за стрелките;
6. да ги свържа електрически към съществуващата система
- това означава да правя голяма част от ел. трасета и вериги наново;
7. други довършителни работи;
Като взема предвид всичко това и като включа цената за материалите
и времето за работа,все едно започвам да правя нов макет.
Затова не планирам да правя такива грандиозни ремонти.
За сега макета остава в този вид - класически.
Направен със старите линии, управление и захранване.
Към днешна дата, не знам кой притежава такъв класически макет.
Приятно разглеждане на видеото и последните снимки.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия