Станах случайно собственик на тоя локомотив, след като изцъках едно евро отгоре докато се игра в ибей една неделя (от чиста скука), след като вече ме бяха надцакали за S6 на Fleischmann.
В сравнение с флайшманския вариант (кат.н. 4829, сет 4899/2001г.), при трикс за модел е използвана по предна версия на локомотива, не е толкова детайлен, т.е. щото е по ранна версия, няма чак толкова много тръби, кранове и въобще чаркалаци.
Иначе си е ажурен, много добре боядисан и с една дума хубав

Разглобих го аз основно за да видя как е направен вътре и за какво аджеба съм си дал парите - е, бях приятно изненадан още при ходовия тест - голям маховик, много добра инерция от това и доста безшумен ход, основно заради качествените метални зъбни колелета и безколекторния мотор.
Вече при разглобяването се разбра, че всичките 3 ходови колооси лагеруват в рамата с бронзови втулки с фланец, който влиза много мазно в съответния канал в "шасито".
Изобщо ходовата част е изпълнена перфектно - никакви забележки, мога да имам само адмирации към производителя, че се е погрижил иначе серийния локомотив да има "барната" трансмисия.
Двигателя, заедно с маховика е монтиран в котела, непосредствено пред кабината, лок-а си има гнездо за пушек, токоотнемането е направено много хитро с черно никелирана пластина, която е монтирана отдолу на специален държач. Тендера е с предвидено место за декодер, достатъчно широко е за да влезне и звук.
Машината има изключително плавен ход, осветлението е с топло бели светодиоди и е достатъчно ярко. Колелата са изцяло метални с много хубави, ажурни спици.
Събота и неделя ще пусна снимки, така, както е разглобен и ще допълня темата с още информация.